• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    "Nee gewoon nieuwschierigheid. Nee ik heb geen vriendin, vreemd he?" Antwoord hij terwijl hij naar me Grijnsd en zijn hoofd schud. "gewoon geen tijd voor gehad." ik knik, maar toch vond ik het vreemd. Hij was een leuke jongen. Behandelde je als een prinses. Was lief en geen vriendin. Vreemd. 'Jammer voor je. Ik denk dat ze dan veel geluk had gehad met iemand zoals jij.' Zeg ik vriendelijk. het was niet flirtend bedoelt ofzo al zou ik dat meisje wel willen zijn. Ik durfde het niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    'Als ik wil stoppen merk je het vanzelf wel,' zei ze. Ze klonk zeker en dat werd bevestigd hoe ze deed. Ze deed iets ruwer dan net, maar dat maakte mij niets uit. Het had wel wat. Ik drukte haar iets meer tegen mij aan en beantwoorde graag haar lippen. Ze was apart, dat wist ik nu al zeker. Het liet mij glimlachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij drukt me iets steviger tegen zich aan en beantwoord mijn kus al snel. Zo mag ik het zien, geen aarzeling. Net als ik, ik aarzel ook niet. Ik laat mijn tong onbeschaamd over zijn lippen glijden en duw hem wat ruw tussen zijn lippen door. Ik mag dan wel een beetje klein zijn en er soms wat fragiel uitzien, ik ben alles behalve ingetogen en zachtaardig en dat laat ik ook graag merken.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze leek blijkbaar zeker van haar zaak te wezen. Haar tong voelde ik ruw tussen mijn lippen doorkomen. Het maakte mij niet uit, maar die bewees wel nog meer dat zij niet was zoals de meeste meisjes. Mijn tong probeerde ik voor de gein te verstoppen, wat moeilijk ging. Mijn handen verplaatste ik naar haar nek. Losjes omklemde mijn handen haar nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij verstopt zijn tong en ik laat mijn tong speels door zijn mond heen glijden, zeker wetend dat ik elk plekje onderzoek en raak. Zo af en toe raak ik zijn tong en draai ik er omheen. Hij verplaatst ondertussen zijn handen naar mijn nek en als ik zijn tong goed gevonden heb zuig ik hem speels naar binnen. Ik laat zijn tong weer gaan en verbreek uiteindelijk onze kus, waarna ik weer op mijn platte voeten ga staan.
    "Ik denk dat dit wel genoeg is." zeg ik zacht grinnikend en licht opgewonden.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Het voelde heerlijk en grappig om haar tong te plagen. Haar tong voelde ik door heel mijn mond heen. Af en toe voelde ik die van haar tegen de mijne aan en ze draaide er dan rondjes om heen. Een kleine kreun verliet mijn mond toen ze speels mijn tong naar binnen zoog. Al veelte snel werd de kus verbroken en ik slikte eventjes. Ik keek haar aan en zag dat ze weer gewoon stond. 'Ik denk dat dit wel genoeg is,' zei ze zachtjes grinnikend. Ik keek haar verbaasd aan. Nee.. Ik wou meer. 'Je maakt een grapje,' zei ik zachtjes en liet haar nek los.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva reyes
    "Dankje" zeg ik met een glimlach "dat is aardig" ik kijk haar even aan "ik heb geen vriendin nodig om gelukkig te zijn" zeg ik. Ik wil het gewoon niet want ik wil niet dat ze bij me thuis komt en ontdekt dat ik mishandelt word..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Ik moet grijnzen om zijn verbaasde uitdrukking. Oh nuchter is dit toch zoveel leuker, er is zoveel meer om van te genieten.
    "Je maakt een grapje." zegt hij zacht en laat me los.
    Ik schud kort mijn hoofd. "Nee, ik meen het." antwoord ik, hoewel mijn stem lichtelijk hees klinkt van de opwinding en ik de uitdagende blik niet uit mijn ogen krijg, waardoor mijn woorden niet matchen met mijn lichaamstaal en het alles behalve overtuigend overkomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    'Ik heb geen vriendin nodig om gelukkig te zijn.' Hier vond ik dat hij zo erg gelijk in had. 'Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb mijn familie en vrienden die daar wel voor zorgen.' Zeg ik met een glimlach. We lopen de stad al binnen en ik zie allerlei oude huisjes. Italie was zo mooi.(Sorry ik zit op bb :S)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 8:15 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ook :p]

    Damario da silva santos
    "Ook niet" antwoord ik. "Je moet jezelf gelukkig maken en niet daarvoor afhankelijk zijn van andere" ik haal mijn camera te voorschijn. Thank god heb ik hem altijd bij me. Het is zo'n proffecionele op zak voormaat. Ik maak een paar prachtige fotos van de huisjes. "Mooi is het hier he" merk ik op. Dan houd ik de camera weer voor me. "Jij ook op d foto?" Vraag ik met een grijns


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Of ik op de foto wou? Tuurlijk dat is altijd leuk. 'Ja is goed.' Ik glimlach naar hem en zijn camera en ga bij een fontijn bij een mooi huis staan. 'Maar je kan niet goed gelukkig zijn zonder familie en vrienden. Zonder hen ben je alleen.' Zeg ik een beetje verward

    (Maar ik zit in de les xD)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Ik neem de foto. "Heel leuk!" Zeg ik vrolijk. "Ik ben heel gelukkig zonder mijn familie hoor" zeg ik onverschillig. Natuurlijk ben ik dat. Thuis word ik geslagen en alles. Dan ben ik zo gelukkig zonder hen hoor. "En ik ben ook niet alleen" ik sla mijn arm om haar heen en loop door

    [Ik op stage :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, ik meen het,' zei ze. Haar toon op hoe ze het zei wou geloof ik alleen wat anders. Ik bekeek haar eventjes vlug. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht. Er was niets aan haar te zien of te horen dat ze het ook echt meende. De woorden klonken nu vreemd. 'Hebben we een bedankje nodig om verder te kunnen?' vroeg ik zachtjes met een uitdagende glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May violet grey
    Hij slaat een arm om me heen en ik voel mijn huid branden. Het voelde fijn. 'Waarom word je dan niet gelukkig van je familie?' Vraag ik nieuwschierig terijl ik een beetje tegen hem aan leun.
    (Wij hebben stage, maar niet tijdens school -__-)


    I'm finally back, Finally after a Year break