• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Je bent eenzaam en houd van gezelschap, zeker met het lekkere ding waarmee je seks hebt gehad. Of je hoopt gewoon op nog een bedankje,' zei ze en ze keek mij grijnzend aan. Het verbaasde me dat ze aardig dicht bij de waarheid zag. 'Jouw antwoorden bevallen mij wel,' zei ik met een klein lachje en stootte haar zachtjes aan. 'Gok nog eens? Dan zal ik het straks vertellen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Jouw antwoorden bevallen mij wel." zegt hij met een klein lachje en stoot me aan. "Gok nog eens? Dan zal ik het straks vertellen."
    "Ik raak een beetje door mijn ideeën heen." zeg ik grinnikend maar probeer ondertussen tocht wat te bedenken. "Je houd er gewoon niet van om alleen te zijn of je bent gestoord en gevlucht van de afdeling psyciatrie." verzin ik uit mijn fantasie.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik raak een beetje door mijn ideeën heen,' grinnikte en ik knikte. Ik wou beginnen met het vertellen, maar Haven begon al weer. 'Je houd er gewoon niet van om alleen te zijn of je bent gestoord en gevlucht van de afdeling psychiatrie,' zei ze en ik begon te lachen. Vooral om het laatste gedeelte. Ik knikte. 'Ja, dat is het. Ik ben gevlucht,' zei ik lachend. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nee. Al die andere dingen die jij zei kwam eigenlijk aardig dicht in de buurt,' zei ik en mijn stem klonk serieus. 'Eigenlijk heeft het nu gewoon twee redenen. De eerste is eigenlijk meer dat ik het maar niks vind om gelijk weg te gaan naar seks. Ik krijg dan gevoel als of ik één of ander goedkoop hoertje heb genomen in plaats van een speelse dame die zoekt naar uitdaging,' zei ik. Het laatste klonk zachtjes, maar aan het eind voegde ik er een klein glimlachje aan toe. 'Zo wil ik jou ook onthouden en niet als dat goedkope hoertje, want ergens weet ik gewoon dat jij zo niet ben.' Ik wachtte eventjes met de tweede reden zodat ik eerst haar reactie kon horen en/of zien op wat ik net zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij begint erom te lachen en knik. "Ja dat is het. Ik ben gevlucht." zegt hij nog altijd lachend en ik moet er ook om lachen. Hij schud al snel zijn hoofd. "Nee. Al die andere dingen die jij zei kwam eigenlijk aardig dicht in de buurt." zegt hij serieus. "Eigenlijk heeft het nu gewoon twee redenen. De eerste is eigenlijk meer dat ik het maar niks vind om gelijk weg te gaan naar seks. Ik krijg dan gevoel als of ik één of ander goedkoop hoertje heb genomen in plaats van een speelse dame die zoekt naar uitdaging." zijn stem klinkt zachtjes maar hij voegt er nog een klein glimlachje aan toe. "Zo wil ik jou ook onthouden en niet als dat goedkope hoertje, want ergens weet ik gewoon dat jij zo niet ben."
    Ik sta paf om zijn antwoord, dit heb ik niet verwacht. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk hem verbaasd aan, hij heeft zoveel... respect, dat ik me verbaas. Dit heb ik gewoon nog nooit meegemaakt.
    "Nou, misschien moet ik er dan maar een flinke prijs voor vragen." grap ik zacht, mijn stem klinkt nog steeds overdonderd. "Maar Jay, voel je nergens toe verplicht. Van mij hoeft het niet en ik ben het ook helemaal niet gewend." Met mijn hand klop ik even op zijn knie, een soort van bemoedigend klopje. "Maar wat is het tweede?" vraag ik dan nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nou, misschien moet ik er dan maar een flinke prijs voor vragen,' grapte ze zachtjes, al zat er nog wel een ander soort toon in haar stem. Ze ging al weer verder. 'Maar Jay, voel je nergens toe verplicht. Van mij hoeft het niet en ik ben het ook helemaal niet gewend,' zei ze en ze klopte met haar hand op mijn knie. Eventjes keek ik ernaar. Het voelde maar half verplicht om met haar te blijven. Eventjes keek ik haar weer aan. 'Maar wat is het tweede?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Je bent het niet gewend?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ga jij mij nu vertellen dat andere jongens wel zo weggaan?' vroeg ik. 'Vrouwen zijn anders dan kerels, de meeste vergeten dat nog wel eens. Maar ja, de tweede reden.' Ik dacht nog eventjes na of ik de juiste woorden nog wel had. 'Dat is het eenzame gedeelte,' begon ik en ik staarde een beetje naar voren. 'Ik kan niet alleen zijn, maar ik kan ook niet te lang met iemand zijn. Dat klinkt misschien raar, maar zo is het wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Je bent het niet gewend?" vraagt hij en schud licht zijn hoofd. "Ga jij mij nu vertellen dat andere jongens wel zo weggaan?" vraagt hij waarop ik knik. "Vrouwen zijn anders dan kerels, de meeste vergeten dat nog wel eens. Maar ja, de tweede reden." Hij lijkt na te denken, het onderwerp is alweer veranderd voor ik er iets op kan zeggen.
    "Dat is het eenzame gedeelte." zegt hij en staart voor zich uit. "Ik kan niet alleen zijn, maar ik kan ook niet te lang met iemand zijn. Dat klinkt misschien raar, maar zo is het wel."
    Ik knik begrijpelijk. "Nou ten eerste is het heel normaal als je weggaat hoor, zo heb ik het in ieder geval altijd geleerd en dat doe ik vaak ook." Ik haal mijn schouders op. "En ten tweede, het klinkt inderdaad een beetje raar, maar ik begrijp je wel." Ik aarzel even of ik dit wel moet zeggen maar doe het uiteindelijk toch. "Je ziet maar wanneer je er bent en wanneer niet, bij mij kan je in en uit lopen als je er zin in hebt." Ik glimlach even naar hem.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nou ten eerste is het heel normaal als je weggaat hoor, zo heb ik het in ieder geval altijd geleerd en dat doe ik vaak ook,' zei ze en ze haalde haar schouders op. Met wat ongeloof keek ik haar aan. 'En ten tweede, het klinkt inderdaad een beetje raar, maar ik begrijp je wel,' zei ze waarop ik glimlachte. Ik vond het fijn dat ze me begreep en dat ik het niet verder hoefde uit te leggen. Ik wou wat zeggen, maar Haven zei nog wat. 'Je ziet maar wanneer je er bent en wanneer niet, bij mij kan je in en uit lopen als je er zin in hebt,' zei ze met een glimlach. Ik wist nu niet zo heel zeker meer of ze me wel zo goed had begrepen en hoe ik het moest opvatten met het zinnetje wanneer ik er zin in had. 'Dank je, denk ik,' zei ik zachtjes en keek weer naar voren. 'Ik heb alleen nu een vraagje,' zei ik en ik keek haar aan. 'Voel jij je dan nooit goedkoop of zo als jij of de ander er zo maar vandoor gaat?' vroeg ik voorzichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dank je, denk ik." zegt hij zacht en kijkt naar voren. Het klinkt het echt alsof hij er echt iets aan heeft, maar ik vind gewoon dat hij zich niet eenzaam hoeft te voelen. "Ik heb alleen nu een vraagje." zegt hij en kijkt me aan. "Voel jij je dan nooit goedkoop of zo als jij of de ander er zo maar vandoor gaat?"
    Ik schud mijn hoofd kort en tuit nadenkend mijn lippen en leg mijn wijsvinger erop. Ik kijk hem ook aan en haal mijn vinger weer weg.
    "Ik denk er eigenlijk niet echt over na..." zeg ik zacht en ik slik even om vervolgens weg te kijken als ik verder praat. "Misschien heb je wel gelijk. Ik dacht altijd dat het alleen om de bevrediging ging."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik denk er eigenlijk niet echt over na...' zei ze zachtjes nadat ze haar vinger van haar getuite lippen haalde. Ergens zag het er wel lief uit. Ik glimlachte eventjes, ook al slikte ze en keek ze weg. 'Misschien heb je wel gelijk. Ik dacht altijd dat het alleen om de bevrediging ging,' ging ze verder en mijn glimlach verdween eventjes. 'Misschien heb jij ook wel gelijk,' zei ik zachtjes en keek omhoog naar de enkele wolken die in de lucht waren. 'Misschien gaat het bij sommige wel alleen daarom. Ik weet het niet. Niet iedereen is hetzelfde. De één wilt dit, de ander dat en weer een ander wilt beide.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Who's gonne be the next one damario will have sex with (a). Muahahah feels so good to play the basterd who have sex with everyone sometimes :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Misschien heb jij ook wel gelijk." zegt hij zacht en kijkt om hoog. "Misschien gaat het bij sommige wel alleen daarom. Ik weet het niet. Niet iedereen is hetzelfde. De één wilt dit, de ander dat en weer een ander wilt beide." zegt hij.
    Ik knik alleen maar en bsluit dat dit een te moeilijk en te persoonlijk onderwerp is om over te praten met hem. Ik haal mijn blik van oneindig af en tover een nieuwe glimlach op mijn gezicht.
    "Eigenlijk maar het ook niets uit." zeg ik, een beetje dwingend. "We doen gewoon waar we zin in hebben en meer ook niet."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eigenlijk maakt het ook niets uit,' zei ze. Het klonk dwingend en daarom keek ik haar weer aan. 'We doen gewoon waar we zin in hebben en meer ook niet.'
    Ik knikte lichtjes. 'Tenzij het ongemakkelijk is voor een ander, oké?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik glimlachte een beetje. Een beetje rekening met elkaar houden kon toch geen kwaad, of wel?


    [It's raining men.. Halelujah en ik zit binnen xd.
    En ik zie net iemand die door de regen kan.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nieuw idee sex in de sauna (hoera)wie gaat sex hebben met damario in de sauna -wbw-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Nieuw idee sex in de sauna (hoera)wie gaat sex hebben met damario in de sauna -wbw-]


    [haha mijn poppetje is een man en Damario en Max zijn allebei niet homo dus dat gaat nogal lastig xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    Hij knikt. "Tenzij het ongemakkelijk is voor een ander, oké?" vraagt hij aan mij.
    Ik knik maar, dat lijkt me wel zo netjes eigenlijk. Je moet rekening houden met je medemens maar dat doe ik nou ook weer niet ál te veel.
    "Goed, met mate." grinnik ik en ik sta weer op. "Zullen we maar eens terug naar de villa lopen? Misschien kunnen we onderweg nog een ijsje kopen of zoiets?" zeg ik met een knipoog.


    Your make-up is terrible