• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    [Gewoon mensen die eraan meedoen, vraag of ze er zin in hebben.
    @ Cheryl, je kan Max misschien wel bij Haven en Jay voegen zo.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Gewoon mensen die eraan meedoen, vraag of ze er zin in hebben.
    @ Cheryl, je kan Max misschien wel bij Haven en Jay voegen zo.]


    [Waar zijn die a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die komen nu terug naar de villa, dus ze zijn zo beneden gok ik.]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze zij niets en we liepen rustig verder. Ergens maakte de stilte mij zo nerveus als maar kon. Ik dacht weer na over de woorden die ik zij en twijfelde of ik ze nou wel moest zeggen. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Oké..' hoorde ik haar zachtjes zeggen. Ik keek haar vragend aan. 'Dan houd ik je wel gezelschap,' zei ze. Ze keek mij aan en glimlachte ietsjes. Een glimlachje kwam op mijn gezicht. 'Dank je,' zei ik met een glimlach. Ik keek weer naar voren. 'Waar wil je eerst heen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dank je." zegt hij met een glimlach. "Waar wil je eerst heen?"
    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee. Laten we eerst maar naar binnen gaan." Ik grinnik en loop het pad van de villa op, naar de voordeur. Als we daar aangekomen zijn, doe ik hem open en hou ik hem open voor Jay. "Heren gaan voor." plaag ik.


    Your make-up is terrible

    [@Rechazame ik wil anders nog wel een personage er bij maken? Als dat mag van Nikki


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    'Geen idee. Laten we eerst maar naar binnen gaan,' grinnikte en ze liep het pad op van de villa. Slim bedacht en ik lachte eventjes. Ik volgde haar naar de voordeur die zij open deed. 'Heren gaan voor,' zei ze en ik lachte weer. 'Volgens mij heb ik wat gemist,' zei ik lachend. 'Vrouwen gaan toch voor?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Je weet dat het vol zit haha, maar als iemand anders niet wilt mag je altijd die rol overnemen.]


    Your make-up is terrible

    [Heb het gevoel dat ik heel veel heb gemist Vervloekt vele huiswerk..]


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Volgens mij heb ik wat gemist." zegt hij lachend. "Vrouwen gaan toch voor?"
    Ik schud koppig mijn hoofd. "Nee, niet in mijn wereld." zeg ik. "Welkom in mijn wereld trouwens, die krijg je er gratis bij als ik je gezelschap houd." grijnzend kijk ik hem aan en loop ik achter hem de grote villa in, door de mooie hal heen tot in de woonkamer.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, niet in mijn wereld,' zei ze en ik liep lachend naar binnen. 'Welkom in mijn wereld trouwens, die krijg je er gratis bij als ik je gezelschap houd,' hoorde ik nog zeggen. We liepen verder totdat we in de woonkamer waren. 'Vertel eens,' begon ik nieuwsgierig. 'Hoe zit jou wereld nog meer in elkaar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eh haven en jay hebben net sex gehad en damario en may ook. Damario gaat zo naar de sauna je kan je poppetje daar heen late gaan?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Vertel eens." begint hij nieuwsgierig. "Hoe zit jou wereld nog meer in elkaar?"
    Ik leun tegen de rugleuning van de bank aan en kijk naar Jay. Ik denk even na over wat ik hem kan vertellen en wat niet. Ik besluit dat er niets is.
    "Daar kom je nog wel achter als je met mij omgaat, denk ik." zeg ik nonchalant, alsof het één en al luchtig gebeuren was. Maar mijn echte wereld is niet luchtig.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik zucht, en sta dan op.
    Wat zal ik is gaan doen..
    Sauna? Doe ik wel, en loop erheen.


    El Diablo.

    [Zit of staat ze?]

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek met een glimlachje naar Haven en wachtte af op haar antwoord. 'Daar kom je nog wel achter als je met mij omgaat, denk ik,' zei ze alsof het de normaalste zaak ter wereld was. Ik lachte eventjes en knikte toen. 'Nog meer redenen om met jou op te blijven gaan,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you