• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [haha mijn poppetje is een man en Damario en Max zijn allebei niet homo dus dat gaat nogal lastig xd]


    [Hahaha damario is klein beetje bi. Wie gaat sex hebben met damario in de sauna? (Hoera)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Goed, met mate,' grinnikte en stond op. Daar moest ik het maar mee toen. Het was beter dan niets. 'Zullen we maar eens terug naar de villa lopen? Misschien kunnen we onderweg nog een ijsje kopen of zoiets?' vroeg ze en ik zag dat ze knipoogde. Ik glimlachte en stond toen ook op. 'Hmm, klinkt als een goed idee,' zei ik met een glimlach. Eventjes deed ik mijn arm om haar schouder zodat ik haar eventjes tegen mij aan kon drukken en liet haar vervolgens weer los. 'Over wat je net zei dat ik wanneer ik maar wil kon binnen lopen,' begon ik en vond dat die zin nogal raar eruit kwam. 'Zo ongeveer geld het ook voor jou,' zei ik met een glimlachje. 'Gewoon komen als je wilt praten of een bedankje wilt geven. Voor al voor het praten. Ik denk dat dat wel goed voor je is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij glimlachte en stond net als ik op. "Hmm, klinkt als een goed idee." zegt hij met een glimlach.
    Hij slaat een arm om mijn schouder en drukt me kort tegen hem aan, ik glimlach naar hem en vraag me tegelijk af wat het betekend. Is het iets... vriendschappelijks? Vriendschappen wil ik wel sluiten.
    "Over wat je net zei dat ik wanneer ik maar wil kon binnen lopen." begint ij onverwachts. "Zo ongeveer geld het ook voor jou. Gewoon komen als je wilt praten of een bedankje wilt geven. Voor al voor het praten. Ik denk dat dat wel goed voor je is."
    Ik kijk hem fronsend aan. "Bedoel je nou dat ik meer moet praten of wil je zeggen dat we nog eens seks moeten hebben?" vraag ik lichtelijk verward.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Bedoel je nou dat ik meer moet praten of wil je zeggen dat we nog eens seks moeten hebben?' vroeg ze verward. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze fronste. 'Hmm, nog een keer seks klinkt aanlokkelijk,' zei ik met een klein lachje en schudde toen lichtjes mijn hoofd. 'Ik bedoelde dus eigenlijk het meer praten. Kom gewoon als je behoefte hebt aan praten, maak niet uit wanneer.' Ik keek haar serieus aan, maar toverde er toch een klein vriendelijk glimlachje eruit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Hmm, nog een keer seks klinkt aanlokkelijk." zegt hij met een klein lachje waardoor ik moet glimlachen, maar dan schud hij zijn hoofd. "Ik bedoelde dus eigenlijk het meer praten. Kom gewoon als je behoefte hebt aan praten, maak niet uit wanneer." Hij kijkt me serieus aan en glimlacht dan.
    Ik frons alleen maar, lichtelijk gefrustreerd. "Ik hou niet zo van praten." zeg ik met een gemaakte glimlach. "Alleen van het oppervlakkige chitchat, maar ik betwijfel of jij daar wel het type voor bent."
    De villa komt alweer in zicht en ik heb geen winkel voor ijsjes gezien, helaas. Het is Italië, juist hier moeten ze bergen met Italiaans schepijs hebben, toch?


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij springt op wat me doet grinniken. 'Ik verschoon het wel.' Zegt hij en ik knik. Ik doe mijn string en broek aan en dan mijn bh en shirtje. Hij komt terug met lakens en ik haal deze er af. 'Sorry.' Zeg ik blozend. Niets dat ik er wat aan kon doen, maar toch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Ik hou niet zo van praten. Alleen van het oppervlakkige chitchat, maar ik betwijfel of jij daar wel het type voor bent,' vertelde ze waarna ik mijn schouders ophaalde. Ik kon de villa al weer zien en vond het ergens wel jammer dat we geen winkeltje waren tegengekomen met ijs. 'Maak niet uit,' zei ik en keek haar eventjes aan. 'Als je daar zin in heb mag je ook gewoon langskomen, ik luister wel.' Ik betwijfelde het alleen of ik het ook echt leuk ga vinden als ze zulke dingen ging vertellen. 'Jij wil nu zeker liever je eigen gang weer gaan?' vroeg ik toen we alsmaar dichter bij de villa aankwamen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Als je daar zin in heb mag je ook gewoon langskomen, ik luister wel. Jij wil nu zeker liever je eigen gang weer gaan?" vraagt hij als we er bijna zijn.
    "Eh, weet ik niet." zeg ik naar waarheid. "Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet gaan doen en ik heb aan jou beloofd om bij je te blijven, als je dat tenminste nog steeds wilt." voeg ik er snel en lichtelijk onzeker aan toe. Ik heb hem natuurlijk wel net verteld dat het niet hoeft als hij het niet wilt en ik heb geen idee of hj het wel wilt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet gaan doen en ik heb aan jou beloofd om bij je te blijven, als je dat tenminste nog steeds wilt,' zei ze en ik knikte. 'Natuurlijk wil ik dat!' zei ik vlug en bloosde lichtjes om mijn snelle reactie. 'Zeker tot dat ik niet meer het gevoel heb alsof ik je gebruikt heb als één of ander seksspeeltje,' zei ik zachtjes. 'Door het huis rondlopen dan maar?' vroeg ik om een beetje van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Natuurlijk wil ik dat!" zegt hij snel en bloost. Ik besef me dat hij eigenlijk wel erg schattig is. "Zeker tot dat ik niet meer het gevoel heb alsof ik je gebruikt heb als één of ander seksspeeltje." zegt hij zachtjes. "Door het huis rondlopen dan maar?" vraagt hij.
    "Eh, Jay." zeg ik en ik blijf stil staan, ik heb door dat hij het vooral doet om zijn geweten te sussen. "Als je me zo ziet, hoef je niet de hele dag met de door te brengen hoor." Het komt er een beetje kattig uit maar zo bedoel ik het in ieder geval niet. "Ik bedoel, het maakt mij niet uit hoe je me ziet. Ik vind een seksspeeltje prima bij me passen."


    Your make-up is terrible

    damario da silva santos
    "Sorry" zegt ze blozend. Ik maak een gebaar dat het niet uitmAakt. Al staat mijn kaak wat strakker dan normaal. Ik verschoon de lakens en dekens en maak mijn bed weer op en gooi de lakens en dekens in de wasman. "Ik ga zo ff naar de sauna denk ik?"

    [Any volunteers for sex in the sauna?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, Jay,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze stil was gaan staan. Ik stopte ook en draaide mijzelf om. 'Als je me zo ziet, hoef je niet de hele dag met de door te brengen hoor,' zei ze. Het kwam kattig over. Ik beet eventjes op mijn lip en wist niet echt een houding aan te nemen. 'Ik bedoel, het maakt mij niet uit hoe je me ziet. Ik vind een seksspeeltje prima bij me passen,' vertelde ze verder waarop ik een beetje knikte. Ik dacht eventjes na over de juiste woorden. 'Ik doe het ook niet alleen daarvoor,' zei ik zachtjes. 'Jou gezelschap is gewoon leuk, daar doe ik het ook voor en ook al maakt het jou niet uit hoe ik jou zie, maar mij maakt dat wel uit. Ik zal elk vrouw met respect behandelen en ze zien als een sekspeeltje valt daar niet onder. Jij bent geen uitzondering.'

    [Haha, me broertje moest door de regen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Pb wat mensen zou ik zeggen.]

    Haven Lockwood

    "Ik doe het ook niet alleen daarvoor." zegt hij zachtjes. "Jou gezelschap is gewoon leuk, daar doe ik het ook voor en ook al maakt het jou niet uit hoe ik jou zie, maar mij maakt dat wel uit. Ik zal elk vrouw met respect behandelen en ze zien als een sekspeeltje valt daar niet onder. Jij bent geen uitzondering."
    Ik bijt even op mijn lip en laat het op me inwerken. Ik besluit om in stilte weer verder te lopen en kijk naar mijn voeten terwijl ik loop. Respect... Een onbekende woord voor mij. Niet dat ik geen respect voor anderen heb maar dat jongens respect kennen vind ik lichtelijk vreemd. Misschien komt het omdat ik op dat vlak ook geen respect voor mezelf heb.
    "Oké..." zeg ik zacht en onwennig. "Dan houd ik je wel gezelschap." Ik kijk op en glimlach licht naar hem.


    Your make-up is terrible

    [Kan ik iets doen met Max?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wie? Alleen jullie zijn echt actief volges mij? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]