• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    [staat, tegen de achterkant.]

    Haven Lockwood

    "Nog meer redenen om met jou om te gaan." zegt hij met een glimlachje.
    "Of juist niet." zeg ik, iets te serieus. Daarna glimlach ik breed om het beter eruit te laten komen. "Wat gaan we doen?" zeg ik snel om het onderwerp af te leiden.


    Your make-up is terrible

    [Ik laat Max wel komen als Haven en Jay uitgepraat zijn a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damario da silva santos
    Ik verruil mijn korte broek voor een zwembroek en pak een handdoek. Mijn mobiel laat ik in mijn kamer. "Kom" zeg ik tegen may. Ik geef haar een kus, pak haar hand en loop de kamer uit. Ik geef haar zacht een kus en streel wat haar uit haar gezicht. "Ik zie je later oke? Ik ga even wat sporten en naar de sauna" zeg ik. Ik geef haar nogmaals een kus en loop naar de kelder. Als ik de sauna wil aanzetten en instellen zie ik tot mijn verbazing dat hij al aanstaat. Ik leg mijn handdoek neer en loop naar binnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Of juist niet,' zei ze. Ze klonk aardig serieus. Bedoelde ze dat ook zo? Ik schudde eventjes vlug lichtjes mijn hoofd. Ik zag haar nog net glimlachen wat me nog meer in de war bracht. 'Wat gaan we doen?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. 'Ehmm, goeie vraag. Kijken wat er hier allemaal is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik zit net in de sauna, als er nog iemand binnen komt.
    Ik zie niet wie het is, maarja.
    Zie ik zo wel..


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik zit net eventjes en sluit mijn ogen. Als ik ze open doe zie ik dat er iemand tegenover me zit. Ik zie niet wie door de 'mist' maar zie wel dat het vrouwelijke vormen heeft. "Goeiemiddag" zeg ik droogjes.

    [Zo jij post wel erg korte stukjes...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Ehmm, goeie vraag. Kijken wat er hier allemaal is?" vraagt hij, waarop ik knik.
    "Dat klinkt als een goed plan, daar heb ik nog helemaal de tijd niet voor gehad." zeg ik en ik kijk even om me heen. "Er is nog een kelder en buiten toch?" vraag ik aan Jay.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat klinkt als een goed plan, daar heb ik nog helemaal de tijd niet voor gehad,' zei ze en ze keek om zich heen. Goh, hoe zou dat toch komen, dacht ik eventjes en lachte zachtjes. 'Er is nog een kelder en buiten toch?' vroeg ze waarop ik knikte. 'Jjja, geloof het wel,' zei ik met een glimlachje. 'Waar wil je als eerste heen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grinnik kort, en grijns een beetje.
    ´Hey´ grijns ik, en kijk de richting op waar de stem vandaan kwam.
    Ik wist wie het was. Damario.

    [Sorreh, zit op mijn telefoon :p ]


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Ja, geloof het wel." zegt hij met een glimlachje. "Waar wil je als eerste heen."
    "Het zwembad, aangezien jij daar vandaan kwam toen ik je als eerst zag." zeg ik met een klein grijnsje. "Die is buiten toch?"
    Ik laat mijn ogen expres langs zijn lichaam glijden als ik op een antwoord wacht, om hem ervan bewust te laten worden dat hij nog altijd in zijn zwembroek en ontbloot bovenlichaam rondloopt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Het zwembad, aangezien jij daar vandaan kwam toen ik je als eerst zag,' zei ze met een klein grijnsje. Het liet mij lachen. 'Die is buiten toch?' vroeg ze waarop ik knikte. Ik merkte dat ze me bekeek en ik voelde mijn wangen lichtjes rood worden. Zeker omdat ik nog steeds alleen maar mijn zwembroek aan had en slippers. 'Ja, die is buiten, kom,' zei ik met een glimlachje en liep alvast richting het zwembad.

    [Ben ff eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eetsmakelijk!]

    Haven Lockwood

    Hij knikt en word lichtjes rood, waarop ik grinnik. Ik weet hoe ik ze moet krijgen waar ik wil, het lukt me gewoon keer op keer en ik ben er eerlijk gezegd wel trots op.
    "Ja, die is buiten, kom." zegt hij met een glimlach en loopt naar buiten, ik volg hem gelijk met een huppelpasje.
    "Het is mooi hier." zeg ik en ik knik terwijl ik alles bekijk. Een groot, blauw zwembed met een mooi terras. Ik bedenk me dat je hier goede feestjes kan geven.
    "Ik denk dat jij wel een duik kan gebruiken." zeg ik plagerig en probeer hem richting het zwembad te duwen.


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci. > Pablo
    Wat het blonde meisje en de rest zeggen, gaat het ene oor in en het andere weer uit. Het maakt me helemaal niets uit.
    Als zij zo graag prinsesje wil spelen en nu al op zoek is naar haar slaafjes, kan ze het van mij mooi vergeten, al weet ik zeker dat ze liever alleen de jongens wilt.
    Even kijk ik naar Pablo, die net op dat moment wat zegt, maar het dringt niet echt tot me door en ik kijk weer naar zijn arm die rond me hangt, waarna ik weer dodelijk naar hem kijk.
    “Oké, ik haal mijn arm weg,” Hij laat zijn arm zakken. Mooi zo, hij heeft dus de hint gesnapt.
    “Het is niet zo dat je mij ook met je charmes kunt pakken, Romeo, daar trap ik dus mooi niet in.” Zeg ik nonchalant en kijk hem uitdagend aan.
    Mijn slanke vingers haal ik door mijn goudblonde haar en mijn chocoladebruine ogen doorzochten de kamer naar iets, maar behalve Pablo en ik was er verder helemaal niemand meer. Een diepe zucht klonk uit mijn volle, naturelgekleurde lippen en ik draaide me om, om naar de koelkast te lopen en een glas met cola in te schenken, waarna ik terug liep en rustig in één van de stoelen ging zitten.
    “Oh, jij wilt toch niet, neem ik aan?” Stelde ik hem de vraag grijnzend, maar nog steeds erg nonchalant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -> Mijn Topic's.

    Damario da silva santos
    Ik ga wat meer overeind zitten als ik de stem herken die "hey" zegt. "Wacht, Caliente zit jij daar?" Vraag ik en ik kan een grijns niet onderdrukken. Ik leun met mijn rug weer tegen de rugleuning "wat een toeval dat wij elkaar hier treffen". Mijn ogen twinkelen ondeugend al ziet zij dat niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]