• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij sloeg zijn armen om me heen. 'Mooi zo.' Zei hij zacht. Ik liet mijn hand liggen op zijn blote buik. Ondertussen keek ik naar het deken dat nu onder het bloed zat. Ik voelde dat iik weer rood werd. 'Sorry van het bloed op je dekens.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "En dan zeg je nu?" vraagt hij met een lachje en ik grimas. Hij pakt mijn hand vast en begint terug te lopen. "Waar kom jij eigenlijk vandaan?" vraagt hij.
    "New York." antwoord ik. "Manhattan." voeg ik er nog aan toe. "En jij?" vraag ik.
    Ik vind het een beetje vreemd, hij wilt mijn hand vasthouden, bij mij blijven en vraagt persoonlijkere dingen. Ik hoop maar dat hij niets meer van me wilt, dat gaat namelijk nogal lastig worden. Ik ben niet van plan om hier een binding met iemand aan te gaan.
    Uiteindelijk komen we terug bij het warenhuis en kijk ik om me heen. Van welke kant waren we nou ook alweer gekomen? Mijn grootste probleem, richtingsgevoel. Ik weet het niet meer.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik schiet van het bed en kijk vol afgrijzen naar de vlek. Ik houd niet van bloed, helemaal niet als het daar vandaan kwam en ik mijn bed ligt. "Ehh maakt niet uit" zeg ik. Gelukkig had ik in de kast schone lakens dekbed overtrekken gevonden. Die pak ik nadat ik mijn boxer en broek weer aangedaan heb. "Ik verschoon het wel even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'En jij?' vroeg ze nadat ze verteld had waar ze vandaan kwam. Tijdens het lopen merkte ik dat ze anders was. Ik wist niet precies wat, maar ze was anders. Toen we bij de warenhuis waren aangekomen keek ze om zich heen. Ik keek Haven aan. 'Overal en nergens,' zei ik met een klein glimlachje. Ik zag een steegje die me bekend voor kwam, maar ik zei niets. 'Je vind dit niks, of heb ik het mis?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Overal en nergens." zegt hij met een kleine glimlach. "Je vind dit niks, of heb ik het mis?"
    Ik kijk hem even kort aan, kan hij alles zo goed aan voelen? Ik besluit dat ik er maar beter een ander antwoord op kan geven en doen alsof ik niet doorheb waar hij het over heeft.
    "Nee, ik hou over het algemeen niet zo van verdwalen. Jij wel dan?" vraag ik met een gespeelde glimlach. "Ik weet écht niet waar we heen moeten."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, ik hou over het algemeen niet zo van verdwalen. Jij wel dan?' vroeg ze met een glimlach. Ik keek haar bedenkelijk aan en wist niet precies of ze echt niet wist waar ik het over had. 'Ik weet écht niet waar we heen moeten.'
    Ik keek haar nog weer eventjes aan en nam haar naar het steegje dat me bekend voor kwam. 'Daar had ik het eigenlijk niet over,' zei ik zachtjes en keek ondertussen een beetje om mij heen. 'Ik bedoelde dit,' zei ik en ik zwaaide expres met mijn hand die de hare vast had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me aan en neemt me mee naar een steegje, ik besluit hem gewoon te vertrouwen. Het komt me vaag bekend voor, maar ik vind ook dat alles hier op elkaar lijkt dus dat maakt ook niets uit.
    "Daar had ik het eigenlijk niet over." zegt hij zacht en kijkt om zich heen. "Ik bedoelde dit."
    Hij zwaait met onze verstrengelde handen waardoor ik lichtelijk kleur. Mijn eerste gedachte was dus juist geweest en hij is slimmer dan ik dacht, in ieder geval veel opmerkzamer. Ik glimlach licht.
    "Oh dát." antwoord ik verwonderd, alsof ik het écht niet doorhad. "Eh nou ik ben het niet zo gewend eigenlijk." biecht ik op.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Oh dát. Eh nou ik ben het niet zo gewend eigenlijk,' zei ze en ik moest eventjes zachtjes lachen. Ik keek Haven eventjes aan en zag dat haar wangen lichtjes gekleurd waren. Het viel op doordat haar huid en haren zo licht waren. Het zag er mooi uit, het stond haar goed. Ik glimlachte eventjes. 'Wil je dan dat ik je hand los laat?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij bekijkt me, het valt me direcht op, waardoor ik nog meer kleur. Hé, verdoome. Ik vloek in mezelf. Hij glimlacht en ik probeer normaal terug te glimlachen en hoop maar dat ik erniet uit zie als een idioot.
    "Wil je dan dat ik je hand los laat?" vraagt hij met een zachte stem.
    Ik haal mijn vrije hand door mijn haar zodat het allemaal naar links valt, uit mijn gezicht en over mijn schouder. Ik kijk hem even nadenkend aan en dan naar onze handen.
    "Eh ja, doe maar." besluit ik dan. "Dat lijkt me iets minder... ongemakkelijk, denk ik." Ik zucht zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh ja, doe maar,' zei ze nadat ze had nagedacht. Ik knikte lichtjes. 'Dat lijkt me iets minder... ongemakkelijk, denk ik,' zei ze nog en ik hoorde haar zachtjes zuchten. Ik knikte weer lichtjes en liet met een beetje tegen zin haar hand los. Met een klein glimlachje keek ik haar aan. 'Zo beter?' vroeg ik met dezelfde glimlachje. Ik keek weer om mij heen toen we het steegje uit waren. 'Je heb zeker ook spijt van dat je oké zei op wat ik net van je vroeg of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij knikt erop en laat mjn hand los, terwijl hij naar me kijkt met een glimlach op zijn gezicht. Ik glimlach terug en strek mijn vingers even overdreven.
    "Zo beter?" vraagt hij, nog altijd glimlachend. Hij kijkt om zich heen als we het steegje uitgelopen zijn. "Je hebt zeker ook spijt van dat je oké zei op wat ik net van je vroeg of niet?" vraagt hij.
    Ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd. "Nog niet." zeg ik met een glimlach. "En het is aan jou om het zo te houden." Mijn stem klinkt een beetje plagerig om het luchtig te houden.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nog niet,' zei ze met een glimlach. 'En het is aan jou om het zo te houden,' zei ze erna. De toon die erdoor zat liet het niet zo serieus klinken. Ik keek haar een beetje bedenkelijk aan. 'Weet je wat het is?' vroeg ik en ik keek om me heen om te kijken of we ergens konden zitten. Zo gauw kon ik niet echt iets vinden. Ik keek Haven weer eventjes aan. 'Doe eens een gok?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me bedenkelijk aan. "Weet je wat het is?" vraagt hij en hij kijkt om zich heen, waarna hij mij weer aankijkt. "Doe eens een gok?"
    "Huuum." zeg ik lang. "Je bent aanhankelijk en een knuffelig persoon, zeker na de seks." gok ik zomaar.
    We lopen nog iets verder en uiteindelijk zie ik ergens een laag muurtje, war ik op ga zitten en hem wenk dat hij naast me moet komen zitten. Ik strek mijn benen helemaal uit waardoor ze verwarmd worden door de zon.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Je bent aanhankelijk en een knuffelig persoon, zeker na de seks,' zei ze waarna ik eventjes moest lachen. We liepen een stukje verder. Eventjes later ging Haven op een laag muurtje zitten en wenkte dat ik er ook bij moest komen zitten. 'Nou, nee.. Misschien, maar ik ben geen puppy,' zei ik met een lachje. Die woorden kwam zo op mij over. Ik ging naast haar zitten en keek eventjes naar haar benen die ze had uitgestrekt. 'Gok nog eens?' vroeg ik en ik keek een beetje om mij heen. Ondertussen zat ik de woorden te bedenken om het uit te leggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Nou, nee.. Misschien, maar ik ben geen puppy." zegt hij met een lachje. "Gok nog eens?"
    "Eh..." zeg ik terwijl ik nadenk. "Je bent eenzaam en houd van gezelschap, zeker met het lekkere ding waarmee je seks hebt gehad. Of je hoopt gewoon op nog een bedankje." zeg ik grijnzend en ik kijk hem aan.
    Ik hoop dat het gewoon het laatste is en dat er verder niets ingewikkelds bij te kijken komt, dat is niet echt iets van mij. Ik kan niet goed met zulke dingen omgaan.


    Your make-up is terrible