• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Het is niet zo dat je mij ook met je charmes kunt pakken, Romeo, daar trap ik dus mooi niet in," Zegt ze nonchalant. De uitdrukking op haar gezicht is meer uitdagend.
    Zo zo. Mevrouw speelt 'hard to get'. Fantastisch. Misschien zal ze ooit voor mijn charmes vallen. Ooit.
    "Oh, jij wilt toch niet, neem ik aan?" Zegt ze met een grijns.
    "Nu niet meer," Mompel ik kortaf en haal een biertje uit de koelkast om daarna tegenover Caprice op een bank te ploffen.
    "Ben je blij dat de studenten uit Amerika er zijn?" Zeg ik met een grijns. Doelend op de kleine confrontatie met Haven.

    Chayenne

    Ik grijns, en ga wat rechter zitten.
    'Vind ik nou ook.' grinnik ik, en sla mijn benen over elkaar.
    Ik kijk nog wat rond, maar zie hem niet..


    El Diablo.

    damario da silva santos
    "Hoe gaat het met je?" Vraag ik met een speelse ondertoon. Ik weet dat ik net seks heb gehad, maar dit meisje straalde een en al sexyness uit, op een andere manier dan may. Een hele andere manier. May was breekbaar. Zij niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grinnik kort door de speelse ondertoon, en tuit kort mijn lippen ookal kan hij het niet zien. 'Goed hoor, met jouw' vraag ik grijnzend. Ik haal een hand door mijn lange zwarte lokken, en sluit mijn ogen kort.


    El Diablo.

    May violet Grey
    Hij ging even naar de sauna en ik geef hem nog snel een kus op zijn wang. Dan loop ik ook snel naar mijn kamer en duik ik mijn kast in. Ik pak een Setje uit mijn kast en doe het aan. Dan loop ik weer naar beneden.

    [Wie wilt haar meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    damario da silva santos
    "Ja gaat goed" ik voel ze zweet druppeltjes langs mijn gespierde borst lopen en zucht even. "Wat zit je ver schat" zeg ik. Ik lik langs mijn lippen en slik even. Was erg warm hier maar ik ben het wel gewent. "Ben je bang voor me ofzo?" Ik grijns breed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:


    [Wie wilt haar meeten?]


    [Max kan wel? Moet alleen wel om 6 uur weg voor trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Neh, maar ik zit wel lekker' grijns ik. Ik grinnik kort.
    'Maar als je zo graag wil dat ik naar je toe kom' lach ik, en sta op.
    Ik loop richting Damario, en ga recht voor hem staan.
    'Dicht genoeg?' grijns ik.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Chayenne gaat vlak voor me staan en ik kijk op. "Dichtbij genoeg?" Ik laat mijn ogen even over haar lichaam gaan. "Eigenlijk niet" zeg ik. Een kleine speelse glimlach glijd over mijn lippen als ik haar aankijk, kijk even naar haar borsten, platte buik en dan weer naar haar gezicht.

    [Om 6 uur moet ik werken, ben 9 uur klaar]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch


    'Het is mooi hier,' zei ze toen we waren aangekomen bij het zwembad. Ik knikte en keek ook eventjes om mij heen. Ik was dan zo net hier ook geweest, maar niet zo veel op de rest erom heen gelet. 'Ik denk dat jij wel een duik kan gebruiken,' zei ze plagerig en deed een poging om mij richting het zwembad te duwen. Ik lachte en liet me duwen door haar. Vlak bij de rand bleef ik stil staan en pakte ik haar polsen beet. 'Zeker weten? Jij gaat dan mee,' zei ik lachend. 'Heb je iets bij je wat niet nat mag worden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    'Hmm, daar moet jij dan maar wat aan doen' zeg ik met een speelse grijns.
    Ik laat even kort een blik glijden over zijn spieren, maaar dan weer terug naar zijn gezicht. Niet slecht..


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Hij lacht en laat zich gewoon door mij duwen. Bij de rand blijft hij stil staan en pakt hij mijn polsen vast, ik wil er in als hij me duwt!
    "Zeker weten? Jij gaat dan ook mee." zegt hij lachend. "Heb je iets bij je wat niet nag mag worden?"
    Die vraag laat me grijnzen. "Nee, ik ben toch al nat." Ik wiebel kort met mijn wenkbrauwen en geef het laatste duwtje waardoor we allebei in het water terecht komen.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos.
    "Is dat zo?... Okee" ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar op mijn schoot zodat ze met haar benen aan weerszijde van mijn heupen zit. Zelf ga ik wat rechter zitten zodat mijn gezicht niet ver van de hare verwijdert is. "Dit is beter"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns, en schud mijn haar naar achter.
    'Dat is waar' grijns ik, en buig me naar zijn oor.
    'What's next?'


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, ik ben toch al nat,' zei ze grijnzend en ze wiebelde kort met haar wenkbrauw, wat me liet lachen. Ze duwde me nog de laatste keer waardoor ik het water in viel en Haven met mij mee trok. Al vlug ging ik weer omhoog zodat ik kon ademen. Daar had ik net niet genoeg tijd voor gehad toen ze me duwde. Ik lachte en wachtte totdat Haven ook bovenwater kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you