• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tributen,

    ik ga zeer binnenkort het rollentopic sluiten en dan zal de nacht komen, so be prepared!

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    Happy Birthday my Potter!

    Luena Eleora

    Geschrokken kijk ik naar Carmen haar brandwonden. 'Even denken hoor' mompel ik. Ik sluit mijn ogen voor een paar minuten en herinner me zacht geel, groene blaadjes aan de rand van het beekje. Mijn moeder had me geleerd dat ze hielpen tegen brandwonden. 'Zo terug' zeg ik en schiet naar buiten. Ik ren soepel naar het beekje en kijk even om me heen. Nog steeds niemand te bekennen hier. Ik pluk een bosje van de bladeren en ren dan weer terug naar Carmen. 'We moeten ze een beetje met een mes hakken zodat het vocht eruit komt, dat helpt tegen de brandende pijn' zeg ik en leg ze op de steen voor haar.


    ~

    Carmen Violet Grey
    'De spelmakers gunnen me overduidelijk geen Drietand.' Zeg ik een beetje grommend. Ik pak mijn grootste mes wat trouwens geen werpmes was en begon het fijn te hakken. Ik smeerde het op mijn brandwonden en ik voelde al gelijk wt verlichting. 'Dit voelt veel beter.' Zeg ik zuchtend. De pijn leek even te stoppen. Mensen moesten zien dat we het goed konden. Overleven. 'Al ben ik bang dat we het niet halen in de nacht als ik geen drietand heb.' Zeg ik luid slikkend. Mijn vader had al gezegt dat het biet fijn zou worden 's avoxnds. En aangezien ik geen wapens voor dichtbij had had ik een erg groot probleem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dawn

    Ik schrik wakker als ik geluid hoor. Nieuwsgierig kijk ik naar beneden. Er loopt een meisje langs mijn boom. Ik weet niet zeker wie het is, maar volgens mij kwam ze uit district 10. Voor zover ik weet niet bepaald een veel belovende tribuut. Ik heb geen wapens, maar zie dat zij een mes heeft. Verder heeft ze geen spullen. lekker slim.
    Zachtjes maak ik mij los en klim iets naar beneden. Het laatste stuk spring ik en kom recht voor haar op de grond.
    'District 10 toch?' vraag ik. Het meisje knikt bang en haalt zwakjes met haar mes naar mij uit. Ik ontwijk met gemak en sla het wapen uit haar hand.
    'Jij bent die uit district 9,' zegt ze bang, 'zou je mij alsjeblieft snel kunnen doden? Sommige beroeps spelen met hun prooi en er zijn wel meer vreselijke manieren om aan je einde te komen, maar jij... jij wilt mij toch wel snel doden? Ik kan toch niet winnen.' Haar ogen staan hulpeloos en ongemakkelijk raap ik het mes op. Ik wil haar helemaal niet vermoorden, maar ze maakt geen schijn van kans tegen de andere tributen.
    'Wat is je naam?' vraag ik vriendelijk. Ze glimlacht gelijk.
    'Mandeline Desting, maar de meeste mensen noemen mij Mandy.' Ik ga achter haar staan en houd het mes bij haar keel.
    'Ik vind het echt heel erg voor je dat je hierin terecht bent gekomen. Ik beloof dat je het amper zult voelen.' Ze knikt en ik voel een traan op mijn arm druppen. Ze huilt..
    'Deep in the meadow, under the willow. A bed of grass, a soft green pillow. Lay down your head and close your eyes. And when again they open, the sun will rise.' Ik slik en snij haar keel open. Zo diep dat ze opslag dood is.


    Happy Birthday my Potter!

    Delano

    Ik ren verder en verder de jungle in. Bij een riviertje stop ik even om adem te komen en controleer de inhoud van mijn rugzak. 'Hmm' zeg ik en glimlach even. 'Dit komt zeker van pas. Ik vul de lege fles met wat water en neem er een slokje van. Ik stop hem weer terug in mijn rugzak en loop op een rustiger tempo door opzoek naar een paar goede takken.


    ~

    Kanonschot

    Meisje district 10 is dood


    Happy Birthday my Potter!

    Luena Eleora

    'Een kanonschot' zeg ik schiet meteen overeind. Ik scherp mijn oren of ik nog meer hoor, maar dit is niet het geval. '1 dood' mompel ik zak weer neer. Hoeveel wapens heb je nu en welke?' vraag ik en kijk haar aan terwijl ik die van mij verspreid.


    ~

    Vincent:


    Ik achrik als ik een kanons schot hoor. Ik wist niet of het ver eg of niet was gebeurt.
    Ik liep langzaam en voorzichtig door, voor het eerst was ik echt op mijn hoede. I hield hier niet van. Het liefst zat ik relax lekker thuis, maar dat ging niet. Ik kwam bij een meertje, ach ja. Als er iemand aan kwam zou ik het horen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Als Roos (FluffyFire) er is mogen wij dan, of zij, voor zover het mij nog lukt met mijn enkel xd een onbekende tribuut doden?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Ik help Michael met lopen, perongeluk laat ik hem door de angst vallen. De grond schudt, een paar huizen zakken meteen in doordat ze al in zwakke staat waren. Ik til Michael op. Uiteindelijk staan we op een open plek waar we niks op ons hoofd krijgen. Ik zet hem weer neer en we gaan zitten, tot de aardbeving stopt.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Carmen
    Ik kijk haar aan als het kanonschot afgaat. 1 minder nog 22 te gaan. Jeeej....... Ze vroeg welke wapens ik had. Ik stal mijn wapens uit 8 Werpmessen en 8 pijlen. Plus nog een extra mes om te snijden dat in mijn tas zat. Ik bekijk nu ook mijn eigen Werpmessen nnatuurlijk. 'Je bent een genie.' Zeg ik grijnzend. Ik sta op pak twee messen en loop de grot uit. Ik kijk naar allerlei takken tot me ik begin in een boom te hakken die er goed tegen kan en een paar schrammetjes heeft. 'Perfect.' Mompel ik zachtjes. Ik begin te zagen bij een lange tak dat tot net boven mijn hoofd kwam. Als hij eenmaal omvalt past hij precies in mijn hand. Thuis maakte ik ook zelf wapens. Ik loop terug naar de grot met de stok waar ik Luena had achtergelaten. 'Als de spel akers mij geen drietand of speer gunnen maak ik ze zelf wel.' Zeg ik simpel. Ik pakte het touw en bond het om de top waar ik 1 mes in stak. Nu nog wat verband eromheen en wat van dat slijmerige plakspul van verbrandingen en ik was klaar. 'Hier kom ik de nacht mee door. En het kan ook jou leven redden. Vanacht probeer ik het opnieuw bij de hoorn. Ik moet een speer of drietand.' Zg ik sissend als de speer in elkaar zit. Hij ging niet zomaar stuk en dit zou sponsors opleveren. Voor misschien een echte speer of drietand.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ja hoor, kies maar een tribuut)


    Happy Birthday my Potter!

    Langzaam gaat de zon onder en het koelt langzaam af in de woestijn. Het volkslied begint te spelen en de doden van vandaag worden getoond:

    Meisje district 5
    Jongen district 5
    Meisje district 6
    Jongen district 8
    Meisje district 10
    Jongen district 12


    Happy Birthday my Potter!

    (Als iedereen terug komt van waarschijnlijk het avondeten zal ik de arena omtoveren)


    Happy Birthday my Potter!

    (Mogen we die jongen uit 7 doen?)

    Michael

    Toen we al een tijdje op de kale plek lagen hoorden we een geluid, als of er iemand aankwam lopen.
    "Psst, Jasmine, er komt ieamand aan!"
    Fluisterde ik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.