• Ik heb dus al een tijdje een broek maar ik weet niet hoe ik hem moet combineren. Dus ik vraag jullie om hulp. Met wat zou ik deze broek kunnen combineren. Dus met wat voor soort schoenen, wat voor shirtje er op en wat voor sieraden.
    Ik weet dat jullie niet weten wat ik allemaal heb, maar ik zal wel zien of ik zoiets heb. (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:47 ]

    Een kleurrijk t-shirt (bijvoorbeeld rood), rode oorbellen en .. wat voor schoenen heb je?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eh, alle felle kleurtjes, desnoods zelfs allemaal door elkaar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Frodo schreef:
    Een kleurrijk t-shirt (bijvoorbeeld rood), rode oorbellen en .. wat voor schoenen heb je?

    En misschien een riempje. En misschien Toms, als je die hebt? Of misschien gewoon ballerina's.


    Save me from myself.

    Ik zou het combineren een bruine T-shirt/topje en bruine laarsjes.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Is die van de Sting? ;o
    Want volgensmij heb ik hem ook, of hij lijkt er héél erg op.
    Ik draag er zo'n oranje met geel bloemenblousje op, jeweetwel, zo'n luchtige, meisjesachtige blouse. En dan beige lage hakken c: Dat vind ik zelf heel leuk staan, en ik krijg ook vaak complimenten over die combinatie :'D
    -De blouse heb ik ook van de Sting, btw ;3-
    En als je wil kan ik wel eens een foto maken van de combinatie, zodat je kan oordelen of je het er mooi bij vind staan? ;o

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:51 ]


    Alis volat propriis.

    Beavis schreef:
    Is die van de Sting? ;o
    Want volgensmij heb ik hem ook, of hij lijkt er héél erg op.
    Ik draag er zo'n oranje met geel bloemenblousje op, jeweetwel, zo'n luchtige, meisjesachtige blouse. En dan beige lage hakken c: Dat vind ik zelf heel leuk staan, en ik krijg ook vaak complimenten over die combinatie :'D
    -De blouse heb ik ook van de Sting, btw ;3-
    En als je wil kan ik wel eens een foto maken van de combinatie, zodat je kan oordelen of je het er mooi bij vind staan? ;o


    Ja, die is van de Sting haha. (:

    Je mag wel een foto maken.

    Zo'n wijde, witte blouse zou er wel leuk bij staan. Daarbij kun je dan nog laarsjes of witte/blauwe/bruine slippers aantrekken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou het met zwart combineren, maar dan met alleen zwart zegmaar a,


    I solemny swear I'm up to no good.

    De foto is niet heel duidelijk, maar ik zou het met een kleurtje combineren.
    Bijvoorbeeld oceaan blauw.
    Een leuk hemdje, shirtje of trui.
    Zelfde kleur oorbellen armbandje.
    Leuke hakken of All Stars and your done!


    Life is full of fake people

    Die broek ziet er erg leuk uit. Ik zou het allemaal neutraal houden aangezien de broek een printje heeft zo te zien. De broek lijkt me wit of grijs dus ik zou werken met bruin en zwart. Gewoon makkelijke schoenen als VANS of TOMS of All Stars?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rood of bruin zouden er wel mooi bij gaan denk ik.
    Of misschien donkerblauw.
    Laarsjes of gewoon sneakers als het een skinny is :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    ik zou een basic shirtje (miss nog met een detail erop, zoals een zakje ofzo?) omdat volgens mij (als ik het goed op het plaatje zie) de broek een best druk printje heeft. en dan met allstars, vans, uggs, laarsjes, teenslippers of wat dan ook voor schoenen erbij en een leuke vrolijke armband of ketting of ring erbij! haha, leuke broek trouwens.


    ailoveejoee.

    een effen T-shirt , in een opvallend kleurtje en de accesoires en diezelfde kleur , ook vrij basic !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Davis schreef:
    Ik zou het met zwart combineren, maar dan met alleen zwart zegmaar a,


    26 - 02 - '16

    Davis schreef:
    Ik zou het met zwart combineren, maar dan met alleen zwart zegmaar a,


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.