• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik zit nog steeds naast het lichaam van Mandy, wanneer de zon onder gaat en het volkslied begint te spelen. Gespannen kijk ik omhoog, maar Vincent staat er niet tussen. Jammer genoeg staan er ook geen beroeps tussen. Die sadistische idioten blijven jammer genoeg altijd het langst over.
    Ik steek het mes van Mandy in mijn riem en sta op. Ik loop even weg van mijn boom en wacht tot het lichaam wordt opgepikt. Dan klim in de boom weer in en staar voor mij uit. Dan dwarrelt er opeens een parachuutje naar beneden. Ik open nieuwsgierig het pakketje en kijk naar het simpele cadeau. Het is mijn oude blaaspijp met wat pijltjes. Eindelijk heb ik mijn wapen. Ik grijns naar een random plek.
    'I'm back in the game.'


    Happy Birthday my Potter!

    (Kill it ^^, maar schiet wel op, want het is bijna nacht en dan gaat de spelmaker, ik dus, los :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Madison
    Ik draai me snel om, naar het geluid waar het vandaan komt. Ik pak mijn mes en we zien iemand een paar meter verder lopen.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Jasmine Madison
    De vreemde jongen draait zich om en heeft een zwaard in zijn hand. Hij blijkt agressief te zijn want hij stormt meteen op ons af. "Kijk uit Jas!" Michael probeert op te staan om te vluchten , maar ik heb daar geen zin in. Ik gooi de mes in zijn been waardoor hij struikelt. Ik ren op hem af en probeer hem met mijn tweede mes te steken. Hij heeft nog zijn zwaard in zijn hand en probeert mij recht in mijn hart te raken. Dat lukt niet, want ik duik snel weg. Nog een poging, deze keer heeft hij me wel geraakt in mijn schouder. Er schiet een felle pijn door mijn schouder. Met moeite kom ik overeind en ontwijk nog een haal van zijn zwaard. Dat is het goede moment om de fatale steek in zijn buik te maken. Ik duw het mes in zijn buik en draai hem om zodat ik zoveel mogelijk organen beschadig. Hij schreeuwt van de pijn em valt neer op de grond. Ik steek nog een paar maal in zijn rug, dan klinkt er een kanonsschot. De jongen is dood.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Vincent:

    Rustig ga ik bij het meertje zitten en vul mijn flessen. "Wel lekker rustig." Mompel ik een beetje verbaasd. Ik kijk even om me heen, niemand of niks te bekennen. Ik begon een liedje te neurien, wat later gewoon zingen werd. Ik zong niet te hard, anders zouden de andere me horen en dat wou ik natuurlijk voorkomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kanonschot

    Jongen district 7 is dood


    Happy Birthday my Potter!

    Michael

    Als Jasmine de jonge neersteekt gruwl ik, ik zie mensen liever trillen door een stevige schok.
    Ik strompel naar de jongen toe en houdt de speer tegen het dode lichaam aan,
    het maakt een sissend geluid en als ik hem er af haal is er een brandwond te zien.
    "we moeten trouwens nog batterijen zoeken in de huizen, voor meer stroom"
    zeg ik tegen Jasmine


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    De grond begon te trillen, er kwam een steen op de voet terecht die ook al geraakt was door de speer. Voor de rest kwam er niets op me terecht. Ik probeer weer naar het huis te lopen, wat niet gaat door mijn tegenwerkende voet. Daarom begin ik te hinkelen. Na tientallen meters wordt ik moe en ga kruipend verder. In het huis laat ik me vermoeid op de grond zakken. Ik hoorde nog twee kanonschoten, fijn, zijn er nog minder over. Ik maak de veters los en kijk naar de voet, die nu al blauw en dik begint te worden. Voorzichtig trek ik de schoen weer aan, ik strik de veters niet te strak. Ik moet mn schoenen wel aan hebben, voor het geval ik moet vluchten. Met mijn bel in mijn hand en mijn waterfles vastgebonden in mijn riem val ik in slaap.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nacht

    In alle delen van de arena veranderen de omstandigheden:


    Woestijn:
    Iedereen die in de woestijn komt, wordt opgesloten. Er hangt een krachtveld omheen, dat je er wel in laat, maar niet meer uit. De temperaturen zakken ver onder nul en als je hier meer dan een uur vast zit, zullen een aantal van je tenen en vingers afsterven. De hoorn is tijdelijk verdwenen en extra spullen vallen er dus niet te halen. Water bevriest overigens gelijk, dus drinken kan niet.

    Jungle:
    Vleermuismutilanten worden losgelaten in de jungle. Ze maken een afgrijselijk hoog geluid en proberen tributen te bijten om vervolgens hun bloed te drinken. Bevind je je meer dan een uur in de jungle, dan ben je tijdelijk aan één van je oren doof.

    Zee:
    De zee wordt omgetoverd tot een letterlijk bloedbad. In het bloed drijven wezens die reageren op beweging. Wanneer je te dicht bij het 'water' komt, zullen ze je proberen naar de diepte te sleuren. Ze kunnen springen, dus de rotsen zijn ook niet veilig.

    Gebergte:
    In het gebergte worden vogelmutilanten losgelaten. Ze lijken een beetje op condors en gillen de namen van de tributen met stemmen van hun bekenden. Hiermee proberen ze tributen te lokken, want ze eten mensenvlees.

    Met as bedolven stad:
    Niet alleen de stad is bedolven, maar ook de lichamen van de al overleden tributen. Ze zullen uit de grond komen en proberen de andere tributen te doden, maar schijn bedriegt. Eigenlijk zijn het gewoon mutilanten van het Capitool.


    (Happy Hunger Games ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (en toen was het stil...)


    Happy Birthday my Potter!

    vincent:

    Ik lag mijn handen op mijn oren. Wat was dat voor een geluid. Even keek ik om me heen, maar zag niks. Ik pakte me spullen en verstopte me, maar het vreselijke geluid ging niet weg. "Hou op." Fluisterde ik, ookal wist ik dat het niet ging helpen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Opeens klinkt er een afgrijselijk geluid door de jungle. Ik sla mijn handen over mijn oren en kijk om mij heen, maar zie niet waar het vandaan komt. Ik pak een paar bladeren en prop deze in mijn oren, zodat ze nog een beetje tegen het geluid bestendig zijn. Zonder mijn handen kan ik namelijk niks.
    Ik pak al mijn spullen bij elkaar, vergiftig snel wat pijlen met de kruiden die ik eerder heb geplukt en begin door de jungle te rennen. Ik weet niet wat het is, maar ik wil hier zo snel mogelijk weg.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Oké, serieus. Wat is dat voor afgrijselijk geluid.
    Ik sla mijn handen voor mijn oren en loop grommend verder.

    [Iemand Damon meeten? zonder gewonden please..]


    El Diablo.

    (Is Damon in de Jungle? Dawn wil wel rennend langs hem komen en dan zeggen dat hij hard moet rennen, omdat ze er achter is gekomen dat het enge vleermuizen zijn. Dan vluchten ze gezellig saampjes )

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Is goed,]


    El Diablo.