• The Night Games (The 3th Hunger Games)

Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor

Geachte tributen,

de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker

De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

District 5:
    Vrouw
    man

District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

District 7:
    Juliana-Moringa
    man

District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

District 10:
    Vrouw
    man

District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man

•Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]

Happy Birthday my Potter!

Luena Eleora

Ik hoor wat in de bosjes dicht bij me en draai me om. Een beetje angst overspoelt me maar ik herstel me snel. Uit het niets vliegt iets me toe. Geschrokken ren ik weg maar word achtervolg. Opeens voel ik een stekende pijn in mijn schouder en probeer mijn pijl en boog te spannen. 'Verdomme' roep ik en werp een mes die haar een snee in haar bovenbeen bezorgt. 'Luena Eleora, district 12' sis ik terug.

~

Jasmine Madison
    Michael is inmiddels ook opgestaan met zijn speer in de hand. "Prikken en aanraken... We gaan de huizen hier doorzoeken." ook in mijn stem klinkt paniek. Ik zou echt geen idee hebben hoe je iemande het beste kan vermoorden. Het lijkt me ook heel erg naar.

You can be yourself in the company of a true friend ..

Michael

"Is hier iemand?"
    Schreeuw ik zo boos als ik kan, nog steeds klinkt mijn stem heel raar.
    "Jas, iemand kan verlamt raken door de speer als je hem op de juiste plek plaatst"
    Fluister ik

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Carmen Grey
    Ik grijns als ze op mijn been mikt. Ze had makkelijk op mijn hart kunnen gooien en kunnen raken. Ik trek het mes eruit omdat deze geen weerhqakjes hadden en kijk haar grijnzend aan. 'Carmen Grey District 4 maar mensen noemen me Karma.' Zeg ik grijnzend. Ik doe het mesje aan mijn riem en de boog op mijn rug. 'Je ziet er goed uit Luena. Je kan goed gooien. Zin om bondgenoten te worden?' Zeg ik nu met een vriendelijke glimlach. Ik pak het mes bij haar schouder en haal hem er op een manier uit dat het geen pijn doet door de weerhaakjes. Dat had ik geleerd om vlees op de vis te besparen. Ik kon haar vertrouwen anders had ze me meteen vermoord. Ik hoopt dat zij ook zo dacht. Ik kon haar namelijk zo vermoorden als ik de kans had.

I'm finally back, Finally after a Year break

Juliana
    Nu was het tijd om tevoorschijn te komen. Als ze me in het huis zouden vinden was er amper ruimte voor een gevecht. Ik klim door het raam en houd mijn bijl in mijn handen. 'Zochten jullie mij?' vraag ik geamuseerd, ik laat niet zien dat ik bang ben. De bijl gooi ik in de lucht waardoor hij een paar keer draait en dan komt hij weer in mijn handen terecht. Nu weten ze dat ik met een bijl om kan gaan en zullen ze misschien minder snel aanvallen.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Jasmine Madison
    "Ssst, we moeten stil zijn, anders hoort die gene ons." we hebben al 7 huizen doorzocht maar nog niks gevonden. Michael fluistert tegen me. "Jas, iemand kan verlamt raken door de speer als je hem op de juiste plek plaatst". "Welke plek?".

Michael

nu werd ik egt vang, het meisje kon goed met een bijl overweg
    ik raakte haar zacht aan met mijn speer, ik wist zeker dat ze dit moest voelen want het was niet niets dat stroom
    "waar kom jij vandaan?"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Michael
    (dit is nog even voor we julie zagen de)
    "In de nek"
    fluister ik terug

Cijfers:

District 2:

Damon Hides
    9

District 3:
    Jasmine Madison
    7

Michael Wrench
    8

District 4
    Carmen Violet Grey
    10

District 7
    Juliana Roberts
    8

District 8
    Jillana Averes
    7

District 9
    Dawnelle Eguskine
    10

Vincent Merge
    7

District 11
    April Sun
    6

District 12
    Luena Eleora
    8

(Wanneer je twijfelt aan de eerlijkheid van de cijfers, mag je om een verklaring vragen, maar ik heb deze cijfers weloverwogen gekozen)

Jasmine Madison
    Plotseling staat iemand voor ons. Ze gooit met haar bijl in de lucht en belandt weer goed in haar hand. Michael en ik kijken elkaar aan. We houden onze speren gereed, je ziet de stroom er doorheen gaan. "Ja, we zochten jou."je hoort een trilling in mijn stem.

Luena Eleora

Ze kon goed overweg met haar mes denk ik na. Ik voel bijna niks als ze hem uit haar schouder haalt en kijk even naar de wond. 'Bondgenoten lijkt me prima' zeg ik nu ook iets vriendelijker. Ik bekijk haar even. 'Laten we een plek vinden om te rusten en wat dingen door te nemen' zeg ik en pak mijn mes weer van de grond.

~

[Zullen we elkaar alleen verwonden? Heb geen zin om nu al dood te gaan:) )

[misschien is dit heel dom maar heb je niet elektriciteit nodig om een stroomshock te krijgen?]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

(xMochingjayy heeft gelijk. Wat jullie doen kan eigenlijk niet. Plus dat ik voor je hoop dat de speren niet van hout zijn gemaakt, anders werkt het sws niet)

(Ik heb gezegd dat het ijzeren speren zijn xd,,
    En ik heb geen idee hoe ze het doen, maar hij komt hij 3, dus dan moet hij daar wel veel verstand van hebben)