• The Night Games (The 3th Hunger Games)

Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor

Geachte tributen,

de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker

De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

District 5:
    Vrouw
    man

District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

District 7:
    Juliana-Moringa
    man

District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

District 10:
    Vrouw
    man

District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man

•Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]

Happy Birthday my Potter!

(Is goed, ik weet toch niet wat ik met april ga doen xd)

Michael

Ik stond op en strompelde langs de huizen om batterijen te zoeken, ik vond er een stuk of drie, wat natuurlijk nooit genoeg kon zijn en daarom hoopte ik op een parachuutje met nog wat extra batterijen en natuurlijk een waterfles, want nu kunnen we geen water meenemen. Ik strompelde verder en hoorde opeens gekraak ik draaide me om, ik gilde, de dode tribuut van twaalf stond voor mijn neus, ik riep Jasmine want rennen kon ik niet meer en ik sloeg de zombie met mijn speer.

April,
    Stilletjes liep ik met mijn mesjes en mijn eten door de jungle, ik had mijn handen voor mijn oren om het vreselijke geluid te dempen, ik keek naar beneden, opeens zag ik voetstappen van iemand anders in de modder (van Damon als je wilt meeten xd)...

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

(laat maar xd,, late reactie)

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Jasmine Madison
    Ik voel aan mijn wond op mijn arm, gelukkig is het een beetje gestopt met bloeden. Michael is al op zoek naar batterijen en net dat ik naar hem toe wil rennen, hoor ik iets achter me. De jongen is weer tot leven gekomen. Ik vloek en pak mijn speer en gooi hem in zijn schouder, hij krijgt een schok en zakt in elkaar. Met mijn mes in mijn hand storm ik op hem af. Hij is weer bijgekomen en slaat wild met zijn zwaard. Ik buk en ik duik, hij heeft me een aantal keren geraakt. Dan steek ik een mes in zijn rug wanneer hij met zijn rug voor me staat toen hij probeerde me te steken in mijn buik. Ik spring op hem en hij valt op de grond. Ik steek in zijn rug niet 1 maar 7 keer achterelkaar. "JASMINE HELP!!!" ik pak mijn speer en ren naar hem toe.

[ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:00 ]

You can be yourself in the company of a true friend ..

Dawn

Plots zoeft er iets langs mijn hoofd. Het lijkt wel een beetje op de vleermuizen die 's avonds altijd wakker worden in district 9, maar het leek niet precies. Wanneer ik een tweede voorbij zie gaan, concludeer ik dat het een mutilantvleermuis is. Ze zijn veel groter dan de vleermuizen uit mijn district en produceren het akelige geluid. Ook hebben ze veel grotere tanden. Ik schiet er eentje neer met een van mijn giftige pijlen. Het beest vliegt gelijk in de fik en neemt in zijn val een tweede mee. Ik wil net nog een keer richten, als ik tegen iemand aanbots. Damon van district 2, kijkt mij woedend aan.
    'Rennen, sukkel!' roep ik. 'Het zijn mutilantvleermuizen met veel te grote tanden.'

Damon

Ik grom nog kort, maar ren dan weg.
    Rot beesten, rot arena.
    Nu heb ik serieus liever van die wolf-achtigen gevallen..

El Diablo.

Dawn

Ik schiet er nog een paar uit de lucht, maar het zijn er echt veel en Damon helpt niet echt mee. Als ik er eentje zijn tanden in mijn schouder voel boren, sla ik hem met een gil van mij af. Het beest heeft echter geen grote wond gemaakt. Eerst vind ik het vreemd, maar dan begrijp ik het.
    'Ze willen ons bloed!' schreeuw ik verbaasd. Meer gewoon als bevestiging voor mijzelf dan voor Damon.

Vincent:

Als ik even goed heb kunnen kijken kom ik erachter dat het vleermuizen zijn, je wet wel van die mutilanten. "Fuck this shit." Schreeuw ik boos en ren een kant op. Waar was ik? Ik moest hier wel weg wegkomen. Anders ws ik er geweest of in elk geval mijn oren.

We've lived in the shadows for far too long.

Damon

Ik zucht kort, en kijk dan snel rond. Ik zie er een paar op me af komen, ik ik vermoord ze al snel. Als ik er een bij Dawn zie vermoord ik die toch maar, heb toch niks beters te doen hier..

El Diablo.

(Waar zullen we heen rennen?)

[De stad?]

El Diablo.

(Is goed, moet alleen zo wel gaan)

Dawn

Als Damon eindelijk begint te helpen, kan ik het niet laten te glimlachen. Langzaam gaan de bomen verder uit elkaar staan en ik merk dat we richting de stad gerend zijn. Het as knerpt onder onze voeten en wanneer we ver genoeg de stad in zijn gerend, merk ik dat de vleermuizen ons niet meer volgen.
    'Volgens mij komen ze niet uit de jungle,' zeg ik hijgend. Ik stop met rennen en kijk om mij heen. Wat een deprimerende plek is dit. Het is bijna helemaal zwart en grijs.

Damon

'Mooi zo' mompel ik, en veeg het bloed van het mes aan mijn broek af.
    Maakt toch niet uit. Ik stop het mes weer in mijn riem en kijk rond.
    'Volgens mij is het hier ook niet helemaal veilig' mompel ik.

El Diablo.

Dawn

Ik zie niks, dus ik snap Damon zijn opmerking niet, behalve dat je nergens echt veilig bent in een arena.
    'Hoezo dat?' vraag ik dus maar gewoon.

Damon

'Zowiezo dat je nergens veilig bent tijdens de spelen, en dat daar' mompel ik, en knik naar de dode tributen die op ons af komen. Tja, ik was kalm. Dat wel. Maar kom niet te dichtbij met die dingen.

El Diablo.

Dawn

'Heel fijn,' zeg ik geïrriteerd. Ik rommel wat in mijn tasje en haal er een brandpijl uit. Dit moet genoeg schade aanrichten om ze op afstand te houden. Ik stop hem in mijn blaaspijp en gebaar naar Damon dat hij achteruit moet gaan. Hij kijkt niet begrijpend, maar doet het wel. Ik schiet de pijl af en raak een van de dode tributen. Hij vliegt in de fik en steekt zo drie van zijn maatjes ook aan.
    'Ik vind dit wel een beetje griezelig. Volgens mij zijn ze een psychologisch spelletje met ons aan het spelen.' Ik klink niet bang en ben dat ook niet, maar toch... volgens mij zijn we nog lang niet af van het spelletje dat er nu met ons gespeeld wordt.

(Ik moet gaan. Als je Dawn bestuurd moet het wel Dawnig blijven ^^)