• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik heb die sessie net binnengekregen. Alleen nog een spullen verzoek en dan zijn we al 1 persoon opgeschoten ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Madison
    Mijn handen zijn nat van het zweet, ik kijk om me heen. Wow, veel keuze heb je deze keer in de arena. Ik denk na, waar zal ik toch heen gaan? Zal ik Michael achterna gaan? Ik kijk naast me, hij knipoogt naar me. Ik weet nu al wat hij gaat pakken, zeker koperdraad. Typisch Michael. Ik probeer naar hem te glimlachen, maar het lukt niet, omdat ik te zenuwachtig ben. Ik kijk naar de hoorn en bedenk wat ik ga pakken. In ieder geval een paar messen en een speer. 5...4...3...2...1...0
    De gong gaat, meteen ren ik naar de hoorn. Ik zie vanuit mijn ooghoeken de tributen rennen, een paar zijn al een stukje voor mij. Andere hebben al wapens gepakt. Na een paar pijlen die langs me voorbij zoefden kom ik eindelijk bij de hoorn aan. Ik zie een mes liggen met daarnaast een speer. Zonder aarzeling grijp ik ze. Ik heb te weinig messen, opgejaagd kijk ik naar de stapel. Ik zie iets glimmen, yes, nog een mes. Ik pak hem beet en zie nog een rugzakje liggen. Die neem ik ook maar mee, zo snel mogelijk ren ik een kant op. Ik weet niet precies waarheen eigenlijk. Als het maar verweg van de hoorn vandaan is. Iemand rent achter me aan, snel daarna vliegt er een mes vlak langs mijn arm. Hij doet pijn, ik veeg met mijn hand over de plek. Het bloedt. Ik kijk nog eens achteruit, het is maar beter dat ik geen mes ga gooien. Dan heb ik er nog maar 1 over. Ik merk dat ik naar de met as bedolven stad toe ren, een perfecte plek om iemand kwijt te raken. Ik maak allemaal bochtjes rondom de huisjes en uiteindelijk zie ik hem niet meer. Uitgeput stop ik met rennen, ik hijg en kijk om me heen. Waar is het veilig, plotseling zie ik een gestalte zitten. Ik grijp meteen naar mijn mes, opgelucht haal ik adem wanneer ik zie dat het Michael is.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Michael

    Ik zit wat te prutsen met de speer die ik heb, het is een klein ding, heel licht en waardeloos voor iemand die echt met speren omgaat, maar voor mij is het meer dan genoeg en het rubberen handvat zorgt er voor dat ik geen schok krijg.
    Dan zie ik Jasmine aan komen lopen.
    "Heey, ik zie dat je een speer hebt!" zeg ik vrolijk en ik laat het koperdraad zien.
    "Net gehaald, zoek jij wat rubber in de huizen dan doe ik het ook met jouw speer"
    Ik laat haar de speer zien waar ik mee bezig ben, ze weet wat ik wil doen want ze kent me wel langer sinds de boete


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik loop tamelijk doelloos door de jungle. Misschien kom ik water of een goede boom tegen, aangezien de bomen die ik tot nu toe heb gezien, allemaal flut dingen zijn. Alleen wat takken in de top en de stam is zo glad dat zelfs dieren er niet normaal in kunnen klimmen. Terwijl ik loop, open ik de schoudertas en bestudeer de inhoud. Er zit een mini mesje in. Niet echt om iemand mee te doden, maar het kan van pas komen. Verder zie ik een opgevouwen dekentje, een veldfles en een lege veldfles. Geen eten dus. Dan zal ik dat zelf moeten zoeken.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Als de gong gaat begin ik met rennen, en grijns een beetje.
    Ben lekker snel, ook weer een goed punt.
    Ik krijg een rugzak te pakken en een zwaard. Ook nog een normaal mes.
    Grijnzend keek ik rond, aw. Niemand meer te bekennen..

    Jillana

    Ik stond wat rond te kijken tot de gong ging, ik begon met rennen.
    Ik kreeg een klein rugzakje te pakken en 2 messen. Ik keek goed rond, niemand. Nou ja, aan de andere kant de jongen van 2. Even snel weg dus. Ik rende richting de jungle, en keek ondertussen goed rond..


    El Diablo.

    Jasmine Madison
    "Heey, ik zie dat je een speer hebt!" zegt hij met een vrolijke stem en laat trots zijn koperdraad zien. Ja, dat dacht ik al, koperdraad is zijn beste vriend. "Net gehaald, zoek jij wat rubber in de huizen dan doe ik het ook met jouw speer" Ik knik en geef hem mijn speer, ik ren weer weg met mijn mes en ga op zoek naar rubber. Het is een hele zoektocht maar uiteindelijk heb ik een stapeltje rubber gevonden uit de huizen. Ik zie onderweg een groepje vogels vliegen. Ik vang er wel een, dan hebben we wat te eten. Ik ren achter de vogels in de lucht aan en gooi de mes. Een vogel valt niet veel verder neer. Ik ren er naartoe en hang hem aan mijn riem en de mes houd ik nog voor de zekerheid in mijn hand. Wanneer ik bij Michael aan kom lopen, zit hij over mijn speer gebogen en het puntje van zijn tong steekt uit zijn mond. Hij zit in uiterste concentratie. Ik ga naast hem zitten en wacht tot hij klaar is. Hij kijkt op en ik laat trots de vogel en het pakketje rubber zien. `O, sorry, was een beetje druk bezig... Geweldig Jasmine, nu hebben we rubber en wat te eten vanavond!`


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Michael

    Ik ben heel druk bezig met de speer van Jasmine die van mij is al klaar, ik laat haar mijn schakelaartje zien en bevestig hem op mijn speer, zo nu kan ik hem aan en uit zetten. Daarna begin ik weer wat te prutsen met de dingen die aan de tas zaten zoals het ijzer, en heb snel een andere schakelaar gemaakt die ik op die van Jasmine bevestig, daarna wikkel ik het rubber om het uiteinde van de speer zodat ze geen schokken kan krijgen.
    "Zo dat is ook klaar, nu heb ik wel trek in wat lekkers!" lach ik als ik de vogel zie
    Dan kijk ik weer naar de speren en zie hoe lelijk ze er eigenlijk uit zien.
    "Let niet op dat draad om de speren heen, ze doen het tenminste!"
    Ik geef haar haar speer en gebaar dat ze hem eens moet uitproberen op een konijn of zo.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    `Dankje, wat ben je toch geniaal!`Michael geeft me mijn speer. "Zo dat is ook klaar, nu heb ik wel trek in wat lekkers!"Michael staat op en zoekt naar wat hout. `Ik test hem na het eten wel, ik pluk de veren van`de vogel er alvast af!`Hij steekt zijn duim op en zoekt weer verder. Ik pak de vogel, ga op een kapotte, met as bedekte bank zitten en ruk de veren eruit.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Michael

    "Ik ben gewoon een jongen uit district 3" zeg ik en ik ga recht staan, ik moet lachen "Ik denk dat ze mij gaan zien als een slappe sukkel en een makkelijk doelwit" zeg ik zacht
    "Zoals altijd!" zeg ik weer en ik loop weg, ik zoek hout wat hier gewoon onmogelijk is, dus ga ik recht staan kijk om me heen en denk diep na, het verst van de vulkaan af is het droogste en onaangetaste hout, dus ik loop er heen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juliana
    Als ik door het raam kijk van een huis waar ik ingeglipt was zie ik de tributen uit drie, die nu al eten hebben. Mijn bijl houd ik stevig in mijn hand vast, voor het geval ze me zien. De jongen loopt weg, ik zou het meisje nu kunnen vermoorden. Ik weet zeker dat ik haar aankan. Toch doe ik het niet, je weet maar nooit wanneer de jongen terug komt. Ik wend mijn blik niet van ze af, ik moet optijd weg kunnen komen als ze me zien.

    [Wat zijn de scores die iedereen heeft gehaald eigenlijk?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Jaaw ik wil het ook weten ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Michael

    Ik loop weg als ik me besef dat ik geen enkel wapen bij me heb dus loop ik weer terug.
    Plots hoor ik iets, ik draai me om maar zie niemand, snel pak ik mijn rare speer, hij is helemaal omgewikkeld met koperdraad, whaha wat zouden ze er van denken, als ik weer wat verder ben hoor ik weer iets, na zal wel een konijn zijn en ik loop door terwijl ik mijn speer aanzet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Luena Eleora

    Als de gong gaat ren ik zo snel mogelijk naar de Hoorn Des Overvloeds. De meesten waren al van hun plaats en hebben al bepaalde dingen. Ik ren op de schittering af. Mijn boog met een koker met pijlen. Ik hang de koker rond mijn schouders en leg 1 pijl klaar om af te schieten. Ik kijk snel rond en zie nog een rugzak liggen. Ik gris hem van de grond en ren dan zo snel mogelijk de jungle in. Ik hoor een mes langs me suizen die ergens verdwijnt tussen de bladeren. Ik slik even en ren dan snel door opzoek naar een veilige plek.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:53 ]


    ~

    [Wie kan Carmen tegen komen? Ze vermoord je niet. Nou nog niet :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hoezo wil je dat iemand haar tegenkomt? Om een pact mee te sluiten?]


    ~