• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ze zouden de elektriciteit uit de oude huizen kunnen gebruiken. Daar kun je stroom aftappen)


    Happy Birthday my Potter!

    (dan hebben ze dat gdn ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Carmen Violet Grey
    'Bondgenoten lijkt me prima.' Zegt Luena we moesten inderdaad een schuilplaats vinden. 'Misschien een grot bij de riviertjes. Ik pak het mes wat ik uit haar schouder getrokken had en steek hem in de grond en hou mijn oor ertegen. Ik hoorde het onder de aarde stromen. 'Naar het noorden daar is een riviertje.' Zeg ik vastbesloten. Ik loop voor haar uit en kijk even achter me en besluit naast haar te lopen. 'Wat was jou cijfer eigelijk bij de privé sessie?' Vraag ik oprecht geintreseerd. De enige die ik wist was Damon met een 9 en die Dawnelle met ook een 10 net als mij. Ze moest mijn bondgenote worden samen met Luena. Anders zou ze een gevaar vormen voor me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luena Eleora

    'Mijn cijfer was een 8' zeg ik met een glimlach.'En die van jou?' In mijn hoofd zie ik weer voor me hoe ze naar het mes in de grond luisterde. 'Ik hoor water' zeg ik als ik mijn oren spits. Carmen en ik kijken elkaar grijnzend aan. 'Dan kunnen we zo ook kijken wat ik in mijn rugzak heb.' Carmen knikt glimlachend.


    ~

    [ik moet afsluiten, kom morgen weer terug hoor:) slaaplekker allemaal en tot morgen xx<3]


    ~

    Carmen Violet Grey
    Ze had dus een 8 rij hoog voor een niet beroeps en ik was nu blij met haar als bondgenoot. 'Ik had een 10.' Zeg ik trots. Een gedeelde 1e plaats en ik was er echt blij mee. Ik hoorde ook water, maar Luena was me voor. We kijken elkaar grijnzend aan en we versnellen onze pas. Als ik bladeren opzij duw zie ik het water al snel stromen. Er zwemmen ook een aantal vissen in. Mijn district! Jeej. En nog belangrijker. Mijn sterrenbeeld. Ik geef Luena het stopteken en loop langs de rotsen en tast naar een ingang. Als ik een grot vind wenk ik Luena en ga er methaar in zitten. Het was vrij ruim er konden makkelijk 5 mensen in. Zelfs staan. Het was ook goed beschut. Ik legde mijn tas aan de zijkant en opende hem. Ik vond mijn EHBO doos met 2 jodium flesjes. Was ik een blij en liep naar Luena toe. Ik bekeek de wond depte een watje met jodium op de wond en deed er toen verband omheen. Hetzelfde deed ik bij mijn been.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    Ik grinnik even, bij beide hoor je de angst in de stem. De jongen uit drie prikt met de speer, ik voel een stroomstoot door me heen gaan. Ik laat geen emotie zien, de sponsors moeten zien dat ik in deze situatie ook kan overleven. 'Wil jij ook geraakt worden door de bijl?' vraag ik de jongen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Luena Eleora

    Ik kijk toe hoe Carmen mijn wond schoon maakt en verbind. 'Prima schuilplaatst' zeg ik en kijk rond. Als Carmen ook klaar is met haar wond verbinden besluiten we in mijn tas te kijken. Er komt een lege drink fles uit, flinter dun draad, wat eten en nog een mes. 'Ziet er goed uit'zeg ik en kijk Carmen even aan. Ze knikt heftig. 'Als we nou die fles vullen en proberen wat vis te vangen hebben we in elk geval een beetje eten' zeg ik en glimlach. 'Goed plan' zegt Carmen en trekt me omhoog.


    ~

    Carmen Violet Grey 'karma'
    De rugtas van Luena had had handige spullen. Zelf ga ik ook kijken in mijn rugzak die 2x zo groot is als die va Luena. Ik kijk er ook in. Een lang touw. Een nachtbril. Een zakje met gebroogt fruit en rozijnen. 5 runderrepen. 2 2liter flessen een EHBO doos en een grote warmte kaatsende slaapzak. 'Ik kan goed vissen. Het is mijn district en mijn sterrenbeeld.' Zeg ik terwijl ik mijn pijl en boog pak. Iuk ga langs de waterkant staan en schiet een vette vis. Ik trek hem uit het water en gooi hem op de stenen na ik de puijl eruit heb gehaald.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luena Eleora

    Met bewondering kijk ik naar Carmen die vette vis vang. Ze haalt het haakje eraf en vangt er nog een paar. Ik hurk bij het water en vul onze flessen. Verder op zie ik een aantal planten staan. Een paar herken ik. 'Bieslook' momepl ik en loop er heen om wat te plukken. 'Kijk bieslook voor bij de vis' zeg ik waarop Carmen blij knikt.


    ~

    [kan je AUB SVP niet Carmen besturen want Carmen is namelijk niet zo aardig en zo gaat haar ruwe kant er een beetje af. Bedankt]
    Carmen Violet Grey "Karma."
    Bieslook. Goed voor de vis. We zouden zo een vuur kunnen maken. Wie durfde mij nou aan te vallen. Maar ik had geen speer. 'Ik moet zo terug naar de hoorn. Mijn meest favoriete wapen is niet in mijn bezit en er ligt er nog 1 bij de hoorn.' Zeg ik plots uit het niets. Ik doe de vis in plastic en doe het in mijn rugzak. 'Je kan mee als je wilt en blijf je anders hier? Ik vindhet wel.' Zeg ik nu met een kleine glimlach.

    [Mag Carmen een drietand pakken bij de hoorn?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [sorry doorvoor, ik moet nog een beetje wennen denk ik. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. hihi. Maar ik zal er op letten.]

    Luena Eleora

    'Ik zal proberen een vuurtje te maken' zeg ik en begint wat hout te sprokelen in de buurt. Ik draag alles de grot in en besluit dan nog wat van die eetbare planten halen. In mijn hoofd denk ik nog even na welken we zouden kunnen gebruiken. 'Ik ben nog wat planten zoeken' zeg ik tegen Carmen en hang mijn koker met pijlen over mijn schouder en hou de boog in mijn hand.


    ~

    Michael

    Ik zie dat het meisje emotie loos blijft staan om te laten zien dat ze niet zwak is.
    Als ze vraagt of ze mij pijn mag doen met de bijl verstijf ik, ik heb me welvaker gesneden maar ik weet toh wzeker dat dit neer pijn gaat doen, zeker omdat ik weet dat ze een 8 had voor de sessie.
    Ik slik en denk na wat ik zal zeggen,
    "Nee, zeg maar wat je van me wilt, een granaat een mijn van de hoor een nieuw wapen?"
    Mompel ik, ik weet dat ze me nu zwak ziet maar dat ben jn niet, Jasmine kijkt me raar aan,
    "Kom we gaan weg zegt ze" nig voordat ze me wegtrekt krijg ik een bijl in mijn enkel,
    Shi dat deed vrezelijk zeer en nu kan ik ook nauwelijks meer lopen,
    bos draai ik me om en prik jard met speer in jaar voet, die andere klap moest niet veel pijn doen,!want die schok was nog lichter dan schokdraad, maar dees... ik hoop dat dees wel pijn deed
    Ik kon niet mee lopen en het bloed gutste uit mijn wond


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Carmen Violet Grey
    'acht met een vuurtje tot ik terug ben. Ik ben een beroeps en had een 10 mensen zouden me niet zo snel aanvallen. Ik ben zo weer terug.' Zeg ik vast besloten. Ik begin te joggen en grjp een flesje water van de grond. Ik ben n aan de rand van de woestij en voel nu al de hitte. Toch ren ik er doorheen. Nu wachten tot ik bij de hoorn ben. Dan even ricting allerlei gebieden. Altijd beter om met minder mensen in deze arena te lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luena Eleora

    Zorgvuldig bekijk ik de planten en herinner me welken we kunnen eten. Ik pluk ze en stop ze bosjes bij bosje in mijn rugzakje. Dan loop ik rustig terug naar onze grot en stapel het hout voor het vuurtje vast goed op. Ik hoopte dat Carmen veilig en ongedeerd zou terug keren. Ik besluit te gaan zitten tegen een steen en stal alle planten uit naast elkaar.


    ~