• The Night Games (The 3th Hunger Games)

Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor

Geachte tributen,

de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker

De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

District 5:
    Vrouw
    man

District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

District 7:
    Juliana-Moringa
    man

District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

District 10:
    Vrouw
    man

District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man

•Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]

Happy Birthday my Potter!

Damon

'Heel deze spelen zijn een psychologisch spelletje' mompel ik droogjes.
    Ik steek een mes in de dode tribuut achter me, en grom kort.
    'Rot dingen' mompel ik.

El Diablo.

Vincent:

Eindelijk was ik verlost van de vleermuizen, maar wat ik voor me zag was niet veel beter. "Hoe?" Was alles wat ik uit kon brengen na het zien van de diep rode zee. Hier en daar lagen stenen in het water en ik besloot erover heen te springen. Al snel dook er iets op uit het ater. Iets angstaanjagends. "O help, o help." Schreeuwde ik en zette het op een lopen.

We've lived in the shadows for far too long.

Dawn

'Jij bent wel een brompot hè!' Ik schiet nog een pijl af en begin door de stad te redden. Mijn ogen wennen steeds meer aan het duister en ik zie al veel meer dan eerst. Een nachtbril zou hier niet eens nodig zijn.
    'Een stuk verderop zit een gebergte, ik ga daar heen,' schreeuw ik naar Damon.

Damon

Ik knik, en steek nog een van die dingen neer.
    Daarna loop ik achter haar aan.
    'Wat moet ik dan, vrolijk rondlopen met lijken achter me aan´ grinnik ik.
    Ik stop het mes weer in mijn riem en kijk rond.

El Diablo.

Dawn

'Dat zou wel een grappig effect hebben. Eigenlijk zou er dan nog zo'n heel happy muziekje bij moeten.' Ik houd even mijn pas in zodat Damon weer naast mij komt. Ik wijs naar de richting waar we vandaan komen.
    'Daar was de jungle,' ik draai iets naar rechts, 'dan moet daar de woestijn zijn,' ik draai nog iets verder en ik stop met wijzen. 'Als ik het mij goed herinner, zit daar dan het gebergte.' Damon knikt en we rennen, lijken ontwijkend, richting de bergen.

Damon

Ik grinnik kort, en ren mee.
    'Dus, wat voor gevaren zouden we tegenkomen op het gebergte?' grinnik ik tussendoor.

El Diablo.

Dawn

Ik voel mij trots als ik inderdaad de eerste bergtoppen zie verschijnen. 'Eerst vleermuizen, vervolgens lijken...' Ik doe alsof ik heel diep na denk. 'Vast zingende bloemen,' zeg ik vrolijk. Wanneer het as onder onze voeten verdwijnt, stoppen de lijken met achtervolgen.
    'We zullen het in ieder geval waarschijnlijk snel merken.'

Damon

Ik knik, en ren wat langzamer.
    Ik gaap kort en rek me uit, daarna loop ik verder.
    'Dan maar hopen dat ze mooi zingen' grinnik ik.

El Diablo.

Dawn

Ik ga ook wat langzamer rennen en kijk om mij heen. Ik zie nog niks behalve bergen en begin voor de grap 'top of the world' te zingen. Het past totaal niet bij deze arena, wat het juist zo'n geniaal liedje maakt.

(voor mensen die dat lied niet kennen:

)

[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:41 ]

Damon

Ik grinnik, en kijk haar even aan.
    'Je kan goed zingen, dat zeg ik alvast' lach ik.
    Ik loop wat verder, en kijk wat rond.
    'Nou ja, nu we toch hier zijn, wat dacht je van een bondgenootschap?' vraag ik. Ik kijk haar aan. Tja, de niet mee aan de careerpack. Waren sukkels dit jaar..

El Diablo.

Dawn

'Ik vind het best. We moeten eigenlijk zo snel mogelijk die Carmen uit de weg werken. Ze lijkt mij niet echt aardig en had nog een 10 ook.' Ik zie een grot en wijs ernaar. Damon knikt en we willen er heen lopen, als we plots een afgrijselijke gil horen. Iemand schreeuwt hulpeloos Damons naam. Ik herken de stem niet, maar de volgende schreeuw komt mij wel heel bekend voor. Het is mijn vader en het is mijn naam die hij gilt...

Damon

Ik kijk op, en staar verward rond.
    'Aleisa?' mompel ik verbaasd.
    Wat doet zij in de arena..

El Diablo.

Dawn

Ik kijk angstig naar Damon, niet precies wetend wat we moeten doen. 'Psychische spelletjes?' vraag ik onzeker. Alles aan mij, zegt dat ik richting het geluid moet renen, maar het zijn de hongerspelen en dus is de kans groot dat het een val is.

Damon

'Jep, dit kan echt niet' mompel ik, ookal weet ik het zelf niet eens.
    Ik kijk Dawn aan, geen idee wat zij gaat doen. Maar ik ga er niet heen, denk ik.

El Diablo.

Dawn

Ik besluit gewoon richting de grot te lopen. De gillen worden luider en het worden er ook meer. Als er andere bekende stemmen behalve die van mijn vader tussendoor komen, weet ik dat het haast wel mutilanten moeten zijn.
    'Ik denk dat we maar beter snel kunnen schuilen, voor ze hier zijn.' Dan zoeft er iets boven onze hoofden. Het lijkt een hele grote vogel, maar ik ben er niet zeker van. Ik ren nu richting de grot en wanneer ik binnen ben, druk ik mijzelf tegen de wand.
    'Wat zijn dat?'

(Ik moet gaan. doeidoei)