• -zeiktopic, als je er niet tegen kom ga dan maar weg-

    Nou kijk,
    er is dus en jongen en die vind mij leuk; hij heeft me al best vaak gevraagd, (hij is denk wanhopig op zoek naar en vriendin) En net dus weer (wel op msn); ik heb verzonnen dat ik weg moest. Maar ik wil dus niet met hem omdat ik geen goede ervaring heb gehad afgelopen jaar (geslagen gedwongen enz) met en jongen en omdat ik hem te oud vind (bijna 16 ik ben 12) Maar hoe zeg ik dat?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    je hoeft hem niet alles in 1 keer te vertellen.
    hij zal vast wel begrijpen dat je nog niet aan een nieuwe relatie toe bent als hij je echt leuk vind.


    -

    Het hem gewoon eerlijk zeggen. Eerlijkheid is uiteindelijk minder kwetsend dan of helemaal niets zeggen, of er maar wat omheen praten. Als hij een aardige jongen is, zal hij het wel begrijpen (:

    als die zegt dat hij je leuk vind moet je zeggen. 'Dan hebben we wat gemeen. ik vind mezelf ook heel leuk! =D' oke, ja zo doe ik dat altijd., of ik zeg gewoon. 'Hoi, ik mag jou niet. ga weg.' ;c maar ik ben best gemeen in dat soort dingen. maar het is better en eerlijker dan, hem constant geen antwoord te geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je bent... TWAALF?
    O sweet Lord, whyyyyyy?!
    Zeg gewoon tegen hem dat je er geen zin in hebt. Voor een twaalfjarige kan dat best.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kunt gewoon zeggen dat je niets met hem wil. Misschien is het lastig om de harde waarheid te vertellen, maar het is vele malen vervelender om constant iemand achter je aan te hebben die niet weet dat je hem niet leuk vindt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Barnabas schreef:
    Je bent... TWAALF?
    O sweet Lord, whyyyyyy?!
    Zeg gewoon tegen hem dat je er geen zin in hebt. Voor een twaalfjarige kan dat best.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blame the age diffrence, enjoy the age where it's still possible!
    Tell him you don't have any feeling for him...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Barnabas schreef:
    Je bent... TWAALF?
    O sweet Lord, whyyyyyy?!
    Zeg gewoon tegen hem dat je er geen zin in hebt. Voor een twaalfjarige kan dat best.


    Bad decisions make good stories.

    Gewoon zeggen dat je liever vrienden blijft, het niet zeggen zou pas gemeen zijn.


    Has no one told you she's not breathing?