• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'In elk geval mutilanten, dat is duidelijk' mompel ik.
    Ik kijk voorzichtig naar buiten, en zie tientallen van die gevallen vliegen.
    'We zijn een soort van, omsingeld' mompel ik.


    El Diablo.

    Dawn

    Ik stop een pijltje in mijn blaaspijp en gluur ook naar buiten. 'Als ik die beesten was, zou ik maar niet hierheen komen,' zeg ik strijdlustig. Ze blijven rondcirkelen, dus het lijkt mij sowieso sterk dat ze hierheen komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik kijk naar Dawn, 'als ik hun was zou ik dat ook niet doen' mompel ik bij het zien van de giftige pijlen. Ik kijk naar buiten, die dingen krijsen nog steeds. Vreselijk!


    El Diablo.

    Dawn

    'Dat die dingen niet schor worden,' grap ik. Eigenlijk vind ik dit een vreselijke situatie en zou ik ze het liefst gelijk allemaal uit de lucht schieten, maar dat laat ik maar niet te erg merken.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik haal mijn schouders op.
    'Misschien worden ze schor als je een van ze neerschiet' grijns ik.


    El Diablo.

    [Iemand die Julie wilt tegenkomen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Je kunt bij ons komen schuilen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Waar is dat? En waarvoor schuilen? xd ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik grijns terug. Damon is gelukkig al een stuk vrolijker. 'Zonde van mijn pijltjes.'


    Happy Birthday my Potter!

    (Zie pagina 9. Het is nacht en wij zitten in een grot bij het gebergte)


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'True true' grijns ik.
    'En waarom sturen die gasten geen oordopjes, heb het gevoel dat mijn oren op springen staan' grinnik ik.


    El Diablo.

    [Noo, helemaal niet gezien! ;o *gaat zo een post typen* ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik ga met mijn handen naar mijn oren. De bladeren, die ik er voor de vleermuizen in heb gedaan, zitten er nog. 'Ik heb er maar bladeren in gestopt,' zeg ik wijzend naar mijn oren. Ik ga op de grond zitten en tel mijn pijltjes. Ik heb nog 2 brandbare, 4 giftige en 2 normale. Ik moest binnenkort maar nieuwe maken van hout in de jungle.
    'Dus, district 2 toch? Hoe is het daar?' vraag ik Damon. Alle afleiding van die vogels is welkom.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Nacht

    In alle delen van de arena veranderen de omstandigheden:


    Woestijn:
    Iedereen die in de woestijn komt, wordt opgesloten. Er hangt een krachtveld omheen, dat je er wel in laat, maar niet meer uit. De temperaturen zakken ver onder nul en als je hier meer dan een uur vast zit, zullen een aantal van je tenen en vingers afsterven. De hoorn is tijdelijk verdwenen en extra spullen vallen er dus niet te halen. Water bevriest overigens gelijk, dus drinken kan niet.

    Jungle:
    Vleermuismutilanten worden losgelaten in de jungle. Ze maken een afgrijselijk hoog geluid en proberen tributen te bijten om vervolgens hun bloed te drinken. Bevind je je meer dan een uur in de jungle, dan ben je tijdelijk aan één van je oren doof.

    Zee:
    De zee wordt omgetoverd tot een letterlijk bloedbad. In het bloed drijven wezens die reageren op beweging. Wanneer je te dicht bij het 'water' komt, zullen ze je proberen naar de diepte te sleuren. Ze kunnen springen, dus de rotsen zijn ook niet veilig.

    Gebergte:
    In het gebergte worden vogelmutilanten losgelaten. Ze lijken een beetje op condors en gillen de namen van de tributen met stemmen van hun bekenden. Hiermee proberen ze tributen te lokken, want ze eten mensenvlees.

    Met as bedolven stad:
    Niet alleen de stad is bedolven, maar ook de lichamen van de al overleden tributen. Ze zullen uit de grond komen en proberen de andere tributen te doden, maar schijn bedriegt. Eigenlijk zijn het gewoon mutilanten van het Capitool.


    (Happy Hunger Games ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Gaat wel, je hele leven bestaat praktisch uit trainen' zucht ik. 'En je ziet overal vredesbewakers' mompel ik vervolgens. Ik kijk naar Dawn. 'En daar in jouw district, 9 toch?]


    El Diablo.