• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [prima, en dan ren ik met jou richting Vincent? Als MyMisery met zijn 3en een bondgenootschap wil vormen?]


    ~

    [Is goeed! :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Ik hoor weer geluiden en ren maar door. Opeens zie ik iemand hinkelen. 'Hallo?' zeg ik met een scherpe stem. Ik hou mijn oren en ogen goed open voor het geval er opeens iemand op duikt.

    [ik moet nu wel gaan slapen, ben er morgen weer]


    ~

    Julie
    'Hallo?' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie een jongen staan, uit zes, of vijf, ik weet het niet precies. Nu moet ik niet laten merken dat mijn been zeer doet. 'Hoihoi, leuk is het hier he, nog iets bijzonders meegemaak?' Ik probeer mijn stem vrolijk te laten klinken, wat moeilijk is omdat bij elke beweging een pijnscheut door mijn knie gaat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Verbaasd kijk ik naar het meisje voor me. 'Ben je gewond?' vraag ik. Ik doe paar passen in haar richting. 'Wat is je naam en je district'?' vraag ik nu iets vriendelijker.


    ~

    Julie
    'Julie, uit zeven.' Als bevestiging laat ik de bijl zien. 'Delano was het toch? Uit zes.' Zijn stem klinkt vriendelijk, uit niets blijkt dat hij me gaat vermoorden. Toch zou hij zomaar kunnen toeslaan, je weet het maar nooit in de arena. Mijn ogen hou ik op hem gericht, zodat ik me kan beschermen als hij opeens aanvalt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Ik knik rustig. 'Ik ben Delano uit zes ja.''Heb je je bezeerd? vraag ik en loop rustig naar haar toe. Ik hou mijn wapen binnen handbereik zodat ik meteen kan toeslaan als het nodig is. Rustig bekijk haar en glimlach even.


    ~

    Julie
    Delano loopt rustig naar me toe, hij houd zijn wapen ook nog vast. Zou dit het moment zijn dat hij me aanvalt? 'Als jij je wapen weglegt, doe ik dat ook.' Niet dat dit een goede situatie zou worden, in een een op een gevecht zou ik van hem verliezen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    'We zijn hier niet alleen Julie' zeg ik. Ik laat mijn wapen los en til haar op. 'En we moeten hier nu weg, dus hou je wapen gereed. Zonder op antwoord te wachten ren ik met Julie in mijn armen weg.


    ~

    Julie
    Ik ben verbaasd als hij me optilt. Er was helemaal niemand in de buurt. 'Ik kan me best zelf redden hoor,' zeg ik koppig. 'En voor jou is het alleen maar beter als ik dood ben.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Ik zucht diep en ren door. ´Wees dankbaar dat ik je mee neem Julie´ zeg ik en kijk haar aan. ´Die anderen hadden je waarschijnlijk allang dood gemaakt.


    ~

    Julie
    'Ik heb een acht hoor! Ik kan me best beschermen, als ik wil heb ik je zo vermoord.' Dit is niet waar, niet nu ik gewond ben. Binnenkort zal ik hopelijk een parachutje ontvangen met spul tegen mijn knie.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    'Ik heb ook een acht hoor' zeg ik met een grijns. Als we verderop komen zet ik haar rustig op een steen neer. 'Ik zal er zo even naar kijken' zeg ik met een glimlach.


    ~

    Vincent:

    Moe lig ik op mijn rug. Wat was dit voor een vaag gedoe. Ik moest even bij komen, niet dat ik daar erg lang voor had. Je had max. Drie minuten tussen de aanvallen. Die monster waren niet te stoppen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    'Dankje,' mompel ik. Ik haat het om hulp te krijgen, dan heb je het gevoel dat je iets terug moet doen. Aan de andere kant moet mijn knie echt geholpen worden. Ik haal wat haren uit mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”