• The Night Games (The 3th Hunger Games)

Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor

Geachte tributen,

de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker

De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

District 5:
    Vrouw
    man

District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

District 7:
    Juliana-Moringa
    man

District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

District 10:
    Vrouw
    man

District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man

•Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]

Happy Birthday my Potter!

Delano

Ik kijk rustig naar Julie die naar de zonsopgang kijkt Ik glimlach om wat ze zegt. Rustig zonder dat ze het merkt bekijk ik haar. Het is een mooi meisje. Ze is lief en soms een beetje pittig. Rustig trek ik haar dichter naar me toe. 'Hoe gaat het met je wond?' vraag ik zacht.

~

Julie
    'Nu gaat het wel,' Ik kijk nog een keer naar de zon, todat hij biven in de lucht staat. Normaal gaat het nooit zo snel, dot os de arena, hier kan alles. 'Hoe gaat het met je ogen? Ik bedoel, ze kunnen toch wel proberen om dat-' ik wijs naar de zon in de lucht. '-er iets beter uit te laten zien. Geen enkel mens geloofd dat het werkelijk een zon is!'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Delano

Ik kijk ook even en zucht dan. 'Niet is hier wat het lijkt Julie, dat weet je toch' zeg ik. Uit mijn rugzak haal ik 2 grote bladeren en pak Julie haar zalf. Ik maak de wond schoon, smeer er zalf op en bind de bladeren er omheen. 'Beter zo?' vraag ik en kijk haar rustig aan.

~

Julie
    'Ik zei toch al dat het ging,' zeg ik koppig. Het hielp wel, maar op dot temp zal de zalf snel op zijn. 'Ik heb de jongen uit drie verwond, je weet wel, die grote en sterke brombeer.' Ik was er best trots op, hij stond op het lijstje die mijn mentor gaf met de tributen waar ik voor op moet passen in de arena. ' Als de knie weer normaal doet, ga ik de hele arena uitmoorden en naar huis, naar een goede zonsopkomt kijken. Klinkt leuk he?'

Delano

Zuchtend laat ik haar los en ga ergens anders zitten. Ze was te koppig. Ik probeer alles goed te doen en ze moppert nu alleen maar. Ik pluk een klein mintblaadje en leg die op mijn tong. Het voelt fijn en ontspannen.

~

Julie
    Ik kijk hem beledigt na en strompel dan achter hem aan. 'Is Delano boos?' grinnik ik en ga naast hem zitten. 'Ben je boos, koop een roos, zet hem op je hoed, dan is morgen alles weer goed,' zing ik. 'Niet boos zijn oke?' Ik kijk hem zo lief mogelijk aan.

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 15:09 ]

Ik zoek vrijwilligers die Alana en Danny willen vermoorden!

[ik wil wel vermoorden en Luena mag ook wel dood]

~

Delano

Zuchtend kijk ik haar aan en glimlach even kort. 'Ik heb mijn zus verloren tijdens de vorige editie van de spelen.' Ik slik de brok in mijn keel weg en kijk naar de grond. Misschien dat ze nu snapt waarom ik haar zo wanhopig probeer te beschermen.

~

Julie
    'De kansen zijn niet echt in het voordeel van jullie familie he?' probeer ik hem op te vrolijken, dit is nou niet echt een manier om iemand op te vrolijken. Ik zeg ook altijd het eerste wat in me opkomt, niet zo handig nu. 'Sorry, ik zeg vaak dingen op het verkeerde moment.'

Alana, de gevaarlijke tribuut uit 1, nadert het bondgenootschap Delano, Julie en Vincent. Ze wilt hun kosten wat het kost koud maken

Delano

'KIJK UIT' schreeuw ik naar Vincent en duw Julie op de grond. Iets scheert langs mijn buik wat een snee achterlaat. Ik grijp een mes van mijn riem en smijt die met een harde vaart richting het meisje voor me. Recht in het hart.

~

Julie
    Ik voel een pijlijke steek door mijn knie gaan als ik op de grond wordt gefuwd door Delano. Gelijk spring ik overeind, de pijn in mijn knie negerend. Delano had al een mes naar het hart gegooid. Voor de zekerheid snijd ik de nek van het meisje er nog af. Ik zie dat het het meisje uit 1 was, een tribuut die ik maar al te graag dood wilde hebben. Als ik me omdraai naar Delano zie ik een wond in zijn buik. 'Heeft ze je geraakt?' vraag ik bezorgt. Domme vraag natuurlijk, natuurlijk had ze he
    geraakt, hoe zal die wond er anders opeens komen. 'Hier, leen wat zalf.' Ik draai de dop open en geef het aan hem. Het voelde raar om het zelf bij hem te gaan doen.

Delano

Mijn buik doet vreselijk pijn en ik sta te trillen op mijn benen. 'Wil jij dat doen?' vraag ik zacht en voel mezelf licht in mijn hoofd. Ik zoek steun op de steen en ga rustig zitten.

~

vincent:

Ik kijk naar het scenario dat zich voor mij afspeelde. "Dat scheelde weinig." Knikte ik en keek in haar tas. "Er zit niet bijzonder veel in." Zuchtte ik en haalde de belangerijke spullen eruit.

We've lived in the shadows for far too long.