• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik wil net een opmerking maken als ik een stem hoor die me maar al te bekend voorkomt. 'Jake?' Ik kijk om me heen, ik hoorde het toch echt. Dan hoor ik de stem weer. 'Jake?' Dit keer klinkt het wanhopig. Ik klim uit Damon zijn armen en begin te hinkelen. 'Jake?' gil ik nu.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    'Amelia' roep ik hard en kijk om me heen. 'AMELIAAAAA.' En schok gaat door mijn lichaam dat dit helemaal niet kan. Amelia was omgekomen een aantal jaren later tijdens de spelen. Ik schrik als ik merk dat Julie voor me uit hinkelt en grijpt haar snel vast. 'Julie het is niet echt' fluiter ik en pak met mijn vrije hand Vincent vast en trek die ook naar ons toe. 'Het is val, het is niet echt.'


    ~

    Vincent:

    "Ik hoor het toch." Schreeuw ik naar hem. "Ze hebben haar, ik moet haar helpen." Zeg ik wanhopig terwijl alleen maar meer stemmen mijn oren bereiken. "Mijn ouders, ze leven, ze leven. Hoe?" Ik probeer gezichten te zijn maar zie niks meer dan gieren. "Waarom zijn er zoveel gieren hier?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    'Nee ik ben er bijna!' zeg ik verward en trek me los. Na tien meter klinkt het geluid bijna naast me. 'Jake?' Het geluid komt dit keer van achter, ik draai me met een ruk om. Mijn ogen worden groot als ik iets op me af zie komen. Ik voel een beet in de knie die al gewond was, waardoor de pijn alleen maar erger is. Ik slaak een harde gil terwijl ik probeer mijn bijl te pakken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:48 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    'JULIE' roep ik hard en smijt een mes naar het beest wat haar pijn doen. 'Luister Vince dit is niet echt.' 'Mijn zusje is omgekomen tijdens een spelen en nu roept ze naar me.' 'HET KAN NIET.'


    ~

    Langzaam komt de zon op. Alle mutilanten trekken zich terug, het bloed maakt plaats voor zeewater en in de woestijn wordt het weer steeds warmer, tot het de 43 graden heeft bereikt.

    Dag

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:


    Ik knik en zie hoe het weer dag wordt. "Kijk de gieren, ze gaan weg." Zeg ik en wijs naar de gieren. "Zouden hun er iets mee te maken hebben?" Vraag ik en schop een steentje weg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    'Hallo? Ik ga half dood hier en jij gaat de slimbo uithangen,' zeg ik. Ik probeer niet aan de pijn te denken. Net zoals de vorige keer ga ik op de grond zitten en smeer het spul er met bibberende handen op. De pijn is eerst onverdragelijk en trekt daarna weg. De tranen veeg ik weer weg. Dan trek ik me omhoog aan Damon. 'Kom we gaan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    'Ik zei het toch' mompel ik en til Julie weer op. Ze had pijn en niet z'n beetje ook. 'We moeten een plek vinden om te rusten' zeg ik en kijk rond. Ik had honger en voelde me best wel moe.


    ~

    [Het is Delano ipv Damon xd]


    ~

    [jaa sorry, ik heb een andere thg rpg waar iemand Damon heet, haal het een beetje door elkaar. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    Ik keek nog even naar de bergen en de wegvliegende gieren. "We kunnen niet gaan slapen midden op de dag. De andere gaan vast en zeker ook weer van start." Zeg ik en kijk om me heen waar e heen zouden kunnen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Delano

    'Ik stel de jungle voor' zeg ik. 'Julie kan niet zo goed lopen, dus we moeten haar dragen.' Ik kijk naar de jungle. We zouden er aan water en zelf eten kunnen komen.


    ~

    [hahaha okee, ja kan gebeurden dan xD]


    ~

    Julie
    'Dus we werken nu opeens samen? Wat gezellig! Ook nog eens met twee jongens! Stel dat ik doodga, wat niet gaat gebeuren, wil ik in de armen van een van jullie liggen. Dan ga ik dood in de armen van een jongen, hoe schattig!' Ik kijk naar de zon die langzaam opkomt. 'In 7 ziet het er mooier uit.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”