• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik keek in de richting waar Ron steeds naar zat te staren. "Misschien wel, maar ik zou het niet weten' zeg ik glimlachend. "En ik zal niet verder doorvragen of het verder vertellen " stelde ik hem gerust.
    "Nou ik wou je eigelijk iets belangrijks zeggen, maar ik weet alleen niet of dit het goede momennt is aangezien je er et je gedachte niet helemaal bij bent"

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'O,,' zei ik. 'Je kan het wel vertellen hoor. Maar misschien moeten we een betere plek uitzoeken.' ik slikte en vervolgde: 'En aangezien je het me niet nu wil vertellen ga ik maar naar Harry want we hebben ruzie. Geloof ik.' Ik liep naar de leerlingenkamer in de hoop Harry daar aan te treffen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [moet gaan:-)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "Ron je weet dat Harry aan de tafel van Gryffindor zit hé?" riep ik hem achterna. "En ik denk dat Harry die ruzie al lang is vergeten" mompelde ik erachter aan. Zelf praat ik straks tijdens het eerst uur wel met hem aaangezien ik hem de tijd wil geven om aan het idee te wennen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Oke!' riep ik terug en ik liep naar de grote zaal. Ik zag Harry zitten en wurmde me naast hem. 'Hee Harry,' zei ik vrolijk. 'Nog sorry van net...toen ik een beetje kwaad reageerde.' Ik keek naar mijn beste vriend en het kon aan mijn ogen liggen, maar volgensmij zat hij ergens mee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    Ik kwam terug bij de werkelijkheid toen Ron wat zei.
    "Heey Ron het maakt niet uit" zeg ik. "Als mij dat zou overkomen zou ik ook kwaad zijn en ik weet dat je het niet zo bedoelde"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik slaakte een kreet van opluchting. 'Gelukkig ben je niet meer boos.' zei ik maar ik merkte toen dat Harry naar zijn bord keek in plaats van mij. 'Zeg is er wat, Harry?' vroeg ik. 'Zit je ergens mee of zo?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    Ik keek Ron aan "Heeft Summer het je net niet verteld?" vroeg ik.
    ik keek rond en zag Summer zitten aan de tafel van Slytherin.
    Tijdens het eerste uur zou ik wel even met haar praten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik keek hem verbaasd aan. 'Wat bedoel je?' vroeg ik. 'Summer heeft mij niks verteld. Nouja...Dat wou ze wel maar ik was eh...afgeleid. En ze vertelt het een andere keer wel.' Ik keek Harry aan. 'Hoezo, is het belangrijk?' vroeg ik nieuwschierig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    Ik keek Ron aan "Dan vertel ik het wel maar niet doorvertellen want dan krijgen Summer en ik allebei problemen" zeg ik. Ik haalde de foto uit de zak uit mijn gewaad en gaf het aan hem. "Summer is mijn zusje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik staarde met open mond naar de foto terwijl de woorden van Harry langzaam tot me door drongen. Dus Harry had al die tijd een zusje gehad? Dat was wel het laatste wat ik verwacht had. Summer nog wel. 'Ik...' begon ik. 'Ik...jij, wat vind jij er van?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    "Heel erg onverwachts aangezien ze een van mijn beste vrienden is en ken haar al heel lang zelfs al voor we hier op school zaten" zeg ik.
    "Maar ergens vind ik het ook wel weer gezellig want alleen sirius heb ik als echte familie" geef ik eerlijk toe. "Dat is dus ook de reden da ze niet in Gryffindor zit maar in Slytherin om ons te beschermen"

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Tja, het is ook wel onverwachts.' zei ik schouderophalend. 'Maar heb je haar al gesproken? En van wie heb jij het eigenlijk gehoord?' Ik krabte even aan mijn kin. 'En hoe bedoel je "om ons te beschermen"?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    "Dat is het zeker" zeg ik. "Nee ik heb haar nog niet gesproken dat doe ik zo wel tijens de eerste les en ik hoorde het van Emily aangezien Summer vanochtend nog op de ziekenzaal lag" zeg ik. "Waar ze eigenlijk nog hoort"
    Ik dacht na "Weet je nog die dromen die ik de laatste tijd heel vaak heb over het einde van het jaar, die heeft zij dus ook en dat probeert ze nu dus te voorkomen en de andere redenen weet ik ook maar dat mag ik niet zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Ja, die weet ik nog,' zei ik. 'Raar dat Summer die dan ook heeft...Hoe weet Emily dat dan?' Ik was wel verbaasd dat Harry me niet vertelde wat die andere reden was, aangezien we beste vrienden waren maar ik besloot er niet verder op in te gaan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''