• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Proviliax schreef:
    (...)

    [Ik wel :-P klaar voor een lang en saai gesprek? XD]


    [Oké, komt jouw personage dan naar Emma toe? Zei zit ook aan de tafel van Gryffindor in de Grote Zaal, alleen een stuk verder dan de anderen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik schoot in de lach "Nou nee eigenlijk aangezien ik rondliep op de kermis en erna op de ziekenzaal zat" zeg ik. "Maar anders was ik het wel geweest"
    Ik pakte nog een broodje "En als je het niet geloof vraag je het naar aan iemand anders bijvoorbeeld Summer als zij het zich nog kan herinneren aangezien ze geheugenverlies heeft"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [>Mijn topics
    Wat was de laatste reactie van Draco/Snape?
    @ThoseWords, Waar is Bo ofzoiets?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@aragog: Die loopt momenteel ergens rond, weet niet echt waar. Hoezo? do you need him?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Haha, remember the last thing he said to Samantha?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Haha, remember the last thing he said to Samantha?]


    yes, I did. Zal ik hem ergens in de Grote Zaal plaatsen ofzo?


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    yes, I did. Zal ik hem ergens in de Grote Zaal plaatsen ofzo?

    sure, ik laat haar ook wel die kant op gaan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    'O,' zei ik. 'Uhm, als Summer niet meer weet wie ik ben, zeg dan dat ik een internationale zwerkbalspeler ben, oke? Ik ga even daar heen.' Ik stond op en liep naar Emma. 'Hey,' zei ik. 'Heb jij Hermelien nog ergens gezien?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Samantha
    Ik veegde nog wat verdwaalde tranen weg, en stond op. Langzaam sjokte ik Hogwarts naar binnen, met een afwezige uitdrukking op mijn gezicht. Toen ik de grote zaal inliep, verstijfde ik; Bo stond daar. Ik deed enkele pasjes achteruit, en draaide me om om weg te lopen. Ik wou niet weer uitgescholden worden. Het laat me denken aan vroeger, en dat vertik ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emma Carter
    Doordat ik naar de groep jongens een eindje verderop keek, en ondertussen wat aan het eten was, had ik niet gezien dat Ron mijn kant op liep, iets wat ervoor zorgde dat ik schrok toen hij ineens bij me stond en tegen me praatte. 'Nee' antwoordde ik toen ik opkeek en zag dat hij het was.

    Bo
    Verveeld at ik wat van het eten dat op mijn bord lag, terwijl ik voor mij uit zat te staren. Het was hier, op Hogwarts, nog een stuk saaier dan ik al gedacht had. Er moest nodig wat leuks gaan gebeuren en als er niemand was die daarvoor zorgde zou ik zo zelf wel iets gaan verzinnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik schoot in de lach van zijn reactie ""Ja tuurlijk zal ik doen, maar ik denk dat je het beter is dat je het straks zelf vraag" riep ik hem achterna.
    Ze was haar geheugen kwijt maar ik denk wel dat wel weet dat hij echt geen internationale zwerkbalspeler is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik zwaaide snel naar Emma en zag Ron weglopen. Oké, ben ik hier op Hogwarts geen leuke gesprekspartner meer ofzo? Natuurlijk, iedereen heeft zo zijn vrienden alleen ik begin me nu toch best wel eenzaam te voelen.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Maar Ron, ik denk dat ik maar weer eens ga' antwoordde ik nadat ik het laatste restje van mijn eten op had gegeten en mijn bord naar de keuken had laten verdwijnen. Vervolgens stond ik op en begon ik naar de jongens te lopen, waar ik tegenover George plaats nam. 'Heej' zei ik glimlachend. 'Georgina, vertel eens, hoe was je date? En is er gister nog iets gebeurd wat ik moet weten?'


    [Emma weet nog niks van die "drama" van gister hea]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ron

    Ik blijf verontwaardigd staan. 'Nouja,' zeg ik hard genoeg zodat iemand het kan horen. 'Kom ik hier om een leuk gesprek te voeren, loopt ze weg en gaat ze op mijn plek zitten!' hoofdschuddend ga ik op haar plek zitten en smijt mijn toastje naar de tafel van Zwadderich. Het maakt mij niet ui wie ik raak.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:40 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    George

    Ik keek naar Emma die voor me kwam zitten "Laat me het zo zeggen het begon goed maar het eindigde verschrikkelijk" zeg ik. "Want ik kreeg via een patronus van Snape te horen dat Fred op de ziekenzaal lag dus daar moest ik heen en toen ik uiteindelijk weer op de kermis was moest ik weer naar Hogwarts toe aangezien Fred helemaal in paniek was en toen bleek dat Summer ook met geheugenverlies op de ziekenzaal lag" vertelde ik.
    "Erna ben ik eigenlijk niet meer terug gegaan aangezien dat toch geen zin had"
    Ik nam een slok van mijn pompoensap "En hoe was jou date?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer