• ...en ik verveel me dood :S

    Tips misschien ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nah, ik haat zondagen.


    The universal language of art.

    Ga leren.
    Ga schrijven.
    Foto's bewerken.
    Tekenen.
    Films kijken.

    En als je daar allemaal geen zin in hebt, jammer dan.
    Ik bedoel, dat kun je toch allemaal zelf wel bedenken?

    -sorry, ik kan er niet tegen als mensen zich gaan vervelen. Mijn zusje doet dat altijd en dat is zó irritant.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je mag me wel helpen met mijn huiswerk? (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke verhalen zoeken om te lezen op Q ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Hmm, gewoon nietsen. Dat is het leukste aan de zondag. Ik denk nu al aan morgen. School etc. Bah (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik verveel me niet, want ik ben aan het WhatsAppen met een zeer leuke jongen! (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik verveel me ook! Verveel tip: Begin voor je huis een citroen limonade kraampje. Met het geld wat je verdiend koop je een cavia en een mini-hoepel. Dan ga je midden in de huiskamer zitten met de cavia en de hoepel en wacht je net zo lang tot je cavia door de hoepel is gesprongen. En weg verveling!(A)

    Nah, ik heb zometeen condoleance..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    wil je wat duits hw??:Y)


    Miep

    Ons vogel is dood. We hebben een begrafenis.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zet veel thee, pak koekjes, als je sims hebt ga dat doen. ga schrijven. als je een naaimachine hebt ga wat maken, ga tekenen of schilderen. ga pijl en boog schieten, als je een pijl en boog hebt. ga skeeleren/joggen. ga work-outs doen. ga tv kijken. ga vrienden bellen. ga naar een pony als je die hebt. ga naar groningen daar is het koop zondag. ga internetten. ga just dance doen, of ga mw1/2/3 of gta spelen via xbox live als je die hebt. ga een spel doen met je broer/zus/broertje/zusje. ga je huiswerk maken of je kamer opruimen, ga je hond uitlaten en vertroetelen, of ga lezen
    dat zijn dingen die ik vaak doe op zondagen x


    even a white rose has a black shadowx

    I dunno, maak een blog?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Schrijf een verhaal (:


    26 - 02 - '16

    Ik bak American Cookies, zit Ziam verhalen en stuff te zoeken, beetje te balen dat ik morgen weer naar school moet... Pretty boring. Dus nee, ik weet niks voor je. :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Als je wilt leren voor mijn examens mag je ^^

    Alhoewel 'leren'... Q houdt me maar weer eens bezig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien