• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Proviliax schreef:
    Ron

    Ik bleef verontwaardigd staan. 'Nouja,' zeg ik hard genoeg zodat iemand het kan horen. 'Kom ik hier om een leuk gesprek te voeren, loopt ze weg en gaat ze op mijn plek zitten!' hoofdschuddend ga ik op haar plek zitten en smijt mijn toastje naar de tafel van Zwadderich. Het maakt mij niet ui wie ik raak.


    [haha, sorry, dacht dat je weg was omdat er stond dat je offline was...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik zag een toastje voorbij liggen die me op een haar na miste. Ik keek op en zag Ron staan "Okee wat heb ik gedaan dat je dat toastje mijn kant opgooit?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Geschrokken keek ik George aan. 'Echt? Hoe gaat het met hem?' vroeg ik geschrokken. Over mijn date gingen we het nu even niet hebben, aangezien Nils vlak bij ons zat.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Ja echt hij was samen met Summer bij Vilder voor een grap en het komt erop neer dat ze verschillende flesjes hadden meegenomen waaronder vloeibaar geluk en vergif" zeg ik. "En je raad het al hij heeft dat vergif opgedronken inplaats van dat geluk"
    Ik keek rond "Ik weet het niet ik heb hem nog niet gezien"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik grijnsde. 'Ik mikte op Warrel...Jeweetwel, die grote Zwadderaar die Harry een keer bijna van zijn bezem heeft getrapt.' ik nam een slok van haar pompoensap. 'Maar wij weten allebei dat ik het niet er vind om jou te raken.' voegde ik er lachend aan toe. 'Grapje.'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:47 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Carter
    Even moest ik mijn best doen niet te gaan lachen. 'Hij is ook niet echt slim hea' zei ik lachend. 'Maar even iets anders, nu jij twee dates hebt geregeld, het weer goed is tussen Fred en uhm... hoe heet ze ookalweer... Maria, dan zal ik een nieuwe opdracht moeten gaan verzinnen, right?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik schudde mijn hoofd "Nee eigenlijk weet ik dat niet meer" gaf ik eerlijk toe. "Net als verschillende andere dingen"
    Erna keek ik hem even boos aan maar toen hij grapje zei kreeg ik toch weer een glimlach op mijn gezicht
    Ik keek even rond en mijn blik bleef hangen bij de deur waar ik Harry en Emily zag lopen. Snel keek ik weer naar Ron "Ron?" vroeg ik twijfelend

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George

    "En hij vind zich slimmer dan mij" zeg ik lachend. "Maar nee dagt is hij inderdaad niet"
    Ik dacht na "Ja klopt allemaal en ik ben benieuwd naar de nieuwe opdrachten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Ja?' zei ik en ik realiseerde me dat Summer geheugenverlies had. 'Zo heet ik ja. Ken je me nog?' ik besloot maar niet te liegen dat ik een internationale zwerkbalspeler was aangezien George tochzou zeggen dat mijn binnenkant snot was of zo.

    [eten :-)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma
    'Dan moet ik maar even wat gaan verzinnen' antwoordde ik lachend. Ik had namelijk nog helemaal geen idee wat ik als volgende opdracht zou moeten doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Heel veel succes met wat nieuws verzinnen " zeg ik lachend en dronk mijn glas leeg. "We horen het wel zodra je wat weet"

    Summer

    Ik knikte "Natuurlijk ken ik je nog" zeg ik lachend. "Maar er is nog iets wat je niet weet en het is tijd dat je dat wel komt te weten"
    Ik keek hem aan "Maar je mag het echt tegen niemand zeggen anders krijgen sommige mensen hier problemen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry

    Ik zag mensen verbaasd kijken maar besloot niet te reageren.
    Ik keek weer naar Emily en knikte even "Ja ik weet precies wat er is gebeurd en ook welke donkere kamer ze bedoelt" zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Als we de grote zaal binnen komen werp ik een paar starende mensen een dodelijke blik toe waarna ze snel weer wegkijken. 'Ik denk dat ik maar naar mijn eigen tafel ga,' zeg ik.
    Ik loop naar Summer. 'Did what I had to do.'


    Remember to be ridiculous.

    Samantha
    Maar moest ik me wel zo kwetsbaar opstellen? Nee, dan gingen mensen nog rare dingen van me denken als ze me huilend aantroffen. Ik schraapte mijn keel, en liep richting de eettafel van Slytherin.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:09 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    Ik keek van Ron naar Emily "Zo'n idee had ik al aangezien ik al verschillende mensen hoorde praten dat ze jullie zagen praten" zeg ik lachend.
    "Maar hoe reageerde hij?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer