• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ foto's van vroeger en van hun ouders]

    Harry

    "Laat me heel eerlijk zijn" zeg ik. "Ik wist dat ze bestonden alleen ze waren spoorloos tot de dag van vandaag"
    Ik haalde mijn schouders op "Toch hebben die truien die je elk jaar voor kerst krijgt ook wel wat"
    Ik pakte een foto van tafel waarop mijn ouders stond en draaide hem om 1973 "Hoe komt Summer aan al deze foto's"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee. En ik krijg altijd een kastanjebruine trui.' Ik keek naar een foto waar Harry's ouders lachte en een baby vasthoudde. Een baby met zwart haar zat op de grond en greep met zijn vuistjes naar de lens. 'Wie weet dit nog meer behalve: wij, Emily en Summer?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nils
    Ik leg mijn hand even op haar arm en kijk haar glimlachend aan. 'Jij weet waarschijnlijk net zo goed als mij dat wanneer ze hem boos maakt we haar op het kerkhof op kunnen zoeken.'
    Ik begrijp best dat ze boos is, zou ik waarschijnlijk ook zijn als ik een broer of zus had en iemand die pijn deed.

    Gabriëlle
    Ik ga naast het meisje zitten. 'Iek bien Gabriëlle,' stel ik me voor in mijn gebrekkige Engels. Ik zal het wel verbeteren terwijl ik hier op Hogwarts ben. Of althans, dat hoop ik.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    Ik dacht na "Perkamentus, Sirius en Snape en verder niemand" zeg ik. "Snape is degen die Summer al die tijd heeft geholpen met de problemen en zij kent hem ookal heel erg lang"
    Ik pakte een andere foto en glimmlachte even "En ergens heb ik het idee dat Summer zo ook aan die foto's en al die andere spullen is gekomen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Ze kwam naast me zitten en stelde zich voor al Gabriëlle. "Summer" zeg ik nog steeds glimlachend. Ik stopte de brief die ik in mijn handen had in mijn tas. Het was tijd dat ik even ergens anders aan dacht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gabriëlle
    'Jij ziet zeker op Hogwarts?' Vraag ik. 'Ik 'eb je nooit kezien op Beauxbatons.'
    Ik glimlach naar haar en hang mijn voeten in het water. Wat is het koud. Waar zou Fleur zijn? Zou ze haar naam in de beker aan het doen zijn? Ik hoop dat zij dan gekozen wordt.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Inderdaad' antwoordde ik 'Maar ik weet ook dat hij dan gelijk met de eerste trein terug naar onze villa gestuurd gaat worden en de rest van het jaar hier niet meer terug hoeft te komen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ron

    Ik verslikte me in mijn yogurt. 'Sneep?!' riep ik verbaasd. 'Is die wel te vertrouwen?' Ik keek naar de baby op de foto die Summer heette. Het viel me op dat haar ogen precies dezelfde vorm en kleur hebben als die van Harry en zijn moeder.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Ik knikte "Ja klopt" zeg ik. "Miischien dat je me ooit nog een keertje op Beauxbatons ziet"
    Ik keek even naar het meer. Beauxbatons leek me ook heel erg mooi, maar echt een keus waar ik naartoe zou gaan had ik niet


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry

    Snel keek ik even rond maar zag niemand onze kant opkijken en haalde even opgelucht adem
    "Ron niet zo hard dit moet geheim blijven weet je nog?" vroeg ik. "Blijkbaar is Sneep te vertrouwen aangezien hij Summer al die jaren heeft geholpen en haar nog steeds help"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik hou maar even voor me dat Bo dan in Azkaban terecht zal komen. 'Niet naar de villa,' zeg ik. 'Karkarov stuurt hem gewoon terug naar Klammfels omdat hij het blijkbaar niet kan laten om weer een scene te schoppen.'
    Ik haal mijn hand even door mijn haar en glimlach naar haar. Emma is cool.

    Gabriëlle
    'Ien welk jaar ziet je?' Vraag ik.
    Ze was duidelijk geen eerste of tweedejaars zoals ik maar leek ook geen zevendejaars tenzij de meisjes op Beauxbatons er een stuk ouder uitzien als andere meisjes van hun leeftijd.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik dacht even na "Ik zit in het vierde jaar en bij de afdeling Slytherin"
    zeg ik. Al heb ik het idee dat dat niet heel lang meer zo zou zijn, maar dat zien we dan vanzelf wel weer.
    "En in welke jaar zit jij?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Ik haalde mijn schouders op. 'Kan ook' antwoordde ik 'Maar ik wil het alletwee niet. Ik vind het juist wel leuk om een jaar lang met Bo op dezelfde school te zitten.' Ik wist dat de twee jongens het niet goed met elkaar konden vinden, iets wat ik echt jammer vond. Maar misschien dat ik er wel voor zou kunnen zorgen dat ze weer bevriend raakten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gabriëlle
    'De eerste,' zeg ik.
    O wat was ik ontzettend blij geweest toen ik mijn brief voor Beauxbatons kreeg. Natuurlijk wisten we al dat hij zou komen omdat ik duidelijk geen squib was maar alsnog hadden we het niet kunnen laten om het te vieren.


    Remember to be ridiculous.

    Ron

    'Sorry,' zei ik nors. Ik boog me naar Harry toe en zei zacht: 'Sneep heeft vorig jaar Lupos laten ontslaan, weet je nog? En hij heeft Sirius bijna zielloos gemaakt.' Ik boog me nog meer naar hem toe en zei op fluistertoon: 'En wij hebben Sirius laten ontsnappen en wat mij betreft wil Sneep daar nu wraak voor.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''