• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik schrok overeind en wendde mijn blik af van het meisje van de beauxbatons. 'Sorry Summer!' verontschuldde ik en ik begon de pompoensap in mijn glas te schenken. 'En ja, ik vertel het echt aan niemand.' verzekerde ik haar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Ergens kon ik toch ook lachen om Ron zijn actie.
    "Bedankt Emily" zeg ik glimlachend en keek toen naar Ron "Het maakt niet uit"
    Ik stond op "Ik ben zo terug" zeg ik tegen Emily.
    Langzaam liep ik de grote zaal uit en keek om "Ron kom je nog of niet?' vroeg ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bo
    Even keek ik het meisje verbaasd aan, mar toen schoot ik in de lach. 'Wat was je van plan te gaan doen dan, freek?' vroeg ik terwijl ik haar aankeek en mijn wenkbrauw optrok.

    Emma Carter
    Verbaasd keek ik naar Samantha die bij Bo ging staan. 'Wat moet zij bij hem?' vroeg ik hardop, meer tegen mezelf dan tegen de mensen rondom me. Niemand kwam zomaar ongestraft aan iemand uit mijn vriendengroep of familie.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ja maar hij bleef zelf zitten]


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    [ja maar hij bleef zelf zitten]


    ooh xD Maar George was ook helemaal niet weggelopen, dus daarom begreep ik je verkeerd


    Keep your head up, keep your heart strong


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Praten,' zeg ik op Emma's nogal luide vraag wanneer ik langsloop. 'Dat zie je toch wel?'
    Nou ja, ik ga er vanuit dat ze het over Bo en dat meisje van gisteravond heeft. 'Ik moet echt eens een andere gesprekspartner zoeken, ik heb alleen maar met jou en George gepraat tot nu.

    Emily
    Ik richt me weer op mijn eten. Gaat ze het Ron nu ook vertellen? Ach wat maakt het mij nou weer uit? Ik heb mijn bijdrage geleverd. Harry heeft het gehoord.


    Remember to be ridiculous.

    Ron

    'Wat?' vroeg ik versuft terwijl ik mijn blik weer afwendde van het meisje. 'O ja, ik kom.' Ik stond op en rende snel achter Summer aan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Ik schoot opnieuw in de lach "Oke voor ik het vertel wil ik eerst wat anders heel graag weten" zeg ik "Wat is er vandaag eigenlijk met jou aan de hand?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [got to go]


    Remember to be ridiculous.

    Samantha
    Voordat ik het wist raakte mijn hand met een harde klap zijn wang. ''Wacht maar.'' Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken, en ik stond op om vervolgens weg te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emma
    Ik schudde mijn hoofd toen ik Samantha Bo zag slaan. 'Dat ziet er niet uit als alleen maar praten, Nils' antwoordde ik. Hij moest zelf weten dat hij Bo niet mocht, maar dat zou niet gaan betekenen dat ik het niet voor mijn broer opnam.

    Bo
    Kwaad keek ik haar na. 'Trut' antwoordde ik zacht. Ik kreeg haar nog wel, hoe dan ook, niemand gedroeg zich zomaar zo tegenover mij.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:48 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    In een willekeurige gang leunde ik tegen de muur, en probeerde mezelf te kalmeren. Al de herinneringen van vroeger borrelden weer omhoog. De kinderen die in mijn buurt woonden. Ze scholden me uit, sloegen me in elkaar en elke dag moest ik de blauwe plekken en krassen verbergen.
    De scheldwoorden van Bo kwamen overeen met wat hun zeiden, en dáárom reageerde ik zo. Ik voelde dezelfde pijn die ik toen voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    Ik zuchtte. Het laatste wat ik wilde was dat Summer zich ging bemoeien met mijn priveleven. 'Oke,' zei ik wrang. 'Is dat meisje van de beauxbatons een glamourgana?' vroeg ik en ik had gelijk weer spijt van mijn woorden. Nu had Summer gelijk door waar ik naar zat te staren. 'Maarre...' begon ik. 'Wat wil jij nou aan mij vertellen?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nils
    Ik zie dat Emma op het punt staat om op het meisje af te stappen en duw haar terug op de bank en ga naast haar zitten. 'Je hebt gelijk, ze heeft dgeen recht om hem te slaan alleen Bo kan wel voor zichzelf zorgen,' zeg ik. 'Ik zou niet graag tegenover hem komen te staan in een magisch duel op leven en dood en ikzelf ben ook niet slecht.'


    Remember to be ridiculous.