• Misschien een domme vraag, maar als iemand haar username verandert, is haar oude naam dan ook zegmaar nog 'geclaimd' door haar? Of kunnen andere mensen die naam dan gebruiken?


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Je naam blijft geclaimd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volgens mij is die dan nog steeds geclaimd door door hem/haar.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Die naam die de user ooit gehad heeft, blijft ook van diegene. Stel dat die user de naam nog eens terug wil, dan kan dat. Ook zorgt het ervoor dat er geen verwarring is. Bijvoorbeeld dat eerst user A een username heeft en een maand later wanneer die user een andere naam gekozen heeft dat user B die naam neemt.


    Pretty is just a pretty word.

    Als je bovendien een link naar je oude username plaatst, bijvoorbeeld Novoselic (mijn vorige username), dan word je normaal gezien doorverwezen naar je huidige username.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Inderdaad, maar als ik nu link naar één van mijn oude usernames met [q][/q], dan krijg je niks te doen als je je pijltje daar op laat rusten.
    Dat vind ik dan wel weer raar.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 15:52 ]


    Not all those who wander are lost.

    Vroeger was dat niet zo maar nu blijft die naam geclaimd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gelukkig blijft die geclaimd. Anders zou je 1) verwarring krijgen en 2) niet je naam kunnen veranderen als je een geweldige naam hebt, maar even iets anders wilt en die later eigenlijk terug wilt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zoals de rest zegt, die blijft dus geclaimd.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?