• Met een spin er aan. Hij is super leuk. Alleen de vorige keer dat ik een andere navelpiercing er in deed toen ging het allemaal een beetje verkeerd en ontstak het en nu ben ik dus bang om een nieuwe er in te doen..

    Wie heeft er ook een navelpiercing?


    Believe in yourself.

    Ik niet, en ik zou er ook nooit eentje nemen. Op zich vind ik het niet lelijk, maar het lijkt me heel erg pijnlijk en ik zou inderdaad ook bang zijn dat het ontsteekt oid. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    My girlfriend. Ze heeft ook een tongpiercing. Getting gifts isn't hard, I enjoy picking out pretty piercings for her. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Square schreef:
    Ik niet, en ik zou er ook nooit eentje nemen. Op zich vind ik het niet lelijk, maar het lijkt me heel erg pijnlijk en ik zou inderdaad ook bang zijn dat het ontsteekt oid. :'D

    Het zetten deed helemaal geen pijn en daarna eigenlijk ook niet, maar ik had een piercing in met staal waar ik niet tegen kan, het was ook al een behoorlijk oude piercing (Ik had hem wel schoon gemaakt met alcohol), en toen ging het ontsteken D:


    Believe in yourself.

    Ik wil wel ooit een piercing, maar geen navelpiercing. daar ben ik niet slank genoeg voor :$


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb alles behalve het figuur voor een navelpiercing, maar ik heb wel een snakebite piercing :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Opzich lijkt het me wel heel erg gaaf om een navelpiercing te hebben. Maar daar ga ik eerst sowieso nog wel even mee wachten (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hoppus schreef:
    Ik heb alles behalve het figuur voor een navelpiercing, maar ik heb wel een snakebite piercing :Y)

    Ik wilde ook een snakebite maar mocht niet van mijn ouders.. Voor mijn verjaardag wil ik een tatoeage.. (: - Ik heb de navelpiercing er in, hihi!


    Believe in yourself.

    Ik wil er ook een als ik 16 ben ofzo, maar weet nog niet of ik dat durf. Bij sommige mensen staat een navelpiercing heel mooi, maar je moet er een beetje het figuur voor hebben.


    Me so good.

    Ik vind een navelpiercing wel heel leuk, maar ik doe ook Taekwondo, dus ik denk niet echt dat het handig is om er één te hebben xd

    Ik vind dat navelpiercings bij sommige mensen echt mooi staat! Maar ik ga er zelf geen nemen, voor mezelf vind ik dat niet leuk. Maar ik denk dat ik me wel een helix laat zetten (:

    En opzich zou ik ook wel een tatoeage willen, maar dan moet t wel iets voor me betekenen, en voor nu is er niet echt een gebeurtenis waarvoor ik een tatoeage zou laten nemen, dusja.. ;p

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:55 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind een navelpiercing super mooi, maar nee.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Constantine schreef:
    Ik vind dat navelpiercings bij sommige mensen echt mooi staat! Maar ik ga er zelf geen nemen, voor mezelf vind ik dat niet leuk. Maar ik denk dat ik me wel een helix laat zetten (:

    En opzich zou ik ook wel een tatoeage willen, maar dan moet t wel iets voor me betekenen, en voor nu is er niet echt een gebeurtenis waarvoor ik een tatoeage zou laten nemen, dusja.. ;p

    Hm ja, maar ik vind het ook wel leuk om gewoon bijvoorbeeld dat Egyptische teken van het leven op mijn enkel te zetten of zo, dat heeft niet echt een betekenis voor een gebeurtenis, maar heeft van zichzelf al een betekenis (:


    Believe in yourself.

    Misschien dat ik er ooit een neem. ^^
    Heb alleen nog maar een helix, en dat reken ik eigenlijk als een gewone oorbel. :W

    Confessor schreef:
    Ik vind een navelpiercing wel heel leuk, maar ik doe ook Taekwondo, dus ik denk niet echt dat het handig is om er één te hebben xd

    Je zou hem af kunnen plakken? En na een paar maanden kan je hem gewoon uit doen wanneer je aan het trainen bent. Sommige kunnen dat zelfs al na een paar weken!


    Believe in yourself.

    Neen, die piecing zou je toch nooit zien bij mij, als ik er een zou hebben. (nerd)