• Als je del pil niet op zondag en niet op maandag neemt maar wel meteen 's morgens op dinsdag. Wordt je dan wel of niet ongesteld?
    Sorry maar ik moet dit weten want mijn pil is op maar ik heb vrijdag een zwem feest :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Misschien, ligt aan je lichaam. Bij iedereen is het anders.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Doe anders vrijdag een tampon in, dan heb je nergens last van (:


    I am an idiot, I move.

    Kan je hem niet gewoon doornemen als je er mee inzit? Als je hem een paar dagen niet neemt, denkt je lichaam dat je in je stoppauze zit, dus ik vrees er voor dat je dan wel je regels zal krijgen, ook neem je een paar dagen daarna eentje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mij krijg je dan je regels ja..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Neem hem gewoon door. Ik denk ook wel dat je ze ander zou krijgen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Salamander schreef:
    Doe anders vrijdag een tampon in, dan heb je nergens last van (:

    + in het water stoppen je maandstonden, toch voor zolang je in water bent.
    Vreemd, maar 't is zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    + in het water stoppen je maandstonden, toch voor zolang je in water bent.
    Vreemd, maar 't is zo.
    Ja, maar dan heb je een slachtveld wanneer je er uitstapt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meestal niet maar het ligt aan de sterkte van de Pil en je eigen lichaam maar als ik het één keer per ongeluk vergeet gebeurd er meestal niets. Het moet niet wekelijks gebeuren natuurlijk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar dan heb je een slachtveld wanneer je er uitstapt.

    Als je een tampon in hebt niet eh.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kunt de pil beter doorslikken, het ligt er namelijk per lichaam aan als je ongesteld wordt. Namelij als ik op een zaterdag stop met de pil, wordt ik pas donderdag ongesteld, is altijd zo geweest bij mij


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.