• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Redelijk goed,' zeg ik. 'Hij heeft er zelfs mee ingestemd dat wanneer mensen denken dat we een stel zijn ik hem mag vervloeken omdat het niet openbaar mag worden.'
    Ik schud mijn haar op mijn rug en pak een appel.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik schoot in de lach "Okee mooi zo dan kan ik zo eens rustig met hem praten en dat menen jullie toch niet echt hé?" vroeg ik terwijl ik een broodje pakte en naar de tafel van Gryffindor keek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Jawel,' zeg ik luchtig. 'Ik heb een reputatie als slytherin princess van mijn jaar, en de drie eronder. Die laat ik nit zo makkelijk naar de knoppn helpen. Zelfs niet voor mijn beste vriendin.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat snap ik wel, dat zou ik namelijk ook niet doen en ergens is het niet zo heel erg want dan lig ik straks niet meer alleen op die vervloekte ziekenzaal" zeg ik lachend zonder mijn blik af te wenden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Trouwens, George, weet jij misschien waar Nils is?' Net zat hij nier namelijk nog en nu was hij ineens weg...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar zit Bo?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Tafel van Ravenclaw]


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik keek rond en schudde mijn hoofd "Nee eigenlijk niet" zeg ik. "Misschien dat die naar buiten toe is gegaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Oke.' zei ik tegen Summer. Ik keek naar de tafel van Ravenklauw naar een meisje van de beauxbatons en zag niet dat Emily onze kant op kwam en een gesprek met Summer aan het voeren was. Ik zag zelfs niet dat ik de pompoensap op Summer's broek schonk in plaats van in mijn glas.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emily
    Ik grinnik. 'Herinner je je ons plan nog?' Zeg ik. 'Ik denk dat ik daarvoor een iets oudere jongen de ziekenzaal in moet helpen anders heeft het totaal geen effect.'


    Remember to be ridiculous.

    [is Nils weggegaan? waar staat dat?]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ja dat weet ik en ik denk dat..". Ik stopte met praten en keek naar mij broek "Ron word alsjeblieft even wakker je glas staat namelijk daar" zeg ik en wees naar het lege glas dat op tafel stond. "En je weet dat je het tegen niemand dan mag zeggen hé?" vroeg ik toen ook nog voor de zekerheid aan hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha
    In mijn ooghoeken gluurde ik naar Bo, die rustig zat te eten. Dit liet ik niet zomaar gebeuren, toch? Ik haalde diep adem, stond op en ging naast hem zitten. Ik keek hem doordringend en tegelijk dreigend aan. ''Luister. Als je nog één keer zoiets als vanochtend zegt, kan je voelen wat ik al die tijd heb gevoelt.'' siste ik, doelend op mijn jeugd. Hij wist er niks van af, maar het gaf duidelijk weer dat het me pijn deed om -wéér- uitgescholden te worden en dat ik het niet zomaar liet gebeuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    Ik schiet in de lach als ik doorheb dat Ron zijn drinken op Summers broek heeft gegoten. 'Geheld-dig-ggh Rho-onn,' hik ik.
    Ik krijg me zelf wee een beetje onder controle en droog Summers broek met een simpele bezwering.


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    [is Nils weggegaan? waar staat dat?]


    er staat dat hij geen leuke gesprekspartner was ofzo en iedereen weg van hem liep


    Keep your head up, keep your heart strong