• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gabriëlle
    Ik lach. 'Je denkt toch niet dat dat makkelijk zal zijn hé?' Vraag ik glimlachend. 'Ik bedoel, je bent veel te jong. Als je je naam erin krijgt wordt je waarschijnlijk toch niet gekozen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik lach "Ik heb de afgelopen jaren zoveel meegemaakt dat de woorden moeilijk en te jong niet meer in mijn woordenboek voorkomen" zeg ik lachend. "Overal is wel een oplossing alleen moet je soms goed zoeken"
    ""En als ik niet gekozen word dan heb ik het tenminste geprobeerd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gabriëlle
    Ik schud mijn hoofd. 'Iek zou niet eens mee willen doen,' zeg ik. 'Iek 'eb ke'oord dat 'et 'eel kevaarlijk is.'
    Nee, aan het toernooi meedoen laat ik wel aan mijn grote zus Fleur over. Die is veel slimmer en dapperder als mij.

    [het is echt f*cking irritant om te typen wat zij praat.]


    Remember to be ridiculous.

    ThoseWords schreef:
    Emma Carter
    'Hij heeft mij nog nooit gehaat, dus daar heb ik geen ervaring mee' antwoordde ik 'Maar toch geloof ik je daar wel mee. Ik weet hoe hij erg hij reageert als iemand stom tegen mij doet of hij ruzie met iemand heeft ofzo'


    Was onderaan de pagina terecht gekomen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Ik hoor altijd vaak dat mensen in het begin, en later soms ook niet, totaal niet met hun stiefbroers en zussen overweg kunnen,' zeg ik. 'Die groepen mogen wel een voorbeeld aan jullie nemen want jullie lijken totaal geen problemen met elkaar te hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    [ dat geloof ik ]

    Summer

    "Iedereen zo zijn interesses" zeg ik lachend
    "Dat heb ik inderdaad ook gehoord, maar dat maakt me allemaal niet meer uit"
    Ik wil wel eens weten wat er allemaal gaat gebeuren dit jaar en met het toernooi. Al denk ik niet vel goeds


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Bo en ik waren al vrienden voordat onze ouders gingen trouwen, dus misschien dat het daar wel door komt' antwoordde ik. We hadden inderdaad nooit ruzie gehad, maar daar zal dit wel de oorzaak van zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gabriëlle
    'Oui,' zeg ik want het Engelse woord voor ja is me even ontschoten. 'Iek denk dat mien zus 'aar kaat opkeven,' zeg ik. 'Zij ies al wel zeventien.'


    Remember to be ridiculous.

    Nils
    Ik knik. 'Dat is wel handig,' zeg ik. 'Want nou zitten jullie nog op andere scholen maar als je elkaar niet mag en je bent altijd samen in een gebouw kan het volgens mij heel erg misgaan.'
    Dat weet ik wel zeker maar ja.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Ja, inderdaad' antwoordde ik. 'Maar laten we het even over een ander onderwerp hebben dan over iemand die jij totaal niet mag' vervolgde ik lachend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik knikte en dacht even na "Fleur is toch jou zus?" vroeg ik twijfelend.
    Sommige dingen wist ik gewoon echt niet meer, maar dat komt allemaal wel weer een keer terug na een tijd goed rusten. Iets wat ook niet in mijn woordenboek voorkomt anders lag ik nu nog op de ziekenzaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Ik mag hem best,' zeg ik. 'En hij had de eerse drie jaar ook geen hekel aan mij maar ik heb er niets op tegen om van onderwerp te switchen, heb je nog een voorkeur voor gespreksonderwerp?'

    Gabriëlle
    Ik knik. 'Ja,' zeg ik want ik herinner me het goede woord weer. 'Ben jij 'et meisje met keheukenverlies?' Vraag ik.
    Wat lijkt dat me verschrikkelijk. Iets gewoon niet meer weten.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik glimlachte even. "Klopt dat ben ik" zeg ik glimlachend.
    "Dat is eigenlijk ook wel snel bekend aangezien het gisteravond pas is gebeurd"
    Ik keek haar aan "Maar met voldoende rust komt het wel weer goed zeggen ze"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Ik schudde mijn hoofd, ik had namelijk geen idee waar we het over zouden moeten hebben, toen Bo ineens aan kwam lopen. 'Heejj' zei ik glimlachend. 'Wat moest dat kind van je?'

    Bo
    'Wat moest dat kind van je?' vroeg Emma nadat ik naar haar en Nils toe was gelopen, ik had toch niks anders te doen. 'Niks bijzonders' antwoordde ik terwijl ik mijn schouders op haalde. Even keek ik naar Nils en besloot ik maar normaal tegen hem te doen. Hij was tenslotte met Emma aan het praten en het leek er zelfs op dat ze nu al vrienden waren geworden. 'Ik zie dat je mijn zusje hebt leren kennen...' begon ik, om een gesprek te beginnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik haal mijn hand van Emma's schouder af. Misschien is het beter om Bo zo min mogelijk te irriteren als we hier beiden heel vandaan willen komen. 'Inderdaad,' zeg ik en ik doe een moedige poging tot een vriendelijke glimlach. 'Heb je een leuke vakantie gehad?'

    Gabriëlle
    'Iek 'oorde ze er vanochten over praten,' zeg ik. 'Iek denk dat iek aan de Kryffindor tafel zat.'
    Nou ja, de meesten mensen die aan die tafel zaten waren Gryffindors. Meer wist ik er ook niet van.


    Remember to be ridiculous.