• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze glimlacht even geamuseerd.
    "In dat opzicht lijken we wel wat op elkaar. Ik zou het ook niet kunnen; mensen laten zitten. Ik wil ze altijd helpen. Ik kan niet zomaar weglopen." Zegt ze, "En dat is inderdaad niet echt handig in de arena" Vervolgt ze grijnzend.
    Ze zucht even en laat haar boog vervolgens zakken. Met haar pijl gaat ze over de grond. "Zullen we daar proberen?" Stelt ze dan voor en wijst naar links.
    Ik volg haar arm naar links en knik even. We moeten toch ergens heen.
    Mijn hoofd verschiet naar rechts, als ik de bladeren hoor bewegen, maar dit keer niet door de wind. De takjes op de grond kraken achter ons, waardoor ik stop met lopen en met mijn hand klaar sta om mijn mes tevoorschijn te halen uit mijn mouw, waar hij goed blijft zitten en makkelijk te pakken is.
    "Hi, Luke!" Roept Freya dan, waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht ontstaat. Ze loopt naar me toe en wanneer ze me even zachtjes knuffelt, neem ik haar geur in me op en druk dan een zacht kusje op haar haren.
    "Hi, Noëmi" Zegt ze dan zacht. Om eerlijk te zijn dacht ik dat ze elkaar al konden. Misschien kennen ze elkaar wel, maar dat betekend natuurlijk niets.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {trouwens, een van Kevins' kwaliteiten is verbergen, dus hij is niet zo heel luidruchtig ;P}

    Kevin James Stephford || District 3
    We zien twee andere mensen, Eentje herken ik van het pact, Luca, maar de ander heet blijkbaar Noëmi. "Hiya," zeg ik,en ik steek mijn hand op.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik glimlach voorzichtig. Ik was iemand die ik niet eens kende aan het troosten! Mijn gedachten herhalen dit keer op keer, maar dit heb ik niet nodig om te beseffen dat ik misschien aan het veranderen ben. "Geen dank," zeg ik glimlachend, niet wetend hoe ik anders moet reageren.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:37 ]


    Tijd voor koffie.

    [Kevin kent Luca wel slimpie. Luca zit in het pact van Lisa, Jonah en Freya. Waar Kevin is beland x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Meegesleept?]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Waar gaan jullie naartoe?' vroeg ik hen. Ik schopte tegen een steentje, ik had eigenlijk zin omgewoon op te geven en dood te gaan, maar we moesten verder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Whoops, foutje, ff veranderen ;P}


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Hiya" Zegt een stem die ik maar al te goed herken. Een irriterende stem van een vreselijke jongen. Dat we hem niet dood hebben gemaakt.
    Ik ben niet vaak geïrriteerd of boos, maar hij is echt iemand die het uitlokt.
    Ik negeer Kevin en leg mijn blik neer op Freya, terwijl de kleine glimlach nog niet van mijn gezicht is verdwenen.
    "Waar gaan jullie naartoe?" Vraagt ze aan Noëmi en mij. "Wij gaan naar links en proberen Lisa daar te vinden." Antwoord ik, niet hard, maar ook niet zacht en haal even mijn hand door mijn wilde bruine haren heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Je haar ligt perfect,' zuchtte ik toen hij er weer in prutste, ik hield hem vast, ik wou hem niet loslaten, maar we moesten Lisa vinden...
    'Ik was van plan om die dichtbebostte regio rond de grot te inspecteren,' zei ik bedachtzaam, die lag op hun route, ik had geen zin om alleen bij Kevin te blijven...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Je haar ligt perfect" Zucht ze en houd me vast.
    "Ow," Zeg ik, als ik besef wat ze bedoelt, "Eh, sorry. Een tik" Zeg ik onschuldig en kijk even betrapt naar mijn hand die langs mijn lichaam rust, aangezien ik het zelf meestal niet door heb.
    "Ik was van plan om die dichtbeboste regio rond de grot te inspecteren" Zegt ze dan bedachtzaam.
    "Lopen jullie dan met ons mee?" Vraag ik, hopend dat ze ja gaan zeggen. Dan kan ik toezicht houden op Kevin, terwijl ik bij Freya kan zijn en Lisa kan zoeken. En natuurlijk moet ik Noëmi niet vergeten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Ik loop nog steeds naast Alex als ik opeens bijna moet huilen. Normaal huil ik niet zo snel maar hoewel ik bij twee andere mensen ben, heb ik me nog nooit zo eenzaam gevoelt. Dit was voor het eerst sinds de arena dat ik echt heimwee heb. Het maakt niet uit dat ik thuis helemaal alleen ben, alles beter dan hier.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik denk dat dat het beste is,' zuchtte ik, ik zelf vond het leuker met hem erbij, maar we zouden effectiever kunnen zoeken als Kevin een gemakkelijk persoon was...
    Ik gng een paar takken hoger staan en keek in de verte. Met een lichte, katachtige sprong stond ik op de grond. 'Deze kant op!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [sorry dat ik het niet gemeld heb, maar was een weekendje Lelystad haha. Ik ben dus nu weer van de partij! Ik zal ff bijlezen wat ik gemist heb en posten =]]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Hi, Luke!'
    Ik schoot bijna door het plafond van de Arena, zo erg schrok ik van Freya. In een splitsecond had ik de pijl, die ik in mijn hand had gehad, op mijn boog gespannen.
    Gelukkig was er niets aan de hand en liet ik het wapen snel zakken.
    'Hi, Noëmi,' zei ze zachtjes tegen me.
    'Hee, Freya,' antwoordde ik verontschuldigend en liet snel mn boog zakken.
    'Sorry, automatisch reflex.' Ik gebaarde naar de boog in mijn hand.
    Ik zag Luca en Freya elkaar knuffelen. Luca drukte een kus in haar haar en vroeg me onwillekeurig af of die twee van elkaar hielden.
    Een tweede kwam tevoorschijn. Een jongen, ditmaal.
    'Hiyah,' groette hij ons. Ik begroette hem terug.
    'Heey.'
    'Waar gaan jullie naartoe?' vroeg Freya vlak na de verschijning van het tribuut dat ik niet zo snel herkende.
    Een geïrriteerde blik kroop op Luca's gezicht en ik keek hem nieuwsgierig aan. Blijkbaar mocht hij de nieuwkomer niet.
    'Wij gaan naar links en proberen Lisa daar te vinden,' antwoordde hij, zonder de onbekende jongen een blik te werpen. Hij streek weer door zijn haren heen.
    De twee spraken door en ik volgde het gesprek, zonder mijn aandacht van de nieuweling af te leiden.
    Ik kende hem niet. Ik moest waakzaam blijven.
    Uiteindelijk besloten we met zijn allen te vertrekken.
    Freya klom de boom in en inspecteerde het gebied.
    'Deze kant op!' riep ze, terwijl ze op de grond sprong.
    'Laten we er dan maar vandoor gaan,' glimlachte ik.

    [ Er is volgens mij verschrikkelijk veel gebeurd, sorry als ik de laatste tijd niet tot weinig reageer. Heb 't druk en heb ook slecht nieuws gehoord dus het is een beetje uishfeuwihg ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Er is volgens mij verschrikkelijk veel gebeurd, sorry als ik de laatste tijd niet tot weinig reageer. Heb 't druk en heb ook slecht nieuws gehoord dus het is een beetje uishfeuwihg ]


    [het slechte nieuws hangt in de lucht zeker. Ik heb ook al slecht nieuws te verduren gekregen.]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [het slechte nieuws hangt in de lucht zeker. Ik heb ook al slecht nieuws te verduren gekregen.]


    pfft, echt ik snap niet wat ik karma heb aangedaan maar ja. Het hele jaar is gwn al een kutjaar, dus ik blijf zitten op school.


    The duty of youth, is to challenge corruption.