• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    pfft, echt ik snap niet wat ik karma heb aangedaan maar ja. Het hele jaar is gwn al een kutjaar, dus ik blijf zitten op school.


    [hmm klote!:( nouja, een jaartje over doen is niet zo heel erg. Straks ga je met topcijfers over! ;D

    mijn 11 jarige neefje en mn oerbeppe (Nederlandse vertaling: overgrootoma) zijn in het ziekenhuis beland dit weekend. Ze dachten dat mn oerbeppe een hersenbloeding had, maar ze konden niets vinden dus hebben ze haar weer naar huis gestuurd. Mn neefje kreeg een klap tegen zn hoofd en had opeens geheugenverlies. Toen vonden ze op de scan iets in zijn hoofd, bleek een cyste te zijn met allemaal vocht erom heen, maar het is iets goedaardigs gelukkig (hebben we net te horen gekregen). Het ziekenhuis denkt dat ie ook een soort migraine aanval heeft gehad, maar voor kinderen is behoorlijk uitzonderlijk. Ze krijgen bijna nooit zo'n aanval met geheugenverlies erbij. In iedergeval een stresserig weekend, terwijl ik ook nog in Lelystad was met mn bff (of terwijl: een uur of 3 reizen met het openbaar vervoer, ik woon in Fryslân haha :P geen trein in mijn dorp.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:36 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [hmm klote!:( nouja, een jaartje over doen is niet zo heel erg. Straks ga je met topcijfers over! ;D

    mijn 11 jarige neefje en mn oerbeppe (Nederlandse vertaling: overgrootoma) zijn in het ziekenhuis beland dit weekend. Ze dachten dat mn oerbeppe een hersenbloeding had, maar ze konden niets vinden dus hebben ze haar weer naar huis gestuurd. Mn neefje kreeg een klap tegen zn hoofd en had opeens geheugenverlies. Toen vonden ze op de scan iets in zijn hoofd, bleek een cyste te zijn met allemaal vocht erom heen, maar het is iets goedaardigs gelukkig (hebben we net te horen gekregen). Het ziekenhuis denkt dat ie ook een soort migraine aanval heeft gehad, maar voor kinderen is behoorlijk uitzonderlijk. Ze krijgen bijna nooit zo'n aanval met geheugenverlies erbij. In iedergeval een stresserig weekend, terwijl ik ook nog in Lelystad was met mn bff (of terwijl: een uur of 3 reizen met het openbaar vervoer, ik woon in Fryslân haha :P geen trein in mijn dorp.]


    Pfft, dat is echt zwaar klote. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je overgroot oma en neefje. Je neefje komt er vast weer boven op en je oma ook ! Hahah ik woon in R'dam, grote stad dus ik heb alles hier.

    Ach, ik vind het opzicht ook niet erg hoor om een jaartje over te doen. Maar het gaat allemaal zo klote thuis dat ik zelf nu tijdelijk bij mijn tante en oom woon -__- Mijn pa heeft 't erg moeilijk met 't verlies van mijn moeder en is een beetje ontspoord, heb veel gemist op school. Alleen maar ruzie overal en nergens en het is gewoon shit. Punt, ik moet met een psycholoog praten en het is verschrikkelijk stressvol. 2011/2012 gwn een kutjaar. Voor iedereen denk ik.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Pfft, dat is echt zwaar klote. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je overgroot oma en neefje. Je neefje komt er vast weer boven op en je oma ook ! Hahah ik woon in R'dam, grote stad dus ik heb alles hier.

    Ach, ik vind het opzicht ook niet erg hoor om een jaartje over te doen. Maar het gaat allemaal zo klote thuis dat ik zelf nu tijdelijk bij mijn tante en oom woon -__- Mijn pa heeft 't erg moeilijk met 't verlies van mijn moeder en is een beetje ontspoord, heb veel gemist op school. Alleen maar ruzie overal en nergens en het is gewoon shit. Punt, ik moet met een psycholoog praten en het is verschrikkelijk stressvol. 2011/2012 gwn een kutjaar. Voor iedereen denk ik.


    [hm niet echt leuk zeg!:( dan komt het allemaal ook in een keer op je af. Een psycholoog is misschien een goed idee, inderdaad. Het kan goed helpen!;)]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [hm niet echt leuk zeg!:( dan komt het allemaal ook in een keer op je af. Een psycholoog is misschien een goed idee, inderdaad. Het kan goed helpen!;)]


    Ja dat weer wel, maar ach. Ik ben het praten zat, op school, buiten school ik heb nergens meer een praat vrije zone. Ach ja. Life's a bitch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Ja dat weer wel, maar ach. Ik ben het praten zat, op school, buiten school ik heb nergens meer een praat vrije zone. Ach ja. Life's a bitch.


    [soms is even niet-praten ook wel chill, inderdaad. Altijd maar dat gezeik aan je kop, altijd dezelfde verhalen, alles honderdduizend keer vertellen. Jup, dat herken ik :p]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [soms is even niet-praten ook wel chill, inderdaad. Altijd maar dat gezeik aan je kop, altijd dezelfde verhalen, alles honderdduizend keer vertellen. Jup, dat herken ik :p]


    Finally someone who gets me !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Finally someone who gets me !


    [je wordt er MOE van. Op het laatst draai je gewoon precies hetzelfde riedeltje af, niet chill :P]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [je wordt er MOE van. Op het laatst draai je gewoon precies hetzelfde riedeltje af, niet chill :P]


    Je weet precies welk woordje erna komt. Net een casette bandje pfft


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Je weet precies welk woordje erna komt. Net een casette bandje pfft


    [nou indd. En iedereens reactie is hetzelfde :P]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [nou indd. En iedereens reactie is hetzelfde :P]


    Inderdaad XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Beide sterkte ! Ik kan jullie best begrijpen, zelf heb ik ook niet een heel rustig leventje op dit moment. Mijn ouders die zeuren dat ik meer moet werken voor school (terwijl mijn cijfers gewoon goed zijn) ze dreigen zelfs mijn computer de hele zomer in beslag te nemen 0.O en ik heb het idee dat ik m'n beste vriendin aan het kwijtraken ben :'S Maar toch ook weer niet. Okay dat klinkt dus heel vaag.
    Iig dat van jullie is veel erger, en ik snap best als jullie geen tijd/zin hebben om even te reageren ;D]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:06 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    [Beide sterkte ! Ik kan jullie best begrijpen, zelf heb ik ook niet een heel rustig leventje op dit moment. Mijn ouders die zeuren dat ik meer moet werken voor school (terwijl mijn cijfers gewoon goed zijn) ze dreigen zelfs mijn computer de hele zomer in beslag te nemen 0.O en ik heb het idee dat ik m'n beste vriendin aan het kwijtraken ben :'S Maar toch ook weer niet. Okay dat klinkt dus heel vaag.
    Iig dat van jullie is veel erger, en ik snap best als jullie geen tijd/zin hebben om even te reageren ;D]


    [haha, ik wil best reageren ^^ maar zelfs de kleine dingetjes kunnen je leven kut/moeilijk/verdrietig maken enzo.
    Ik heb ook een tijdje gehad dat er ziekte was het gezin, waardoor ik me in het gezin heel erg eenzaam voelde. Alles draaide om hen en ik werd vergeten. Zo van: Jessica redt zich wel, ze staat sterk in haar schoenen, ze is zelfverzekerd genoeg. De enige momenten dat ik me NIET eenzaam voelde, was bij mn vrienden. Guess wat ik dan het liefst deed: bij hen zijn. Winkelen, uitgaan, teveel drinken, met de bad boys naar huis gaan, je kent het riedeltje wel. Maargoed. Ik moest weer ff klagen hihi]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:14 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [haha, ik wil best reageren ^^ maar zelfs de kleine dingetjes kunnen je leven kut/moeilijk/verdrietig maken enzo.
    Ik heb ook een tijdje gehad dat er ziekte was het gezin, waardoor ik me in het gezin heel erg eenzaam voelde. Alles draaide om hen en ik werd vergeten. Zo van: Jessica redt zich wel, ze staat sterk in haar schoenen, ze is zelfverzekerd genoeg. De enige momenten dat ik me NIET eenzaam voelde, was bij mn vrienden. Guess wat ik dan het liefst deed: bij hen zijn. Winkelen, uitgaan, teveel drinken, met de bad boys naar huis gaan, je kent het riedeltje wel. Maargoed. Ik moest weer ff klagen hihi]

    (Ik kan kei slecht tegen al dat soort vervelende verhalen, ik moet altijd echt kei snel huilen enzo. maar niet omdat ik een watje ben -denk ik-, maar omdat ik me gewoon goed kan inleven.)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [haha, ik wil best reageren ^^ maar zelfs de kleine dingetjes kunnen je leven kut/moeilijk/verdrietig maken enzo.
    Ik heb ook een tijdje gehad dat er ziekte was het gezin, waardoor ik me in het gezin heel erg eenzaam voelde. Alles draaide om hen en ik werd vergeten. Zo van: Jessica redt zich wel, ze staat sterk in haar schoenen, ze is zelfverzekerd genoeg. De enige momenten dat ik me NIET eenzaam voelde, was bij mn vrienden. Guess wat ik dan het liefst deed: bij hen zijn. Winkelen, uitgaan, teveel drinken, met de bad boys naar huis gaan, je kent het riedeltje wel. Maargoed. Ik moest weer ff klagen hihi]


    Know it.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (landscape


    > Targaryen oops vergeten<3)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.