• Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gekregen van een man (hij is 20, tenminste dat zegt hij) en nou leuk & aardig maar we hadden dus wat gepraat. Nadat ik hem had verteld dat ik erg uit kijk naar de laatste film van Twilight en zei dat ik er nog niks van had gehoord. Toen zei hij dat hij dat jammer vond omdat hij graag met mij naar de bios wil om die film te zien. En toen vroeg ik, hoe wil je dat dan doen want ik woon in Nederland en jij zei dat je in België woont. En toen stelde voor dat een van ons bij de ander kan gaan logeren.

    Maar nu ben ik echt bang dat het iemand is die niet te vertrouwen is, ik bedoel ik ken hem pas een paar dagen, heb hem nog nooit gezien en dan stelt hij voor om bij elkaar te gaan logeren.

    En mijn fantasie sloeg dus op hol en ik vraag me af of ik nu overdrijf of niet.

    Oké, ik had het dus toch bij het goede eind. Bedankt voor jullie advies!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:42 ]


    Physics is awesome

    Ik zou er niet op in gaan. Het klinkt allemaal nogal raar wat jij zegt. Hoe heb je hem leren kennen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb je hem op msn?
    Vraag of hij misschien de webcam een keertje aan wil doen, zodat je hem kunt zien en er zeker van bent dat hij is wie hij zegt dat hij is.
    Leer hem ook nog wat beter kennen voordat je meteen tot logeren overgaat,
    en laat hem de eerste keer naar jou toekomen.
    Neem dan bijvoorbeeld eerst een vriendin mee, voor de zekerheid.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Lol nee, niet doen. Tenzij je deze man al minstens 6 jaar kent en je leven toevertrouwt fso, dan zou ik het heel misschien toch doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ervaring met de tegenovergestelde nationaliteiten. Dan geraak ik aan de praat met een oudere gast uit NL en wil hij met mij (BE) iets gaan doen. Meestal kom ik er dan achter dat het gewoon een creep is die op seks uit is. x) Dus ik heb nooit afgesproken en die gasten geblokt.

    Nja, je moet het voor jezelf weten. Er zal ergens wel een belletje rinkelen. Je kan ook steeds een vriendin meevragen. =)
    Logeren vind ik wel heel snel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou niet gelijk gaan logeren joh,
    Wat vinden eigenlijk je ouders ervan?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    To infinity and beyond •

    Ik heb me ooit eens ingeschreven op een site waar mensen een penvriend of penvriendin zoeken om mee te schrijven. Daar kwam hij blijkbaar het bericht van mij tegen dat ik daar heb achter gelaten en hij reageerde daarop. En zo zijn we aan de praat geraakt en hij heeft mij een foto gestuurd van zichzelf maar dit wil helemaal niks zeggen of wel?


    Physics is awesome

    Niet doen. Echt niet doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eyes schreef:
    Ik heb me ooit eens ingeschreven op een site waar mensen een penvriend of penvriendin zoeken om mee te schrijven. Daar kwam hij blijkbaar het bericht van mij tegen dat ik daar heb achter gelaten en hij reageerde daarop. En zo zijn we aan de praat geraakt en hij heeft mij een foto gestuurd van zichzelf maar dit wil helemaal niks zeggen of wel?


    Die foto hoeft niet perse van hem te zijn.
    hij kan er net zo goed een van internet af hebben geplukt,.
    Like I said, vraag of hij de webcam een keer aan wil doen.
    En leer hem eerst beter kennen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:12 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nooit doen. Hij kent je pas een paar dagen, is een aantal jaar ouder dan jou en wil dat jij bij hem komt logeren? Kan nooit goed zijn, echt.


    i put the fun in funeral

    Cooper schreef:
    (...)

    Die foto hoeft niet perse van hem te zijn.
    hij kan er net zo goed een van internet af hebben geplukt,.
    Like I said, vraag of hij de webcam een keer aan wil doen.
    En leer hem eerst beter kennen.


    Dan zal ik hem eerst moeten toevoegen op msn. En hij heeft nu voor de tweede keer om een foto van mij gevraagd maar dat vind ik ook raar want de eerste keer heb ik uit gelegd dat ik dat liever niet doe omdat ik vind dat ik vaak niet mooi op een foto sta. Dus ik vind het wel vreemd dat hij het voor de tweede keer vraagt.


    Physics is awesome

    niet doen!


    Some angels have no wings.