• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [hmm, nee niet echt :P omdat hij de opstand wil tegenhouden ofzo?
    edit; wat het trouwens wel interessant maakt.. Noëmi mocht Steef eigenlijk wel, ondanks dat hij heel anders in het leven stond :P als ze erachter komt dat hij verantwoordelijk is voor Lisa's kidnapping.. ja ik weet eigs nog niet wat ze dan gaat doen :P maar daar is ze vast niet blij mee :P]


    [Dat lijkt me leuk als ze het ziet of er uiteindelijk achter komt. ;D]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Wij gaan dus samen" Zegt Noëmi dan, waarop ik even knik en kijk hoe ze Fred een knuffel geeft. Ze wisselen een paar woorden met elkaar en Noëmi geeft dan een knuffel aan Alex. Ook tegen haar zegt ze iets, waarna ze zich richting mij omdraait.
    "Zorg maar goed voor mijn districtmaatje, of het is je beste dag niet" Waarschuwt Fred me half lachend, half serieus. Een klein glimlachje komt heel, maar dan ook héél even op mijn gezicht, maar verdwijnt al snel weer.
    "Oke, laten we gaan" Zegt Jonah ongeduldig, waarop Fred Alex ondersteunt.
    "Wij gaan wel deze kant op" Zeg ik en wijs even links van mij, waarna ik mijn eerste stap van de zoektocht zet.
    "Wees voorzichtig" Zeg ik nog tegen de andere, voordat ik mijn andere stappen zet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12


    'Wij gaan wel deze kant op,' zei Luca en wees naar links voordat hij de eerste stappen zette.
    'Wees voorzichtig!' riep hij nog tegen de anderen.
    'Wees voorzichtig!' herhaalde ik zijn woorden die naar mijn pact gericht waren.
    Met een zucht draaide ik me om en haakte mijn arm in die van Luca.
    'Goed,' mompelde ik bedachtzaam, zonder te weten of Luca het wel of niet erg vond dat ik vrolijk aan zijn arm hing. 'Waar heb je haar voor het laatst gezien of gehoord?'

    Alexandra Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik glimlach triest naar Noemi, "Jij ook," zeg ik terug. Ik kijk met moeite naar Fred en Noemi, die afscheid nemen. "Wacht, jullie mogen ook samen," ik moet dan wel met iemand die ik niet honderd procent vertrouw, het is beter dan hen scheiden. Ik voel een steek als ik een stap van Fred afzet, maar ik kan me het gewoon niet op mijn geweten hebben, mocht er iets gebeuren, bijvoorbeeld met Fred... Ik zal het me nooit vergeven, en Noemi al helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Nee, het is goed zo, toch?' vroeg ik zacht, we vonden elkaar wel weer... 'We moeten niet te veel tijd verliezen.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandra Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Oke," antwoord ik, twijfelend. Het geeft me nog een hol gevoel in mijn maag, maar ik zie Noemi ook niet meer. "Welke kant gaan we op? Die kant?" zeg ik, en ik wijs naar waar de bossen dikker lijken te worden.


    Tijd voor koffie.

    [Reageert Kevin?]
    Frederick smith, district 12

    'Sure,' mompelde ik zacht, ik ging weer dichter bij Alex lopen, gewoon als beveiliging.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {whoops, ja hier komt hij:}

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik rol met mijn ogen, maar besluit niks te zeggen. Ik spring uit de boom. "Okay," zeg ik, en ik begin over de grond te sluipen. "Weten jullie al wie de gast is die haar ontvoert heeft? Zijn er al theorieen or something?" vraag ik daarna.

    Alexandra Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Sure," mompelt Fred zacht. Hij gaat wat dichter bij me staan, en op de een of andere manier vind ik het prettig. Ik kijk schichtig om me heen door het bos, of ik iets zie. De knisperende takjes onder ons zijn een kalmerend geluid, maar misleidend. Soms zie ik een dier, maar dat gebeurt zelden. Het is veel te druk in het bos. "Waar nu heen?" fluister ik.


    Tijd voor koffie.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Zie ik er helderziend uit?' vroeg ik sceptisch. 'Het is toch altijd hetzelfde: beroeps!' Ik liet me uit de boom vallen en landde met een katachtige sprong.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Rustig loop ik achter Fred en Alex aan. Ik laat hun de route maar bepalen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Wees voorzichtig!" Herhaalt Noëmi mijn woorden.
    Met een zucht draait ze zich om en haakt haar arm in de mijne. Het maakt mij niet uit hoe ze loopt, als ze maar niet alleen gaat lopen.
    "Goed," Mompelt ze bedachtzaam. "Waar heb je haar voor het laatst gezien of gehoord?" Vraagt ze dan.
    "Ik weet het niet. Ik zat in de tent, maar of het nou van achter, links of rechts van de tent kwam. Ik weet alleen dat het niet van voren kwam." Antwoord ik.
    Door de bomen weerkaatst het geluid en kun je nauwelijks precies weten waar het vandaan kwam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [De reden waarom ik al een tijdje afwezig ben., als jullie me kunnen helpen zou dat onwijs fijn zijn, het gaat namelijk op dit moment totáál niet goed met me. Sorry dat ik hier zo wanhopig reageer, maar na buiten dat topic is er nog veel meer aan de hand..]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Ik heb het gelezen, veel succes!}

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik rol met mijn ogen "Nee, duh, ik heb het erover of je al vijanden hebt gemaakt, enzovoorts. Misschien een specifieke beroeps." antwoord ik.


    Tijd voor koffie.

    [ Mijn topics, wat is er gebeurd? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xDesire schreef:
    [De reden waarom ik al een tijdje afwezig ben., als jullie me kunnen helpen zou dat onwijs fijn zijn, het gaat namelijk op dit moment totáál niet goed met me. Sorry dat ik hier zo wanhopig reageer, maar na buiten dat topic is er nog veel meer aan de hand..]


    [ik heb het ook gelezen en gereageerd ;)]