• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "In welke groepen?" Vraagt Fred dan.
    Ik denk even na en het lijkt me handig dat sowieso Alexandria bij Noëmi of bij Fred komt.
    We zijn met zijn vijven en ik wil dat niemand alleen loopt. Of ze dat nou zelf wel willen of niet. Een groep van twee en de ander van drie. Ik ga niet alleen met Jonah, want dan moet er nog iemand bij. Zo weet ik zeker dat ze wél mee helpen zoeken en niet weer rustig gaan zitten. Nouja, rustig. Alexandria is er nogal erg aan toe zo te zien.
    "Laten we een groep van twee en een groep van drie maken, want alleen lopen lijkt me geen goed idee" Stel ik voor en kijk ze allemaal even één voor een aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'Wat wil je?' zeg ik stoer, maar vanbinnen voel ik me doodsbang. Niet alleen voor informatie. 'waarom heb ik hierin geen mening?' Ik blijf hem even aankijken.'Ze komen me toch wel halen, ze merken echt wel dat ik weg ben,' hoop ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    Ik doe mijn best om niet met mijn ogen te rollen, meent hij dat? Wow, daar was ik echt niet opgekomen...
    'Hoe splitsen we?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Wat wil je?" Zegt ze stoer.
    "Niet zo stoer, Lisa. Ik weet heus wel dat je doodsbang bent," Zeg ik tegen haar.
    "Ze komen me toch wel halen, ze merken echt wel dat ik weg ben,"
    "Dan gaan ze ook. Maar ik zal ze chanteren. Of jij gaat eraan of de opstand gaat niet door. Waarschijnlijk zullen ze niet veel waarde aan je hechten, maar dat maakt me niet uit. Liever meerdere slachtoffer dan compleet mislukte spelen," Zeg ik met een geniepige grijns.

    [Iemand nog een ideetje waarom Steef dit doet? Ik heb er al een paar..]

    Jonathan walker || district 11
    ' ik ga wel samen met Fred en Alex.' zeg ik omdat ik weet dat Alexandria me nog niet echt vertrouwd en ze toch 2 mensen nodig heeft om haar te ondersteunen aangezien ze er niet helemaal oke uitziet.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik keek Jonathan opstandig aan. 'Ik ga niet zonder Fred,' kwam er verontwaardigd over mijn lippen. 'Eerlijk gezegd blijf ik liever bij elkaar! Samen staan we stukken sterker.'

    abo


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Blanche schreef:
    [Iemand nog een ideetje waarom Steef dit doet? Ik heb er al een paar..][/face]


    [hmm, nee niet echt :P omdat hij de opstand wil tegenhouden ofzo?
    edit; wat het trouwens wel interessant maakt.. Noëmi mocht Steef eigenlijk wel, ondanks dat hij heel anders in het leven stond :P als ze erachter komt dat hij verantwoordelijk is voor Lisa's kidnapping.. ja ik weet eigs nog niet wat ze dan gaat doen :P maar daar is ze vast niet blij mee :P]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:10 ]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Hoe splitsen we?" Vraagt Fred daarna.
    Ik denk even na, maar besluit om de andere te laten kiezen aangezien het mij niet echt veel uitmaakt.
    "Ik ga wel samen met Fred en Alex." Zegt Jonah dan. Dat zou dus betekenen dat ik met Noëmi moet zoeken. Iets wat ik niet echt erg vind, omdat ik haar het meest ken, na Jonah dan.
    "Ik ga niet zonder Fred," Brengt Noëmi verontwaardigd uit. Ik had ook veel liever bij Freya gebleven, maar Lisa zoeken is nu toch iets waar ik voor wil gaan in plaats van tegen te stribbelen bij wie je wilt zitten.
    "Eerlijk gezegd blijf ik liever bij elkaar! Samen staan we stukken sterker." Vervolgt ze.
    "Ik denk dat iedereen dat liever wilt. Maar het zoeken naar Lisa schiet dan minder snel op. Als we splitsen hebben we veel meer kans om haar te vinden." Zeg ik dan. Ik weet en ik hoop dat ze dat al wisten, maar ik zeg het nog een keer voor de duidelijkheid. Het enige waar het me nu om gaat is Lisa vinden. Wat zou er met haar gebeurd kunnen zijn? Waarom zou ze mijn naam hebben geroepen? Of was Lisa dat niet? Er zijn zoveel vragen die ik niet kan beantwoorden, maar waar ik wel een antwoord op wil.
    Ik wil niet meer praten over het splitsen of de groepen. Ik wil gewoon gaan zoeken en het maakt me niet uit wie naast mijn zijde gaat lopen, als we haar maar vinden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Frederick Smith, district 12

    'Laten we gewoon gaan,' zuchtte ik, ik wou niet weg van No, maar zij was degene die zich het beste kon redden, dus ik moest maar op Alex letten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik wierp mijn blik op Luca en bestudeerde hem, van zijn warrige bruine haar totaan zijn diepbruine ogen. Ik mocht hem. Ik vertrouwde hem zonder gegronde redenen. Ik schoof het op mijn intuïtie af, die het vaak juist had.
    'Dus, wat is het plan? Hoe gaan we splitsen?'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Laten we gewoon gaan" Zucht Fred dan. En gelijk heeft hij. Ik wil ook gaan en aan Jonah te zien hij ook. We verspillen hier kostbare tijd. Iedere seconde telt, want je weet niet wat diegene met Lisa wilt doen. Als er al iemand is die iets met haar doet. Misschien is ze wel gewoon verdwaald. Het zou kunnen, maar naar mijn weten is ze dat niet.
    "Dus, wat is het plan? Hoe gaan we splitsen?" Vraagt Noëmi.
    "Ik denk dat Jonah wel een goede indeling heeft gemaakt, dus als iedereen het goed vind kunnen we gaan." Stel ik dan voor, waarna ik even met mijn hand door mijn haar ga. Een tik die best vaak voorkomt bij mij, als ik me geen houding weet te geven. Ik weet niet wat ik moet denken, dus hou ik mijn gedachte maar even hier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Wij gaan dus samen.' Ik keek Luca aan en sloeg gade hoe hij zijn haar door zijn hand haalde, iets wat ik hem al meerdere malen had zien doen.
    'Fred -' ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Pas goed op je vriendinnetje.' Ik wierp even een blik op Alex.
    'En pas goed op jezelf. Blijf leven, alsjeblieft.' Ik gaf hem nog een knuffel en hield hem stevig vast. Mijn beste vriend - mijn districtmaatje - moest ik nu achterlaten.
    Wij hadden gezworen elkaar nooit uit het oog te verliezen en om samen te blijven in de Arena, maar toch werden we nu van elkaar gescheiden.
    Ik zuchtte diep en keek even naar Alex.
    'Pas je goed op mijn maatje?' Ik glimlachte zwakjes, gaf haar ook een knuffel en draaide me naar Luca.

    Jonathan walker || District 11
    'oke, laten we gaan dan.'zeg ik ongeduldig.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 12

    'Zorg maar goed voor mijn districtmaatje, of het is je beste dag niet!' waarschuwde ik Luca, half lachend, half serieus...
    'Kom Alex,' zuchtte ik, ik onderstunde haar voor zichtig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...