• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    Ik moest moeite doen om niet te lachen tijdens de tirade van Mercedes aangezien ik het ergens best amusant vond om haar zo te zien.
    "Wat bedoel je? Komt ze naar school?" Hoorde ik Kurt vragen, waardoor ik plots alle aandacht vestigde op Mercedes.
    "Weet ik veel," Zei ze met opgetrokken wenkbrauw en pulkte wat aan enkele grassprietjes. "Ik vermoed van wel, ik ben meteen weg gegaan toen ze me buiten hadden gezet."
    Mercedes was al meteen een stukje kalmer, waardoor ik me weer ontspande en tegen de boom leunde.



    [Dat was mijn laatste topic + abo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ]

    Kurt

    Ik trek mijn knieën op tot hoogte van mijn kin en sla mijn armen er om heen. 'Nee, ik heb niets van hem gehoord,' zeg ik. Dan ineens schieten mijn wenkbrauwen omhoog omdat ik me iets bedenk. Waarom bel ik Finn niet gewoon even op? 'Ik bel hem wel even.' zeg ik terwijl ik zijn nummer in toets en mijn telefoon op luidspreker zet. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Nadat mijn mobiel een paar keer overgaat neemt hij op. 'Hey Kurt,' hoor ik hem zeggen. Ik leg mijn mobiel op het gras zodat iedereen het zou kunnen horen en eventueel ook mee zou kunnen praten. 'What happend?' vraag ik terwijl ik even mijn nagels bekijk. 'Um, ze is flauw gevallen, het komt omdat ze een te lage bloedsuiker had en omdat haar bloeddruk te laag was. We leggen alles wel uit op school, oké?' vraagt hij. Ik kijk iedereen even één of één aan en knik dan, ook al ben ik me er van bewust dat Finn dat niet kan zien. 'Komt Rachel dan ook terug naar school?' vraag ik met een hoge stem, maar Finn heeft al opgehangen en ik zucht. Maar in ieder geval weten we nu wat er ongeveer gebeurt is


    [Mijn laatst post en een abo :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte terwijl hij heeft zitten bellen met Kut. "Kom ik wil weg uit dit muffe hok" zeg ik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    abo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Met Kut? XD]

    Finn
    'De taxi is er binnen 5 minuten..' zeg ik terwijl ik mijn mobiel weer terug stop. Daarna duw ik haar vooruit. 'Ik zie jullie op school wel.' zeg ik als we langs Sebastian lopen, want Santana en Sebastian zouden vast weer in Sebastians auto terug gaan. daarna duw ik Rachel verder en loop ik naar de lift en druk op het knopje. Gelukkig staat de lift al boven en rijd ik haar naar binnen en klik op het knopje van de begaande grond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [School tot 14:15, dus ben er rond 15;00 weer denk ik.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik moet opm 1415 tandarts maar daarna kom ik.]ow hhahahah
    o Rachel
    "nou moet je verplicht heel de dag bij mij zijn en me thuis brengen enzo" grinnik ik. Hij rijd me richting begane grond en ik zie buiten de zon lekker schijnen. "waaaah zon" roep ik overdreven en ik begin te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aaaaah ik heb egt zó veel gemist! D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Mercedes kwam er aan en ging vervolgens bij ons uitrazen. Ik keek het drietal aan en luisterde aandachtig wat ze allemaal zeiden. Ik zuchtte en keek Quinn in mijn ooghoeken aan, ze strekte haar benen en leunde tegen de boom. Ik plukte wat grasprietjes uit de boom en sloot even mijn ogen.



    (Dit is mijn laatste post en Mijn Topic)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 14:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [@AlienPrinces Uhm, Sebastians plan is mislukt en Finn en Rachel hebben weer met elkaar. Santana en Quinn hebben een plan, dus Santana doet alsof ze Sebastian leuk vind. Rachel werd met een ambulance opgehaald van school en naar het ziekenhuis gebracht omdat ze een te lage bloedsuiker had en steeds flauw viel. Bijna iedereen is nog in het ziekenhuis, behalve Quinn, Mercedes, Kurt en Blaine wat zij zitten in het gras bij school. De rest komt ook weer terug.]

    Dit is het ongeveer geloof ik. :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [O gosh... Hoe kan ik inspringen dan...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Je kan naar Kurt, Blaine, Quinn en Mercedes gaan. Zij zitten bij een boom buiten de school.]

    Finn
    'Je doet net alsof dat iets slechts is.' lach ik terwijl ik haar naar buiten rijd en ze overdreven "waaaah zon" roept. Ik begin te lachen en breng haar naar de taxi die net gearriveerd is. Het is een ruim taxibusje en rolstoel vriendelijk dus Rachel zou gewoon in haar rolstoel kunnen blijven zitten. Ik rijd haar naar binnen en zet haar rolstoel op de rem -gelukkig heb ik dat wel eens bij Artie gezien.- En ik ga naast haar zitten op de stoel en doe de gordel om. 'Op naar school.' zucht ik terwijl ik Rachels hand vastpakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Okee w8 xd ik kom eraan!]
    [Ik kan doen dat hij het niet mee gekregen heeft? xd dat hij heel vrolijk doet enzo?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bennet;

    Ik weet niet wát er gebeurd was maar ik heb er niets mee te maken.
    Ik loop de school uit en zie een paar mensen in het gras zitten die ook bij dat Gleeclub waren. Ik loop erheen.
    "Hé," Zeg ik en kijk ieder even met een glimlach aan. "mag ik erbij? Ja toch?" Ik wachtte niet op antwoord en ging bij het groepje zitten.
    "Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?" Vraag ik met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.