• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..

Inschrijvingen

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Kevin James Stephford || District 3
    Moeiteloos neem ik de rugtas en gooi hem over mijn schouder. "Tuurlijk," grijns ik. "Ik kan trouwens wel boompje klimmen hoor," zeg ik. "Jij dan?" ik klim op de volgende tak. Als ze hulp nodig heeft, dan sta ik klaar om haar te helpen.

Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Een andere jongen komt aangelopen. Hier en daar beginnen mensen elkaar te vertrouwen, mensen die ik niet ken, maar zij blijkbaar wel. Ik kijk om me heen of ik iets zie. Zou er iemand tussen zijn die niet echt te vertrouwen is? Wie is Lisa eigenlijk?

Tijd voor koffie.

Freya Aprilynne, district 11

'Ik wel, kan je me bijhouden? Het zou moeten lukken, want als ik nu niet extra oplet, lig ik beneden...'
    Demonstratief sprong ik over naar een andere boom, het was redelijk ver, maar ik kon meer als ik geen gif in mijn hoofd had...

Frederick Smith, district 12

Ik zie dat Alex zich ongemakkelijk voelt en ga dichter tegen haar aan staan.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

Noëmi glimlacht even vriendelijk naar me en ik glimlach even kleintjes terug. De vraag die nu in mijn hoofd rondspookt kan ik niet zelf beantwoorden en ik begrijp hem dan ook helemaal niet. Hoe zou zij nu kunnen glimlachen? Ik glimlach enkel als ik iets gevangen heb. Nee, ik kan me niet blij voelen op dit moment. Alleen maar wantrouwend. Wie zegt dat ik hun kan vertrouwen? Jonah en Freya mogen ze dan wel vertrouwen, maar ik niet. Nog niet. Misschien komt het nog, misschien niet.
    Noëmi is, voor hoe ik haar ken, best aardig, maar of ze te vertrouwen is dat weet ik niet.
    Alex ken ik niet echt goed, dus zal ik haar voorlopig maar gewoon Alexandria noemen. Ik denk dat ze dat wel wat fijner vind aangezien ze, naar mijn weten, wat ongemakkelijk voelt.
    Fred komt wel vriendelijk over, maar netzoals bij de anderen weet ik niet of ik hem kan vertrouwen.
    Fred heeft waarschijnlijk ook gemerkt dat Alexandria zich wat ongemakkelijk voelt, want hij gaat dichter tegen haar aan staan wat me niet is ontgaan.
    "Jonah, we moeten echt gaan zoeken. Straks is het te laat.." Het laatste zeg ik wat zachter, maar nog steeds is mijn doel om Lisa te zoeken.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Fred komt wat dichter bij me staan, en op de een of andere manier vind ik dat fijn. Ik voel me raar. Menselijk contact heb ik nooit fijn gevonden, fysiek of mentaal, en toch, hier, ik heb hier meer contact gehad dan mijn hele leven op straat en ik vond het bijna geen enkele keer vervelend... Behalve als mensen je neer proberen te schieten dan natuurlijk. "Als jullie ze vertrouwen, vertrouw ik ze ook," fluister ik zachtjes naar Fred. "Jonah, we moeten echt gaan zoeken, straks is het te laat," roept de jongen. Ik kijk naar Fred.

Tijd voor koffie.

Even kijk ik licht verbaasd naar de springer, maar dan barst ik in lachen uit. "Nee dat probeer ik nog maar even niet, dat beheers ik nog niet," zeg ik. Snel klim ik een tak hoger, en ga erop zitten. "Oké, nu serious. Zoeken," begin ik.

Tijd voor koffie.

Noëmi Crowe || District 12

Ik stemde ermee in. 'Ja, laten we gaan. Waar hebben jullie Lisa voor het laatste gezien en gehoord?'

'Ik zou zeggen: vertrouw niemand, maar dat is ook nier helemaal waar... Vertrouw mij en No maar, dan komt alles goed,' fluisterde ik zacht.

'Bang?' plaagde ik Kevin. Ik klom tot op gelijke hoogte, maar blijf hangen. Ik trok de trui uit zodat ik allen nog het mottige strapless topje droeg, het was slim van de stylist geweest. 'Mag deze in je rugzak?' vroeg ik schattig aan Kevin. 'We moeten denken als de persoon die haar heeft. We hebben nog geen schot gehoord, dus hij hoort haar uit, hij kent ons, hij is slim. Waar kan hij haar veilig bijhouden zolang hij haar nodig heeft?' vroeg ik zacht aan Kevin. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' De vraag floepte er per ongeluk uit, ik was nieuwsgierig...

Jonathan Walker || District 11
    'Oke, laten we gaan dan.'zeg ik omdat ik me helemaal niet met de tijd bezig had gehouden.

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

"Oke, laten we gaan dan," zegt de jongen, blijkbaar Jonah, en ik doe een stap naar voren. Fred en Noemi vertrouw ik inderdaad, dus dat gaat nog wel, maar ik hem nog nooi een vreemde vertrouwt. "Kunnn we ons niet beter opsplitsen?" zeg ik.

"17," antwoord ik. "En nee, ik ben niet bang, maar ik heb het nooit echt geprobeerd, maargoed, hoe oud ben jij dan?" zeg ik, terwijl ik de trui in de rugzak prop.

Tijd voor koffie.

-> Mijn Topic's.

[Waar zijn de mensen die Lisa gaan zoeken nu?]

Thirlwall schreef:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6

Ik slik even en vind mijn stem dan terug. 'Als ik zo'n watje ben, waarom heb je mij dan meegenomen?' het komt er stoerder uit dan ik me voel. Ik kijk hem afwachtend af, bang voor geweld en zijn antwoord, om eerlijk te zijn.

Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Als ik zo'n watje ben, waarom heb je mij dan meegenomen?" Ze klinkt behoorlijk stoer.
    "Omdat ik informatie moest hebben en jij de zwakste schakel bent. De gene die ik gemakkelijk kon gijzelen,"
    Zeg ik tegen haar.

Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ´het meisje uit 8 is ook niet heel sterk, hoor,´ zeg ik. Nu snap ik nopg steeds niet waarom ik mee ben genomen. ´Waar heb je de informatie voor nodig? bijna iedereen weet het al,´ vervolg ik. Ik snap hem niet, hij had ook gewoon binnen kunnen komen lopen om te vragen wat er aan de hand is.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

'15. En ik vermoed de meest beschutte plek, je bent niet zo'n crimineel meesterbrein hè? Laten wie die rotsen in de verte maar proberen!' zuchtte ik.

'In welke groepen?' De coördinatie zou een beetje mislopen als we gewoon zochten, dan konden we doorzoeken terwijl zij haar al hadden...

Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Het meisje uit 8 is ook niet heel sterk, hoor," Zegt ze.
    "Jij liep rond, zij zal wel bij de rest zijn," Kaats ik terug.
    "Waar heb je de informatie voor nodig? Bijna iedereen weet het al,"
    "Ik wist het enigszins, maar niet volledig. En ik walg van iedereen die voor de opstand is, dus ik vertik het om nog langer met ze te praten,"
    "En ik heb je niet gegijzeld enkel om informatie. Ik kan de rest ook chanteren," Voeg ik er met een grijns aan toe.