• Een vriendin heeft echt al meer dan drie maanden hele erge buikpijn. Van die steken enzo. Ze eet heel ongezond. Ze ontbijt niet en eet geen bruin brood. Dus ik had al een tijd terug een keer gezegd, dat het misschien zou kunnen helpen als ze dat wel zou doen. Ze zei echter dat ze dat niet wilde.
    Nu heeft ze al twee bloedonderzoeken, een flink aantal bezoekjes bij de dokter en een echo gehad. Er is niks uitgekomen en haar dokter heeft haar maar naar de kinderarts gestuurd, aangezien hij het niet meer wist. Mogen jullie raden wat de kinderarts heeft gezegd -_-

    Hebben jullie ook zo vaak dat wanneer je raad geeft niemand luistert en dat ze er dan later achterkomen dat ze maar beter gelijk je raad hadden kunnen opvolgen?

    (Ik moest dit echt even kwijt)


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, volgens mij wel een keer. Dan voel je je slim (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lekker slim van haar -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tja, je bent geen dokter. Ik luister ook niet zo snel naar andere, zeker niet als het op mijn gezondheid aankomt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een vriendin van me klaagt altijd over de pukkels die ze op haar rug heeft. Ik haar steeds vertellen dat ze niet zo hard moet scrubben (ze haalt haar halve rug open met dat spul), maar nee hoor, dat heeft er heus niets mee te maken. Naar de dokter geweest, dokter zegt precies hetzelfde als ik :'D.


    i put the fun in funeral

    Zuuucht. Ach, uiteindelijk is ze er toch achter gekomen. Lekker koppig (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn vrienden luisteren over het algemeen naar me en volgen mijn advies dan ook meestal op. Mijn ouders daarentegen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    BAM IN YA FACE.
    Dat zou ik zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yoda schreef:
    Mijn vrienden luisteren over het algemeen naar me en volgen mijn advies dan ook meestal op. Mijn ouders daarentegen..


    Loooooooooool. Ik draag anders nog steeds geen korte broeken! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    MyFairyKing schreef:
    Tja, je bent geen dokter. Ik luister ook niet zo snel naar andere, zeker niet als het op mijn gezondheid aankomt.


    comfort in c h a o s

    Tigger schreef:
    (...)

    Loooooooooool. Ik draag anders nog steeds geen korte broeken! :Y)


    Dat is van een geheel ander niveau (cat) Schoenen, daarentegen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yep, al een aantal keer gehad. :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat is van een geheel ander niveau (cat) Schoenen, daarentegen..


    STFU! Ik vond ze al mooi voordat je het zei! :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Told you so.
    Dat is mijn motto meestal. Vooral tegen mijn zusje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flemish schreef:
    BAM IN YA FACE.
    Dat zou ik zeggen.


    Dat wilde ik stiekem ook heel graag zeggen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    eet geen bruin brood

    Haha het ligt niet alleen aan dat bruin brood hoor :'D. Daarbij, als je telkens wit brood zou eten, zou je nog niet ongezond zijn, zolang je voor de rest maar gezond eet.

    Maar eigen schuld. Dat die dokter dat niet wist vind ik straf hoor. Die had gewoon een bloedproef moeten laten doen naar vitamine en mineralengehalte in het lichaam, was het snel duidelijk wat ze had.


    If you had never come out of the blue, I would've stay