• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Targaryen schreef:
    (...)
    (Ik kan kei slecht tegen al dat soort vervelende verhalen, ik moet altijd echt kei snel huilen enzo. maar niet omdat ik een watje ben -denk ik-, maar omdat ik me gewoon goed kan inleven.)


    [Goed kunnen inleven is een goede karaktereigenschap! En het is indd handig om je nieuwe naam door te geven :P

    Ik wacht tot xFreedom reageert op mijn post ^^]

    [Wie is nu waar en is er nog een reactie geweest op Steef?]

    Blanche schreef:
    [Wie is nu waar en is er nog een reactie geweest op Steef?]


    [Luca, Freya, Kevin en ik (Noëmi) zijn met zn allen opzoek naar Lisa.
    Fred, Mellisande/Alexandria en Jonathan zijn ook op zoek naar haar, maar ergens anders.

    {Trouwens, er mag vanalles gebeuren met Alexandria, maar ze mag niet dood ;P}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Jonah begint ineens te huilen, en ik kijk geschrokken naar hem. Ik verman mezelf echter al snel, en sla nietwetend wat te doen een arm om hem heen. We kunnen allemaal wel wat steun gebruiken. Bezorgd kijk ik naar Fred die voor ons stevig doorstapt.


    Tijd voor koffie.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Luca, Freya, Kevin en ik (Noëmi) zijn met zn allen opzoek naar Lisa.
    Fred, Mellisande/Alexandria en Jonathan zijn ook op zoek naar haar, maar ergens anders.


    [Okay, danku voor de informatie.]

    {Ik heb net trouwens de topic doorgelezen, en ik wens jullie beiden veel sterkte!}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Ik heb net trouwens de topic doorgelezen, en ik wens jullie beiden veel sterkte!}


    [Dankje! =]]

    [Konden Freya, Jessica, Kevin en Noëmi Steef en Lisa vinden?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Konden Freya, Jessica, Kevin en Noëmi Steef en Lisa vinden?]


    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik denk dat dat het beste is," Zucht Freya, waarna ze een paar takken hoger gaat staan dan ons en even in de verte kijkt.
    Met een katachtige sprong stond ze na een paar kleine secondes weer met beide benen op de grond.
    "Deze kant op!" Zegt Freya, nadat ze op de grond is geland.
    "Laten we er dan maar vandoor gaan" Glimlacht Noëmi.
    Ik knik even en kijk met een schuin oog naar Kevin. Ik hou die gast in de gaten je weet maar nooit wat hij kan doen. Om eerlijk te zijn kan je niemand hier vertrouwen, behalve je district genoot. Of misschien die ook niet, maar ik wel. Ik kan Lisa wel vertrouwen.
    Ik vind Freya leuk ja, maar of het echt iets 'serieus' is of de behoefte en of verlangen naar iemand die van je houd is, ik weet het niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessiiicaa schreef:
    (...)



    [Is Lisa online?]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Is Lisa online?]


    [Ja,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [wat was je laatste reactie ook alweer? ik ben lui]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ehm.. ik twijfel, mensen. Ik moet nog zo'n 20 sommen van wiskunde maken anders ben ik de lul morgen..]

    Blanche schreef:
    [Ehm.. ik twijfel, mensen. Ik moet nog zo'n 20 sommen van wiskunde maken anders ben ik de lul morgen..]


    [Haha, ik nog maar drie x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'