• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    Sharone Black

    Ik stopte op de AC lijn en steeg snel af. Ik was helemaal kapot, en zo te zien Nashville ook. 'Goed gedaan jongen.' zei ik en ik gaf hem een stevig klopje op zijn hals. Ik leed hem naar zijn stal en haalde het hoofdstel af, om vervolgens twee appels in zijn etensbak te leggen. Ik liep naar de slaapgang. Het was doodstil en op mijn tenen liep ik naar kamer 12. Met een luid gekraak ging de deur open en ik hoopte dat ik Emily of Liv niet zou wakker maken. Ik ging naar binnen en opende gelijk de deuren die uitkwamen op het mooie western landschap. Ik deed mijn pyjama aan en plofte neer op bed. Gelijk viel ik in een diepe slaap.


    how dare you speak of grace

    Alex
    Na twee heerlijk broodjes Scrambled eggs te eten. Ik wou eigenlijk gaan slapen maar daar had ik geen zin in. Ik liep niets vermoedend naar de stallen. Apollo hinikt bij het zien van mij. 'Apollo, zin in een avond ritje?' fluisterde ik terwijl ik het halstertouw vast klikt aan zijn halster. Ik stijg op en vergat mijn cap, Apollo rijd heel stilletjes naar buiten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Valérie
    Toen ik een hoofdstuk in mijn boek gelezen had was mijn concentratie weg. Ik had geen zin meer om te lezen of om op mijn kamer te zitten. Ik keek op de klok en vroeg me af of Pirate al zou slapen. Vast niet, het is een echte nachtbraker. Zachtjes sloop ik in mijn pyjama naar de deur die ik heel voorzichtig open deed, zodat niemand wakker werd. Toen liep ik heel stil naar de stallen. Bij Pirate's stal hield ik halt.
    'Pipi? Slaap je al?' Het dier draaide zich direct naar me op. Nee dus, hij sliep niet. Voorzichtig, opdat ik geen geluid zou maken, opende ik zijn stal en ging ik bij hem in het stro zitten. De harde stengels prikten in mijn benen. Pirate's hoofdje ging omlaag en hij snuffelde aan me. Toen liet ook hij zich zakken en kwam hij naast me liggen. Langzaam streelde ik zijn zachte manen, genietend van dit magische moment.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Alex
    Apollo was in volle rengalop aan het rennen, ik moeat voor over bukken om geen tak tegen mijn hoofd te krijgen en ik moest Apollo's manen vast pakken om er niet af te vallen. Na een tijd rennen kwamen we weer bij de poort. Rustig stapte Apollo weer naar de stal.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ik kom net van familieweekend, waar kan Emerence inspringen?]


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    [ik kom net van familieweekend, waar kan Emerence inspringen?]


    [Uhm, ik denk s' ochtends, dat gaat wel bijna komen..]


    how dare you speak of grace

    [ok, ik laat har wel later als de rest aankomen]


    Remember to be ridiculous.

    Valérie
    Langzaam vielen mijn ogen dicht, ik was zo moe. Het duurde niet lang of ik viel in slaap, met mijn hand nog in Pirate's manen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Alex
    Apollo was netjes zijn stal ingelopen, moe glij ik van hem en maakt ik zijn halster touw los. Ik loop naar het huis naar mijn kamer waar ik in mijn bed plof en gelijk in slaap val


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    {Slaapt iedereen nu??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {Slaapt iedereen nu??}


    {I think so, iemand beginnen met de volgende ochtend?}


    how dare you speak of grace

    {DE VOLGENDE OCHTEND}


    how dare you speak of grace

    [ok, ik laat Emerence komen]


    Remember to be ridiculous.

    Emerence Mulholland
    De zon is pas amper op als ik de auto laat stilhouden. Ik loop zo snel mogelijk naar de trailer en haal Duchessa eruit. Ik kik even over het terrein en herken een gebouw als de stallen. Ik loop er sne met haar naartoe en zet haar in de eerste box.


    Remember to be ridiculous.

    Vrolijk liep ik naar de ontbijd tafel. Ik had toch wel weer honger. Ik ging zitten en bekeek mijn lijstje even. Er stond niet veel speciaals op dit keer. Ik ging zo wel weg, waarschijnlijk als ik mijn broodje op had. Ik pakte het 1 en ander en begon te ontbijten. Ik moest niet gaan vergeten dat Blaze naar de dierenarts moest vandaag.


    We've lived in the shadows for far too long.