• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    Liv:

    Ik liep naar de eetkamer. Er was nog niemand. Ach ja. "Mensen het eten is klaar." Schreeuwde ik en ging zitten. Ik had nog best wel honger.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Valérie
    'Mensen het eten is klaar!' hoor ik. Ik haal heel even diep adem en ga dan naar kamer 11. Daar klop ik aan en ik wacht op antwoord.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 20:50 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik schik op uit mijn gedahten en ga snel staan en voordat ik de deur open doe veeg ik snel de tranen van mijn gezicht. Ik doe de deur open en zie Valérie staan "Ja"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Valérie
    Emily doet de deur open, haar gezicht ziet een beetje rood. Ik zeg er maar niets over.
    'Ja,' zegt ze.
    'Het eten is klaar, kom je?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 20:58 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik schuif aan aan tafel, iedereen zit er dood bij, sommigen hebben zelfs gehuild 'Watte fack is here going on?' vraag ik. Oké dat was niet zo heel subtiel


    ©1998

    'Het eten is klaar, kom je?' zegt ze, ik geef haar een slap lachje "Ja ik loop wel meteen met je mee" zeg ik, We lopen samen naar beneden en gaan zitten. Ik ga naast Liv zitten "Heey" zeg ik terwijl ik hem aan kijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jake

    Na een klein ritje om Stardusy haar benen te strekken voor het in de trailer ziteen liep ik met haar dr stal.
    Toeb ik alles opgeruimd had liet ik mezrlf ik het stro vallen en ram ik tegrn de zijland van de box als ik denk aan die rijke stinkerts van een ouders dat ik heb.
    Ik ken niemand egoitischer, als ik zie dat Stardust geschrokken is sta il op en aai ik haar schoft.
    Wanneer ik wrg wil gaan hoor ik lucht gesnik, van de box naast de mijne.
    Zachtjes duw ik de deur open en zie Alex zitten.
    "alex?" zeg ik voorzichtig, en loop baar hem toe.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Liv:

    "Hey, leuke eerste dag gehad?" Vraag ik. Ik zit wel nog mijn boek te lezen. Ik kreeg dit nooit optijd uit. Ik kijk haar even aan. "Is er iets mis?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    vanuit het huis hoorde ik iemand schreeuwen, wat was hard genoeg om gehoord te worden maar ik reageer er niet op. 'Alex?' hoor ik zacht, ik kijk op en zie Jake staan. Apollo staat op en schud het stro van hem af, 'Nee?' antwoorde ik Jake net zo zacht en stopte mijn hoofd weer terug tussen mijn knieen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    "Hey, leuke eerste dag gehad?" vraagt hij, voordat ik antwoord kan geven vraagt hij wat anders "Is er iets mis?" ik kijk hem aan en glimlach "Nee hoor" zeg ik maar ik wil het niet echt uitleggen. "Wat ben je aan het lezen" vraag ik uiteindelijk


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Valérie
    Samen liepen we naar beneden. Daar aangekomen ging Emily naast Liv zitten, ze begonnen gelijk met elkaar te praten. Ik besloot naast het andere nieuwe meisje, Jade, te gaan zitten.
    'Hallo, ik ben Valérie,' stelde ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:12 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jake

    Ik negeer de roep voor eten en richt me op Apollo, ik laat hem aan mijn hand ruiken en streel zijn neus.
    Wanneer ik toestemming krijg ga ik naast Alex zitten, " ook problemen met ouders?" vraag ik, gokkend.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    {Ik moet even "gezellig" beneden komen zitten dus ik antwoord niet ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *Haha klinkt alsof je er veel zin in hebt haha c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    'ook problemen met ouders?' vraagt hij nadat hij naast me was komen zitten. 'nou eigenlijk niet, want die zijn dood' zij ik grof. Ik veeg de tranen weg. 'sorry' zeg ik nadat ik bedacht dat hij nieuw is en dat bes wel boos klonk.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira