• Lets get it startedd :)

Regels:

x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

Dagroutine:

- Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

HIER IS DE NIEUWE TOPIC

[ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]

how dare you speak of grace

[Whaha faal, achja jullie wilde weten wie het was xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Liv:

"Een beetje haast mag er wel gemaakt worden." Lach ik. Ik kijk even achterom. Jee, waar zat die nou weer over te twijfelen. Abrubt stopte Blaze, blijkbaar had hij honger. "Ja dat kan ook." Mompelde ik.

We've lived in the shadows for far too long.

Ik zie Liv iets verderop opeens stoppen en hij keek me iet wat boos aan ik reed snel door en zag dat Blaze aan het eten was ik lachte "Paard problemen" zei ik nog steeds lachend.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Zo, iedereen spamt even de topic vol? xd *maakt vast nieuwe* IDD @AlienPrinces die dude is echt knap? *denkt gelijk aan relatie met dudeje in RPG xd* YEHH]

how dare you speak of grace

{Sorry voor het spammen, ik heb neiging tot spammen als ik huiswerk moet maken ^^}

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Liv:

"Hij heeft net gegeten." Breng ik verbaasd uit. "Wat voor tovernaarij is dit!?" Zeg ik met een rare gezichts uitdrukking. Ik keek even naar Blaze. Hij deed dit express, dat was het gewoon.

[Ghehe, no hij blijft nog even single :P]

David;

Ik spring van Merlins rug en loop weg om het zadel te halen.
    Als ik terug kom leg ik alles op zijn rug en bind het vast.
    Ik kijk of hij goed vast zit en doe dan het bit in zijn mond. Als dat gedaan is neem ik hem mee naar buiten.
    "Wij gaan een wandeling maken, vriend." Zeg ik en trek mezelf aan het zadel op en ga erin zitten.
    Ik klak even met mijn tong en spoor hem aan met mijn hielen, meteen zet Merlin een lichte draf in.

Ich liebe dich 27.12.23

Emily
    Ik begin wat harder te lachen als ik Liv's gezicht zie, ik weet neit zo goed wat ik moet zeggen dus loop ik hem stapvoets voorbij en lach nog steeds een klein beetje.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

David;

Ik zie in de verte twee mensen op paard, eentje loopt weg en de ander staat stil.
    Volgens mij zijn het Liv en Emily.
    "Yo ladies!" Roep ik, ik lach even, natuurlijk is Liv geen meid, maar ik vind het lol.
    "Sorry Liv, moest even!" Roep ik en zet even een galop in om er sneller te komen. "Awhn, wil je paard weer niet meewerken?" Lach ik en kijk Liv even aan. "Het is wel een vretzak hé." Grinnik ik. Ik bedoel er niets mee, ik pest niet graag, plagen is leuk, pesten gaat te ver.

Ich liebe dich 27.12.23

[Allo? ...xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Liv:

Ik lach even nep. "Nou zeg, hij is wel 24/7 in de weer hoor. Hij kan het tenminste hebben." Zeg ik en grijns. "Jouw paardje daar in tegen." Glimlach ik erachter aan. Ik vond het niet leuk als mensen opmerkingen maakte, behalve sarcamse hield ik niet van dat soort dingen, "We gaan net naar de stad." Zeg ik nep-teleurgesteld. "Dus ik zie je straks, als ik eer les moet geven." Ik spoor Blazed aan en eindelijk wert hij mee.

David;

Ik doe mijn hoofd even schuin van de opmerking en schud even lachend mijn hoofd.
    "Mag ik niet mee?" Vraag ik dan en spoor Merlin aan en ga naast Liv rijden.
    "Ik mag toch wel mee?" Vraag ik dan en kijk dan richting Emily.

Ich liebe dich 27.12.23

"Ik mag toch wel mee?" zegt de jongen terwijl hij me aankijkt, ik kijk snel weg aangezien ik het jammer vond dat ik niet meer alleen was met Liv. Dus spoor ik Mason wat meer aan en ga wat meer vooraan rijden, ik kijk snel op mijn telefoon en stop hem snel weg als ik niks is ik kijk nog even snel naar mijn Kleren die ik aan had en geef Mason een klopje op zijn hals.

[ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:44 ]

Liv:

"We zullen heus niks over je kleren zeggen hoor." Lag ik naar Emliy. "Kennen jullie elkaar einenlijk al?" Vroeg ik om een gesprek aan te knopen. Ik was niet zo goed met gesprekken, ach ja.

Ik lach snel terug naar Liv en schud mijn hoofd "Niet dat ik weet" ik kijk blosend naar de grond en wacht tot er weer iets aan me gevraagt word.