• Iemand die weet waar je dit uurwerk kunt kopen of bestellen? D:
    Ik heb al overal gezocht, maar vind het dus niet. Dus ik denk dat het model al uit de collectie is ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wow, wie wil nou een horloge met twee keer de naam van iemand anders erop? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Here are several that look like it?
    Je moet wel even opzij scrollen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Here are several that look like it?
    Je moet wel even opzij scrollen.


    *valt flauw van de prijzen*

    OT: Nope, i'm sorry. Ik weet niet waar je ze vandaan kunt halen...

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm, en op hun site zelf?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    wow, wie wil nou een horloge met twee keer de naam van iemand anders erop? D:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Holy fuck, that's so pretty.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Myrddin schreef:
    (...)

    *valt flauw van de prijzen*

    OT: Nope, i'm sorry. Ik weet niet waar je ze vandaan kunt halen...


    Leuk toch? Voor 200 euro ben je een wandelend reclamebord! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    wow, wie wil nou een horloge met twee keer de naam van iemand anders erop? D:


    Drie keer, op de rand staat het nog een keer :Y)
    En ik heb geen idee, sorry.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hoppus schreef:
    (...)

    Drie keer, op de rand staat het nog een keer :Y)
    En ik heb geen idee, sorry.


    2 keer zijn hele naam. Een keer helemaal en twee keer de helft (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    2 keer zijn hele naam. Een keer helemaal en twee keer de helft (cat)


    Shhhhh. Iedereen weet dat Marc Jacobs overal zijn naam minimaal 12 keer opzet :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hoppus schreef:
    (...)

    Shhhhh. Iedereen weet dat Marc Jacobs overal zijn naam minimaal 12 keer opzet :Y)


    Bjorn borg is erger. Die zet ijn handtekening op konten. Vooral mannenkonten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pff, ik zal het even vragen aan mijn mams, want waar ik mijn Guess horloge had gekocht hadden ze 'm volgens mij ook..

    EDIT: Waarschijnlijk was dat ergens in Rotterdam of zo, dus ze weet het niet meer :'D. Veel succes met je zoektocht!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:49 ]


    The odds are néver in our favor.

    Meade schreef:
    Holy fuck, that's so pretty.


    Toch iemand die mijn mening deelt _O_


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cadentium schreef:
    Pff, ik zal het even vragen aan mijn mams, want waar ik mijn Guess horloge had gekocht hadden ze 'm volgens mij ook..

    EDIT: Waarschijnlijk was dat ergens in Rotterdam of zo, dus ze weet het niet meer :'D. Veel succes met je zoektocht!


    Haha, Rotterdam is een beetje ver. Ik vrees dat ik hem in België niet snel ga vinden eigenlijk..
    Bedankt!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right