• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    "Kamer 11" antwoord ik haar en klop wat zand van mijn knieen af, ik haal een hand door mijn natte haar en veeg met mijn duim de traan weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Valérie
    'Oké dan kom ik je ophalen als we gaan eten, tot zo,' zeg ik tegen haar. Dan ruim ik de EHBO doos op en maak aanstalten om weg te gaan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    "Bedankt" zeg ik haar en loop de trap op naar mijn kamer en doe de kamer opslot, ik ga zitten op mijn bed en pak de foto van mijn moeder en kijk naar haar lachende gezicht en binnen de korste keren voel ik de tranen over mijn gezicht glijden


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Valérie
    Als ik buiten kom zie ik dat Pirate nog heel braaf aan de paardenpaal staat te wachten. Ik maak hem los en loop naar het bosje toe. Daar aangekomen ga ik op de grond zitten terwijl Pirate naast me de paar grassprietjes die er nog staan opeet.
    'Goed dat je hebt gewacht, Pipi, sorry dat je überhaupt moest wachten, maar ik moest Emily even helpen. Ze heeft een flinke smak gemaakt, gelukkig viel het uiteindelijk wel mee.' Zachtjes streel ik over zijn neus, 'Ik denk dat ze ergens mee zit, ze zag er zo bedrukt uit, alsof ze moeite moest doen niet te gaan huilen.' Ik zucht medelijdend. Zo bleef ik nog ongeveer vijf minuten stil zitten kijken naar mijn prachtige paardje. Uiteindelijk vind ik dat hij wel genoeg gegraast heeft en sta ik weer op. Ik rek me met een pijnlijk gezicht uit en trek Pirate voorzichtig weg van het gras. Hij stribbelt een beetje tegen, maar uiteindelijk krijg ik hem weg en lopen we samen terug naar zijn stal. Daar doe ik zijn halster af en sluit ik, nadat ik hem een kus op zijn neus heb gegeven, de deur af.

    {@xFlyy heb je nog een samenvatting nodig??}

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 19:10 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Was de heledag weg naar meer ;D, ga straks wel stukje maken ben nu met vriendin.x}


    how dare you speak of grace

    Liv:

    Moe zit ik te lezen. Ik moest dit boek morgen uit hebben voor mijn studie.
    "Saai, stom, begrijp ik niet." Mompelde ik voor mezelf. Mijn gedachtes dwaalde
    af en ik las allang niet meer bezig met dat boek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ruw veegde ik de tranen van mijn gezicht en liet me met een luide klap vallen tegen mijn deur op de grond. Mijn lange haar hulde rond mijn gezicht en ik legde mijn gezicht tegen mijn knieen


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex
    Na Apollo te hebben uitgestapt en zijn tuig schoongemaakt had ik hem in zijn stal gezet. Ik maakt een hoopje in de stro en ging erin zitten. Apollo ging naast me liggen, ik keek naar zijn ogen en dacht aan mijn ouders. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen erom heen. Ik begon te zacht snikken en ik verberg mijn hoofd op mijn knieen. Gelukkig zat Apollo voor me en trooste me


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Valérie
    Ik huppelde naar mijn kamer en liet me daar op mijn bed vallen. Vrolijk neuriënd pakte ik mijn Ipod onder mijn kussen vandaan en begon ik wat muziek te luisteren. Ondertussen startte ik mijn laptop op om te zien of ik nog mailtjes had. Zacht zoemend kwam het apparaat tot leven en snel startte ik internet op. Er waren geen mailtjes, helemaal niets, natuurlijk niet. Mijn zonnige stemming werd verdreven door een donkere wolk die ontstaan was zodra ik aan mijn ouders dacht. Stelletje irritante mensen. Woedend trok ik mijn Ipod uit mijn oren en smeet ik hem door mijn kamer. Klote ouders.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 20:35 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *Ok kan iemand me uitleggen hoe ik zo'n link doe maar dan met bijvoorbeeld kleren en dat je daar op klikt en dan krijg je een site..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {[url=link]woord[/url] duidelijk??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    (Humor, iedereen verdriet of haat aan ouders xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    *Ja bedankt c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Misschien moeten we maar gaan eten met zijn alle..?? iedereen is sad haha*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {lol iedereen boos/ verdrietig aan tafel, maar miss is het wel een goed idee om te gaan eten ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page