• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    [Mag iedereen die een personage heeft aangemaakt, meedoen?]


    That is a perfect copy of reality.

    (waar moeten we beginnen? Waar zijn ze op dit moment?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    *Misschien kan iemand een soort van begin stukje plaatsen zodat de rest daarop kan ingaan ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Iedereen die nu al heeft aangemaakt doet mee, dat lijkt me logisch. Maar ok ik zal wel een beginstukje schrijven, maar iedereen kan op een andere plek zijn dat moeten ze zelf weten (; x}


    how dare you speak of grace

    Sharone Black

    Het was een prachtig zonnige dag en ik was samen met Nashville een bosrit aan het maken. De zon brandde op mijn schouders en rug. Ik zuchtte opgelucht toen ik verderop een weggetje zag, overdekt met volgroeide boomtakken, voor wat schaduw. Ik sprong aan in galop en toen ik bij de schaduw was en een klein briesje opzette, was het heerlijk koel. 'Ah, we zijn er al weer.' zei ik tegen Nashville terwijl ik in draf ging. Ik zette over naar stap wanneer ik de poort van Gaultiers Horse School binnenreed. Ik bond Nashville vast aan de paardenpaal en gaf hem stro en water. Toen ik net klaar was met afzadelen hoorde ik iemand me roepen. 'Tante Sharone!' Ik keek om en zag Nena, het zusje van Alicia over het hek heen klimmen. Nena noemde mij altijd tante, omdat ze mij naast Alicia het langst kende, omdat Alicia en ik goede vrienden waren. 'Nena, kom je voor Alicia?' 'Ja, maar mag ik een rondje op Nashville rijden?' Ik gaf een klein klopje op Nashville's achterkant die stond te drinken. 'Nou, hij heeft net heel intensief gereden dus misschien over een uurtje. Maar je kunt aan Alicia vragen of je een stukje op Colorado mag.'


    how dare you speak of grace

    *Is het ook goed als je bijvoorbeeld net aankomt op Gaultiers Horse School en dus net nieuw bent ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alicia Tying

    Ik liep de gang van de stallen uit en bij elke stal die ik langsliep zei ik 'Hallo, oh jaa, jij bent lief he?' tegen het paard of de pony die erin stond. Toen zag ik Sharone buiten staan praten met, Nena. Ik rende naar hen toe. 'Nena!' Ik liep met gespreide armen op haar af en ze draaide zich net op tijd om om zich voor te bereiden op dat ik haar ging optillen. Ik draaide haar rond. 'Wat ben je groot geworden!' zei ik blij. 'Alicia! Ik heb je zo gemist!' Sharone stond glimlachend te kijken. Ik zette Nena weer naar en ging door mijn knieën om op haar hoogte te komen. 'Zullen we een stukje gaan rijden met Colorado?' 'Jaa!!' riep ze blij en ze pakte mijn hand gelijk al om me mee te trekken naar Colorado. Dat ze nog wist waar hij stond. 'Zullen we eerst een cap gaan pakken?' vroeg ik. 'Oke.' We liepen naar de stal, daar lag mijn cap nog toevallig. Ik zette hem bij haar op en stelde hem af. 'Zo dat past nog net.' zei ik terwijl ik een klopje op haar hoofd gaf. Ik zadelde Colorado op die er wel zin in had, met dit prachtige weer. We liepen naar buiten. 'Oke..' Ik tilde haar op en zetten haar helemaal voor op het zadel. 'Oef, wat ben je zwaar geworden.' Ik steeg zelf ook op en ging achter haar zitten op het midden van het zadel. 'Moet jij geen cap hebben?' vroeg ze. 'Nee, dat hoef ik niet altijd. Niet als ik maar een klein stukje rijd.' 'Wanneer mag ik dan zonder cap?' 'Misschien al heel snel, als je beter kunt rijden. Pak de teugels nu maar vast.' Ze pakte de teugels vast met wijs -middel en -ringvinger met haar vuisten rechtop. 'Zo dat kan je al goed.' zei ik en ik gaf een klein beetje been waardoor Colorado rustig begon te stappen. Gelukkig gedroeg Colorado zich een beetje, nu ik niet de teugels in handen had. 'Zo, stuur maar naar de kleine buitenbak.' Ze spreidde haar rechterhand helemaal uit en rustig ging Colorado de buitenbak in.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 12:33 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    MoccaSins schreef:
    *Is het ook goed als je bijvoorbeeld net aankomt op Gaultiers Horse School en dus net nieuw bent ??*



    {Tuurlijk ;D}


    how dare you speak of grace

    Emily
    Ik zuchte zachtjes toen mijn vader net mijn laatste koffer in de auto zette, ik keek hem aan en gaf hem een nep lachje. Ik liep langs hem en opende het deurtje van de trailer en stapte voorzichtig in en aaide Mason over zijn nek. "We kunnen dit Mason" zei ik nog snel en gaf hem nog een laaste klopje voordat ik het deurtje dicht deed en pap de auto starten. Ik ging snel voorin zitten aangezien Masons spullen de hele achterbank in beslag namen.

    Na een paar tussenstoppen en heel veel uur later kwamen we eindelijk aan bij Gaultiers Horse School, ik keek naar buiten en zag een prachtige omgeving. Mijn vader reed door de poort naar binnen en stapte uit de auto, ik deed hetzelfde en samen met mijn vader deden we de klep open zodat Mason eruit kon. Ik had hem vast bij het halstertouw en leidde hem rustig naar buiten ik zag zijn oren omhoog gaan en hij begon te flemmen (?) "Gekkerd" zei ik tegen hem.
    We besloten om te wachten tot iemand ons kwam helpen aangezien ik geen idee had wat ik nu moest doen. Ik deed nog snel mijn blonde haar in een staart en begon een paar rondjes to lopen met Mason.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 1:29 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    Ik was druk bezig met het schoonmaken van Apollo.
    Hij kon altijd zo lekker overal in gaan rollen.
    Ik keek naar de zon, als ik klaar zou zijn, als dat zou lukken
    Zou ik gaan rijden, Apollo gaf me een duw omdat ik gestopt was met borstelen.
    Ik kijk hem lachend aan en geef hem een paardensnoepje.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sharone Black

    Ik zag een auto met een trailer erachter het terrein op komen rijden en een blond meisje stapte uit. Ze haalde haar zwart-bruine paard uit de trailer en begon wat rondjes te lopen. Ik deed al mijn poetsspullen snel even in een kartonnen doos en liep met de doos onder mijn arm naar het meisje toe. 'Hoi!' zei ik vrolijk. 'Mooi paard. Jij bent dat nieuwe meisje toch? Uhm... Emma?' 'Emily.' zei ze terwijl ze haar hand uit stak en ik schudde hem.


    how dare you speak of grace

    Emily
    Er kwam een meisje op me af lopen met donker haar ze begroete me ik lachte eventjes snel 'Mooi paard. Jij bent dat nieuwe meisje toch? Uhm... Emma?' vroeg ze "Emily" zei ik en ik stak haar mijn hand uit die ze schudde. "En jij bent..?" vroeg ik uiteindeijk "Shareone" zei ze lachend "Uhm bedankt zou je me kunnen helpen ik heb echt geen idee wat ik moet doen" zei ik blozend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Langzaam reed ik wat rondje met Blaze. Hij was vandaag wat drukker dan anders. Dat was hij altijd als we een nieuw iemand kregen. Ik zat aan de achterkant van het gebouw, dus zou het niet doorhebbebn als het nieuwe meisje er was. Ik kon best even gaan kijken. Ik gaf aan dat Blaze naar de voorkant moet. En ging in draf naar voren, zoveel haast had ik nou ook weer niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sharone Black

    'Uhm bedankt, zou je me kunnen helpen ik heb echt geen idee wat ik moet doen.' zei ze blozend. Ik glimlachte breed. 'Ik zal even kijken of er een lege stal is, bind je mooie paard maar even vast aan de paardenpaal naast Nashville.' Ik liep naar het kantoortje van Gaultiers Horse School. 'Oom, het nieuwe meisje Emily is er.' Mijn oom, gekleed in overhemd, bermuda broek en slippers stond op en liep met me mee naar buiten. Hij liep met zijn hand uitgestoken naar Emily die met Mason naast Nashville stond. 'Aangenaam, ik ben John.' zei hij terwijl hij haar hand schudde.


    how dare you speak of grace

    'Ik zal even kijken of er een lege stal is, bind je mooie paard maar even vast aan de paardenpaal naast Nashville.' zei ze tegen me en ze liep naar binnen, ik leidde Mason naar het andere paard die vast Nashville moest zijn. Ik gaf Mason snel nog een klopje op zijn hand voordat er een man op mij afliep met zijn hand uitgestoken "Aangenaam, Ik ben John" zei hij ik nam zijn hand aan "Heey ik ben Emily" zei ik verlegen. Hij lachte waarschijnlijk voelde hij dat ik me ongemakkelijk voelde mijn vader stond achter me met zijn hand op mijn schouder voordat hij zichzelf ook aan John voorstellede.
    Ik zuchte en keek naar Sharone "Zou je me misschien een tour kunnen geven" vroeg ik aan haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.