• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    [Mijn topics] [Gelieve NIET mijn personage te besturen, al mag het wel van de regels, houd ik niet van ;) Oké, ik neem aan dat ik denk ik wel mee mag doen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David;

    Ik heb geen idee hoe laat het is als ik mijn ogen open en recht op ga zitten in mijn bed.
    Ik ga het bed uit en kleed me om naar mijn rij kledij, alvast aan, hoef ik dat niet meer te doen. Ik ga toch naar Merlin dus...
    Ik open de deur en ga richting de stallen.
    "Hey Merlin." Fluister ik tegen de hengst. Ik aai over zijn hoofd en klop even in zijn hals.
    "Je moet geborsteld worden reus." Grinnik ik als ik naar het grote paard kijk.
    Ik loop weg en haal de poetskist. Merlin staat al vrolijk op mij te wachten.
    Ik lach even en open de Box en stap naar binnen. "Vriendje, we gaan jou eens even lekker laten glimmen." Glimlach ik en begin hem te poetsen.

    [zo beginnetje xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Where's everybody?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Ik ben net terug van school ^^ Maar ik wacht op Emerence/CandyBear c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Lol okee... xd faal. AlienQueen moet online komen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Iedereen moet online komen, veel gezelliger ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [O BTW dit is mijn karakter NVM mijn linkjes doen het nooit xd.
    hier staat hij bij]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *Ja idd ik moet ook wachten op Liv/MyMisery :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David;

    Luid, Somebody that I used to know, zingend poets ik Merlin.
    Hij blijft gelukkig kalm staan, alleen bij mij, altijd al. Vroeger is er ooit iets gebeurd waardoor hij mij alleen maar vertrouwd, hij heeft het niet zo op andere mensen. Alleen maar beter, dan kan hij ook niet mee genomen worden.
    Ik klop weer even in Merlins hals en klim zijn rug op.
    "Ja, je bent een mooi paard." Zeg ik knikkend. Ik buig naar voor en sla mijn armen om zijn hals daarna leg mijn hoofd er tegenaan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {@AlienPrinces, David is knap ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Danke :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *Ja wie is hij..?? of gewoon random van het internet?*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Neen dat is Cedric Bratzke. :} I like him]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {*googled de naam* OMG knappe jongens overload =D Dit is trouwens best veel OOC en sowieso off topic ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *haha hij is echt knap c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.