• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    Jake

    "mijn ouders hadden john gebeld om alles klaar te maken voor me, alled was geregeld had hij gezegd..."
    Ik aai Stardust even enbesluit haar zo te poetsen, als ik die lichte laag modder op haar benen zie.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex
    Apollo trekt met zijn hoofd en schraapt met zijn hoef over de grond
    Hij wilt naar die witte merrie toe, ik klop op zijn nek
    'en er dan met haar vandoor gaan he?'
    Ik hou Apollo stevig vast en loop naar de witte merrie en de jongen die er bij staat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    'Dan lopen we even naar hem toe om te zeggen dat je er bent en te vragen waar alles is, oké? Maar dan moet ik wel eerst eventjes Pirate wegzetten.' Zeg ik. Hierna stijg ik af en loop ik naar de paardenpaal waar ik zijn hoodfstel vervang voor een halster en zijn zadel afdoe.
    'Ik moet even een zweetdeken halen, zet jij Stardust ook maar even aan de paal.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emily
    Nadat ik de benen van Mason had afgespoeld en afgedroogt, leidde ik hem naar een wei en hing zijn halster over het hek zodat ik die niet zou vergeten als ik hem weer ging ophalen. Ik liep snel naar John "Heey ik wou je nog even bedanken dat ik hier mag komen, maar ik wou even vragen waar mijn spullen zijn" ik ging op het bureau zitten en keek hem aan, hij lachte "Geen probleem, je spullen zijn naar je kamer gebracht,, kamer 11 je hebt ook je eigen badkamer" zei hij "Bedankt John" "Oh en ga op zoek naar Sharone ze zal je alles uitleggen" zei hij nog snel ik knikte
    Ik liep snel naar de keuken en dronk snel eventjes een glasje water voordat ik naar mijn kamer liep. Ik opende de deur en begon te lachen het was best groot met een tweepersoons bed en met veel hout en aardtinten.
    Nadat ik de slaapkamer had bewonderd liep ik naar de deur die me leidde naar mijn eigen badkamer, 'wow' dacht ik tegen mezelf.
    Ik begon aan mijn 5 stampvolle tassen en koffers uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jake

    Ik knik en kijk naar de blonde jongen en zijn hengst die mijn kant op lopen, ik aai Stardust even, die weer ern beetje begont te briezen.
    Dan zet ik haar aan de paal en haal wat klonten modder van haar benen.
    Dan geef ik haar een stukje wortel, die ik altijd voor haar bij me heb.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Jade

    ik heb te horen gekregen dat ik naar ene John moest gaan. Van John kreeg ik te horen dat alles dit seizoen vol was, maar dat de zolder nog vrij was daar mocht ik verblijven. Omdat ik geen geld heb om het schoolgeld te betalen help ik in het weekend gewoon met wat klusjes. John is een aardige man en ik mag hem wel. Ik loop naar de zolder toe. Het is een mooie ruime zolder. Er staat een oud bed, een bureau een oude tafel met een paar verschillende stoelen en een grote kast. John zou een slot op de zolder laten zetten en dan was het echt mijn kamer. Ik pleur mijn rugzak op het bed en pak alles uit wat ik bij me heb. Ik gaap. Eigenlijk ben ik best wel uitgeput, m'n buik steekt een beetje en ik neem me voor eerst maar eens een dutje te doen. Ik trap mijn schoenen uit en ga met mijn kleren aan op de dekens liggen. Even later ben ik in een diepe slaap.
    Ik wordt wakker van iemand die op mijn deur klopt. 'Wie is daar?!' roep ik.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:55 ]


    ©1998

    Alex

    De jongen had me gezien, ik loop naar hem toe maar blijf op een afstandje zodat Apollo niet gek zou gaan doen
    'He ik ben Alex, jij bent Jake toch? Ik weet welk kamer en stal nummer je hebt'
    Ik trek aan te teugels als Apollo gaat dartelen
    'gedraag je!' zeg ik tegen hem


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Liv:


    Moe loop ik naar mijn kamer. Ik keek op de klok. We moesten nog wel even wachten op het avond eten. Ik nam een appel en ging verder op reis naar mijn kamer. Ik was ondertussen een boek aan het lezen. Het was heel interessant. Ik liep tegen iemand op. "Sorry." Mompelde ik en liep mijn kamer in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Valérie
    Snel haal ik Pirate's deken en doe het hem om. Dan keer ik terug naar de nieuwe jongen. Hij staat te praten met Alex. Ik vang nog net op dat Alex weet welke kamer en stalnummer hij heeft.
    'Alex, wil jij hem dan de weg wijzen? Ik moet Pirate nog verzorgen,' vraag ik hem.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jake

    "jup, ik ben Jake. Ok laten we dan maar eerst mijn spullen brengen en dan voor Stardust zorgen."
    Antwoord ik en draai me om als ik dat meisje weer hoor,
    " toch bedankt voor je hulp" Zeg ik tegen haar, en knik bedankend naar haar.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex
    'Ja dat is goed hoor' zeg ik tegen Valérie, 'ik Zal hem alles laten zien.
    Ik maak Apollo vast die een paal verder staat zodat hij niet bij de merrie kan
    Of iemand anders kan lastig vallen
    Ik pak een van zijn koffers, 'Laten we dan maar naar binnen gaan'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jake

    Ik knik weer en stel Stardust nog even gerust, dan oak ik de 2 andere koffers en loop ik acher Alex aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Valérie
    'Graag gedaan hoor, en als er iets is kan je altijd naar me toekomen,' zeg ik tegen de jongen., 'en nog bedankt Alex.'
    Dan draai ik me weer om naar Pirate en leid hem naar zijn stal. Daarna ruim ik mijn zadel en hoofdstel op, na het dekje onder het zadel vandaan gehaald te hebben zodat het kan drogen en het bit schoon gemaakt te hebben. Ik moet maar weer snel gaan invetten, het leer wordt zo droog van het zweet. Als ik klaar ben met opruimen loop in terug naar Pirate's stal, ik wil hem nog even afsponsen voordat we gaan eten.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emily
    Nadat ik alles heb uitgepakt laat ik me zuchtend op mijn bed vallen en besluit om een douche the nemen, ik loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik stap langzaam onder de warme stralen, ik was mijn haar en stap na een kwartier weer uit de douche en droog mezelf af.
    Ik doe een donker blauwe joggingbroek aan met een oudroze t-shirt en mijn pantoffels. Dan loop ik naar de spiegel en haal een borstel door mijn haar en loop alvast naar beneden en wacht to iedereen er is voor het avond eten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:22 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex
    Ik loop naar binnen, daarna de trap op naar de kamers
    Ik stop voor kamer nummer 5, 'dit is je kamer, het is nummer 5, ik heb nummer 6 je kan altijd aanklopen om wat te vragen, de box nummer is ook nummer 5, en daar staat Apollo naast. Als je klaar bent zie ik je wel in de stal, ik kan Apollo niet zo lang alleen laten, sorry, zie je zo' ik zet de koffer neer en ren weer naar buiten naar Apollo die bezig is met het door knagen van de lijtsels 'Apollo!' schreeuw ik naar hem, ik loop naar hem toe en stijg op. Ik spoor hem aan en rij naar de bak waar ik de hindernissen al had klaar gezet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira