• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    {Miss is het handig om alle faciliteiten, kamers, dagroutine, karakters etc. in de beginpost/ in een story te zetten?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *klinkt handig*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {GHA! gaikdoen C:}


    how dare you speak of grace

    'Weet iemand waar ik mijn paardje kan parkeren?'


    ©1998

    {Oeh nice, hoe laat is het nu ongeveer dan?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    * Ik denk rond de twee uur aangezien Emliy rond 11 is aangekomen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sharone Black

    Ik liep net naar buiten toen ik het meisje dat net was komen aanrijden iets hoorde vragen. 'Weet iemand waar ik mijn paardje kan parkeren?' Ik liep naar haar toe. 'Zet maar daar aan de paardenpaal, ik zal wat water en hooi neerleggen.' Ze maakte haar paard los en zette hem weer vast aan de paardenpaal. Het meisje doch haar paard zagen er uitgehongerd en uitgedroogd uit. Ik zette snel wat water neer voor het paard en hij/zij begon gulzig te drinken. 'Je ziet er uitgehongerd uit. Wil je iets eten?' vroeg ik aan het meisje.


    how dare you speak of grace

    {Dus dan gaan we nu les krijgen/geven?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Laten we anders morgen echt beginnen met de routine, is nu een beetje rommelig xd}


    how dare you speak of grace

    *Ja allemaal nieuwe mensen enzo c: haha*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Oké is goed ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jade

    Het meisje vraagt of ik iets te eten wil. 'Ja, graag. Ik ben Jade en jij?'


    ©1998

    Sharone Black

    'Ik ben Sharone.' zei ik terwijl ik me omdraaide en naar binnen liep. Jade liep me achterna, de eetkamer in. 'Ga maar even zitten.' zei ik terwijl ik door de eetkamer naar de keuken liep. Ik begon allemaal kastjes open te trekken. Jezus, hadden we nou echt niets dat niet gekookt hoefde te worden? Toen bedacht ik me opeens dat we nog een heel dozijn vol Ben&Jerry's in de vriezer hadden staan. Ik haalde de vriezer met moeite open, de deur was bijna helemaal vastgevroren, en pakte een bakje ijs. Ik pakte nog een lepel en liep weer terug naar de eetkamer. 'Hier, sorry we hebben even niets anders dat snel is.' Ik reek haar het ijs aan, ze haalde snel de deksel eraf en begon gulzig te eten.


    how dare you speak of grace

    Valérie Amélie Vivié
    Nadat ik tien minuten ingestapt had zette ik Pirate aan tot een rustige draf. Ik maakte een paar voltes om Pirate wat soepeler te krijgen. Hierna begon ik met want dressuur onderdelen. Pirate moest vooral nog oefenen op het van achterwaarts overgaan naar draf. Dus reden we weer naar de AC lijn en ik begon aan deze oefening.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:25 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *Wat zijn trouwens alle faciliteiten van de school..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.