• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Nee, maar als jij het zegt klinkt het zo echt. Maar nog niet te luid zeggen. Er zijn altijd mensen die ons te jong gaan vinden. En tuurlijk alleen ons. Ik ben nog steeds monogaam."
    Ik zucht zachtjes.
    "Wat maakt ons het nou uit dat er mensen zijn die ons te jong vinden? Er zijn ook mensen die vinden dat ik geen Amerikaan ben of dat mijn haar niet mooi is, dat mijn kont te dik is maar dat maakt ons toch ook niet uit. Ik hou van jou en dat vind ik belangrijk en dat is het enige belangrijke."
    Ik verstrengel onze vingers en kijk hem recht aan.
    "Wat maakt jou het uit dat zij ons te jong vinden?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy


    "Wat maakt ons het nou uit dat er mensen zijn die ons te jong vinden? Er zijn ook mensen die vinden dat ik geen Amerikaan ben of dat mijn haar niet mooi is, dat mijn kont te dik is maar dat maakt ons toch ook niet uit. Ik hou van jou en dat vind ik belangrijk en dat is het enige belangrijke. Wat maakt jou het uit dat zij ons te jong vinden?"
    Mijn blik glijdt even naar het meisje dat zaterdag bij Charlotte liep en kijk dan weer naar Donna.
    "Helemaal niets."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar voorhoofd.
    "Jij bent het enige dat telt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk wat rond en mijn ogen blijven bij Irial hangen die wat zit te tokkelen.
    Ik voel mijn mobiel in mijn zak trillen. Ik schuif hem uit mijn zak en ontgrendel hem.
    'Meteen naar huis he Kyle' Staat er.
    Ik zucht een keer. "Wat een vertrouwen zeg." Mompel ik en kijk weer naar Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [You're welcome (flower)]

    Michael

    "Nou, meneer de filosoof. Probeer je mij te overtuigen of jezelf?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Beide," lach ik dan.
    "Maar vooral jou."
    Ik zal mezelf niet snel weer van een clif af donderen. Nee, zover heen ben ik, nog, niet. Het is alleen frustrerend dat ik niets meer weet. Ik zak weer iets onderuit en kijk haar lachend aan. Het is vreemd dat zij zoveel van mij weet, alles eigenlijk, en ik niets van haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Helemaal niets. Jij bent het enige dat telt."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat is wat ik bedoel," fluister ik.
    "Ik zal het niet van de daken schreeuwen echt niet. Eigenlijk gaat het niemand iets aan."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik wil samen trouwen, wij met zijn tweeën zonder ook maar iemand anders."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is wat ik bedoel. Ik zal het niet van de daken schreeuwen echt niet. Eigenlijk gaat het niemand iets aan. Ik wil samen trouwen, wij met zijn tweeën zonder ook maar iemand anders."
    Ik leg mijn armen om haar heen.
    "Mooi zo."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mooi zo. Ik hou van je."
    Ik ook van jou," fluister ik tegen zijn lippen waarna ik er een klein kusje op druk. Met mijn neus wrijf ik lang de zijne en ik giechel zachtjes.
    "Je bent geweldig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou. Je bent geweldig."
    Ik kijk verliefd in haar ogen.
    "Alleen als ik bij jou ben, vrees ik. Dus blijf maar dicht in de buurt."
    Ik wrijf zacht over haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Alleen als ik bij jou ben, vrees ik. Dus blijf maar dicht in de buurt."
    "Sowieso," grinnik ik zachtjes.
    "Maar nu ben ik wel benieuwd wat je anders gaat doen?"
    Lachend kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Sowieso. Maar nu ben ik wel benieuwd wat je anders gaat doen?"
    Ik grinnik en denk even na.
    "Slapen, waarschijnlijk. En weer niet naar school komen. Maar nu heb ik een goede reden om wel te komen."
    Ik druk een kusje onder haar oor.
    "Als die gymzaal een gewoonte wordt... Mamma mia," fluister ik plagerig in haar oor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Slapen, waarschijnlijk. En weer niet naar school komen. Maar nu heb ik een goede reden om wel te komen. Als die gymzaal een gewoonte wordt... Mamma mia."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Je blijft geweldig, of je nou wel of niet op school bent."
    Ik druk een klein kusje op zijn wang.
    "En van de gymzaal blijft er denk ik wel in, als het aan mij ligt," voeg ik er fluisterend aan toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je blijft geweldig, of je nou wel of niet op school bent. En van de gymzaal blijft er denk ik wel in, als het aan mij ligt."
    "Wauw, jij bent echt geweldig."
    Ik grinnik zacht en druk liefdevol mijn lippen op de hare. Mijn hand gaat door haar haren en verliefd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement

    Ik loop naar het lokaal waar ik gepraat uit hoor komen.
    Ik kijk naar binnen en zie al wat leerlingen zitten. Ik stap naar binnen.
    "Goede morgen." Zeg ik tegen iedereen in het geheel.
    Ik leg mijn koffertje zoals gewoonlijk op de piano en kijk even rond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Wauw, jij bent echt geweldig."
    Met een grijns op mijn gezicht zoen ik hem terug.
    "Al wat het hele pannenkoeken idee ook niet slecht," fluister ik zachtjes.
    Dat er iemand binnenkomt heb ik eigenlijk helemaal niet door. Zachtjes geef ik Jeremy nog een kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Al was het hele pannenkoeken idee ook niet slecht."
    Samenzweerderig kijk ik haar aan.
    "Volgens mij heb ik er thuis nog een paar liggen in de koelkast..."
    Ik druk zacht mijn lippen in haar hals en laat onopgemerkt mijn tong even over haar huid glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.